Gå til innhold

Lønn som kundebehandler/konsulent/servicemedarbeider

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Har en bachelorgrad innen markedsføring og en årsenhet innen digital kommunikasjon. Har jobbet i snart 10år innen servicebransjen, både i butikk i flere år, servicesenter og noen måneder på call senter. Lurer nå på hva som er vanlig lønn (års, times lønn), når det kommer til å jobbe som kundebehandler/konsulent/servicemedarbeider. Hva er vanlig å forvente når man har en fullfør bachelor+årsstudium+flere års jobberfaring innen service?  

Anonymkode: 91081...67d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er i en lavtlønnsbransje og vil slite med å komme deg over 500k, med mindre du har en lederstilling eller jobber i en mindre privat bedrift med god omsetning.

Anonymkode: 75ee0...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 447 000 i en slik jobb, med noe av den samme bakgrunnen.

Byttet over hit tidligere i år.

Anonymkode: ebac1...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 460.000 som ufaglært for 3-4 år siden, liten privat bedrift. Vil tro jeg hadde ligget på rundt 490.000 nå om jeg ikke hadde byttet stilling.

Anonymkode: 106de...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det spiller ingen rolle om du har bachelor (eller du har bachelor i) om arbeidet ikke krever bachelor. Altså: hvis graden din er relevant for jobben og stillingen krever den type utdannelse, kan du regne med å få lønn deretter. Kundebehandler/servicemedarbeider krever vanligvis ingen utdannelse, så det er vel heller tvilsomt at du vil få uttelling for bacheloren der, men ansiennitet vil sannsynligvis dra deg litt opp igjen. Uansett vil du nok ikke tjene mye i den type jobb/bransje, med mindre du har relevant spisskompetanse for akkurat den stillingen det gjelder.

Anonymkode: dc1a4...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...