Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forandring fryder...Jeg er lei av Dermalogica (har ikke rik nok krem til meg, produktene føles litt for enkle), parfymeri-serier stoler jeg knapt på, Dr. H funker bra om sommeren, men ikke nå. Hjemme har jeg en olje (Seba-E) fra Danné, som jeg kjøpte hos hudpleier. Den brukes under vanlig krem, og gjør huden silkemyk. Derfor vurderer jeg å teste andre produkter fra serien, men kjenner ikke noe til produktene.

Har noen erfaringer? Positivt eller negativt, ut med språket. :)

(Jeg har tørr hud, btw)

• 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser det er en gammel tråd men jeg har også fått øynene opp for Dannè og lurer på om andre har erfaringer med denne hudpleie serien.

Noen som bruker serien og har gode tips?

Gjest Cleopatra
Skrevet

Jeg har brukt Danné i flere år og har vært fornøyd.

-Kremen og oljen har jeg kuttet ut da øynene reagerer på den. Kunne selvsagt brukt en øyekrem, men det synes jeg blir for tungvindt.

-Deep Pore Cleanser er superbra, den fjerner alle spor etter sminke, men kan bli litt for sterk for huden om man bruker litt for mye -en liten dråpe er mer enn nok og flaska vare i evigheter.

-Bruker og en maske (foamy lift og exoderma lift blandes) derifra av og til, skulle vel brukt den litt oftere... Den er bare knall, men man må ha den på i 45 min og den stivner -ergo ikke så behagelig. Blir litt tørr i huden dagen etter, må så er den silkemyk igjen.

-I Trondheim fører salongen også et merke som heter Cinema Secrets (sminke) og foundationen der er den beste jeg har prøvd. De har en hav av utvalg så der finner du den som passer perfekt til din hudfarge.

Har også tatt en del ansiktsbehandlinger og de funker virkelig. De bruker noe som heter krystallpeeling og det minner om en miniatyrstøvsuger. Den bruker de til å fjerne døde hudceller, urenheter, tørre områder etc.

Hadde en tørr flekk som jeg ikke fikk bort -hadde den sikkert i et par mnd, en runde med "støvsugeren" og noen dager senere så var den vekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...