AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #1 Skrevet 2. november 2023 Når man matcher med noen hva er da beste måten å gå frem på? Funker det å gå rett på sak? Altså starte samtalen med å hinte etter sex? Virker ikke dette alt for desperat og frempå? Eller en litt mer diskre måte ved å innføre normale samtaler i starten? Har hørt at folk kjeder seg fort og går videre på denne måten. Er det noe jeg ikke forstår meg på så er det akkurat dette. Anonymkode: 5a001...ac8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #2 Skrevet 2. november 2023 Hadde det vært en beste metode, så hadde jo alle gjort det. Det er hele tiden to stykker med forskjellige forventninger, erfaringer, og måter å kommunisere på. Du må enten være god til å tilpasse deg situasjonen, eller bare vente til det plutselig er noen som det føles rett med. Til og med en mann som bare ønsker noen å ligge med, kan skremmes vekk av for direkte kvinner, så bruk noen meldinger på å føle på stemningen. Prøv litt koffert, og små bemerkninger sånn litt på kanten, så merker du fort om den andre følger. Anonymkode: e0e06...fa9 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #3 Skrevet 2. november 2023 Jeg starter med et ektefølt kompliment eller to, også blir det litt bli kjent spørsmål med litt humor. Seksuell flørt kommer jeg veldig fort inn på, en som holder igjen der er ikke noe for meg uansett, og blir oftest tatt gått imot om det blir sagt på rett måte. Anonymkode: a78d7...62a
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #4 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg starter med et ektefølt kompliment eller to, også blir det litt bli kjent spørsmål med litt humor. Seksuell flørt kommer jeg veldig fort inn på, en som holder igjen der er ikke noe for meg uansett, og blir oftest tatt gått imot om det blir sagt på rett måte. Anonymkode: a78d7...62a Hvordan vet du at en som holder igjen på det ikke er noe for deg? Mange damer gidder ikke å prate om sex fordi 90% av menn på datingsider vil snakke om sex etter to minutter. Vi er mange som er drittlei det. Men det har ingenting med om vi liker sex i virkeligheten eller ikke. Dere menn som alltid vil chatte om sex setter likhetstegn mellom villighet til å chatte om sex med villighet til å ha sex når man møtes. Det er to helt forskjellige ting og har ikke noe med hverandre å gjøre. Jeg elsker sex, men jeg gidder ikke å prate om sex med hundrevis av fremmede menn på nettet for det. Jeg trenger å møte en mann og se om vi har kjemi, først da vil jeg gå videre og ha sex. Gidder ikke sexprate med gud og hvermann. Anonymkode: 269ad...786 2 1
Pålet Skrevet 2. november 2023 #5 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når man matcher med noen hva er da beste måten å gå frem på? Funker det å gå rett på sak? Altså starte samtalen med å hinte etter sex? Virker ikke dette alt for desperat og frempå? Eller en litt mer diskre måte ved å innføre normale samtaler i starten? Har hørt at folk kjeder seg fort og går videre på denne måten. Er det noe jeg ikke forstår meg på så er det akkurat dette. Anonymkode: 5a001...ac8 Den beste måten for deg å gå frem er å finne deg en side som er for de som er ute etter sex partnere og ikke bruke sider som er laget for online dating. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå