AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #1 Skrevet 2. november 2023 For så å prøve å endre dem for å passe til deres ideal, være utro eller behandle henne som kompis. Hva er det med menn som blir sammen med damer de ikke er tiltrukket av, bare fordi de vil ha barn/familien forventer at de etablerer seg/de vil ha hjelp med husarbeid og lignende? Klarer dere ikke å være alene når dere er voksne? Anonymkode: 87a4a...b90 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #2 Skrevet 2. november 2023 Ja! Støtter denne! Det fins ikke noe verre enn å ikke føle seg elsket eller begjært av mannen du elsker og begjærer. Da er det mye bedre å være singel. Anonymkode: 3d486...4fd 6 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #3 Skrevet 2. november 2023 Slutt å ligg med kvinner du ikke er tiltrukket av også. Vil ikke ha noe av det heller. Vær venn eller ingenting! med kvinner du ikke er tiltrukket av. Anonymkode: 0bc95...98b 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #4 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja! Støtter denne! Det fins ikke noe verre enn å ikke føle seg elsket eller begjært av mannen du elsker og begjærer. Da er det mye bedre å være singel. Anonymkode: 3d486...4fd Jeg har opplevd nettopp dette - blant annet kom sexnekt (fordi han tente jo ikke på meg), utroskap og helvete hjemme. Anonymkode: 87a4a...b90 1 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #5 Skrevet 2. november 2023 Mange menn finner seg nye damer like fort som de skifter sokker. Kun for å fylle et tomrom. Enkelte klarer ikke å være alene en stund. Jeg går fort om jeg finner ut at fyren nettopp har gått ut av et forhold. Jeg gidder ikke å være et nytt tidsfordriv Anonymkode: 31d4a...a91 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #6 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): For så å prøve å endre dem for å passe til deres ideal, være utro eller behandle henne som kompis. Hva er det med menn som blir sammen med damer de ikke er tiltrukket av, bare fordi de vil ha barn/familien forventer at de etablerer seg/de vil ha hjelp med husarbeid og lignende? Klarer dere ikke å være alene når dere er voksne? Anonymkode: 87a4a...b90 Hvordan vet du at de ikke var tiltrukket av deg i begynnelsen? Det høres ut som om du er lei deg for at partneren din inne tenner på deg ut i et forhold. Det er en velkjent utfordring med mange eksisterende tråder på KG - av begge kjønn. Det er mulig at noen blir sammen med en partner de ikke tenner på pga «fordelene». Jeg har vanskelig for å se for meg at så mange greier det - eller vil det. Det å bo sammen, få barn sammen, bli eldre sammen, endrer på ansikt, kropp og psyke. Mange vokser sammen, andre vokser fra hverandre. Anonymkode: 85dde...c2b 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #7 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan vet du at de ikke var tiltrukket av deg i begynnelsen? Det høres ut som om du er lei deg for at partneren din inne tenner på deg ut i et forhold. Det er en velkjent utfordring med mange eksisterende tråder på KG - av begge kjønn. Det er mulig at noen blir sammen med en partner de ikke tenner på pga «fordelene». Jeg har vanskelig for å se for meg at så mange greier det - eller vil det. Det å bo sammen, få barn sammen, bli eldre sammen, endrer på ansikt, kropp og psyke. Mange vokser sammen, andre vokser fra hverandre. Anonymkode: 85dde...c2b Fordi jeg fikk høre det senere fra dem selv, eventuelt fra felles venner og bekjente, fått se det de skrev med venner og så videre. Jeg hadde for så vidt skjønt hvis sexen forsvant helt etter 20 år i forhold, men ikke etter 2-3 år, samtidig som mennene begynte å se etter andre damer, kritisere mitt utseende og lignende. Jeg ble heller ikke ELDRE i løpet av disse 2-3 årene i den forstand at utseendet mitt gjennomgikk en drastisk endring. De var rett og slett ikke tiltrukket i utgangspunktet. Anonymkode: 87a4a...b90 1 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #8 Skrevet 2. november 2023 Hvis du tror det er vanlig at menn blir sammen med noen de egentlig ikke liker, så tar du nok feil, dine anekdoter endrer ikke på på Anonymkode: c19b0...625 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #9 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du tror det er vanlig at menn blir sammen med noen de egentlig ikke liker, så tar du nok feil, dine anekdoter endrer ikke på på Anonymkode: c19b0...625 Jeg tror vel ikke at det er vanlig eller uvanlig, men tviler på at kun jeg opplever dette. Anonymkode: 87a4a...b90 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #10 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Slutt å ligg med kvinner du ikke er tiltrukket av også. Vil ikke ha noe av det heller. Vær venn eller ingenting! med kvinner du ikke er tiltrukket av. Anonymkode: 0bc95...98b For noe tull. Det må pules så mye som mulig. Anonymkode: ec202...4a7 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #11 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fordi jeg fikk høre det senere fra dem selv, eventuelt fra felles venner og bekjente, fått se det de skrev med venner og så videre. Jeg hadde for så vidt skjønt hvis sexen forsvant helt etter 20 år i forhold, men ikke etter 2-3 år, samtidig som mennene begynte å se etter andre damer, kritisere mitt utseende og lignende. Jeg ble heller ikke ELDRE i løpet av disse 2-3 årene i den forstand at utseendet mitt gjennomgikk en drastisk endring. De var rett og slett ikke tiltrukket i utgangspunktet. Anonymkode: 87a4a...b90 Det er trist. Hvor fant du disse mennene, og hvordan vurderte du følelsene deres? Når man «finner seg dame» (eller type) så har man kanskje møtt flere, og så er det en av dem som det «klikker» bedre med enn de andre. Det betyr ikke at hun jeg blit sammen med er lytefri eller den vakreste jenta i lokalet (jeg har selv lyter og er sjelden den kjekkeste i lokalet). Men hvis hun ikke tenner meg så tenker jeg at det er best å gå videre. Det er ensomt å være singel. Men enda mer ensomt å være i et forhold som føles feil. Anonymkode: 85dde...c2b
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #12 Skrevet 2. november 2023 Hore-Madonna-konseptet. Menn begjærer og er tiltrukket av andre kvinner enn de ønsker å ende opp med. Mens de de ender opp med har de ikke samme tiltrekning av men ser andre verdier. Velkjent og fortsatt dagsaktuelt Anonymkode: e678d...6c8 1
TheHairyToothfairy Skrevet 2. november 2023 #13 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): For så å prøve å endre dem for å passe til deres ideal, være utro eller behandle henne som kompis. Hva er det med menn som blir sammen med damer de ikke er tiltrukket av, bare fordi de vil ha barn/familien forventer at de etablerer seg/de vil ha hjelp med husarbeid og lignende? Klarer dere ikke å være alene når dere er voksne? Anonymkode: 87a4a...b90 Vi skal sporenstreks få formidlet dette ut til manneombudet slik at alle menn får med seg beskjeden. Her må det helt klart et forbud til. Så må vi diskutere om vi ikke like godt skal innføre arrangerte ekteskap med en kommisjon som kan anse om to personer er skikket til å være i forhold. Og, sette opp en nemd som skal ha i oppgave å mene om andres forhold. Jeg stemmer for at alle forhold skal ha minst ti analytikere/kritikere/menere/synsere. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #14 Skrevet 2. november 2023 Jeg tenker at damer har seg selv å takke når de finner en fyr som ikke er så veldig interessert i dem. Du må luke dem ut! Du må teste dem! En mann som er forelsket henter månen ned til deg. Han reiser 1000 mil osv. Har du forelsket deg i en fyr og lurer han inn i nettet ditt, uten å teste han, uten å la han jakte deg....så kan du nesten ikke sitte og klage på at han "ikke egentlig likte deg så godt". Nei, og det visste du vel egentlig i utgangspunktet! Du var bare så opptatt med å få din catch, og tenkte ikke videre. Så veldig dumt og lite egoistisk av deg. Du har laget din egen ulykke. Anonymkode: d1bf3...403 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #15 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg tenker at damer har seg selv å takke når de finner en fyr som ikke er så veldig interessert i dem. Du må luke dem ut! Du må teste dem! En mann som er forelsket henter månen ned til deg. Han reiser 1000 mil osv. Har du forelsket deg i en fyr og lurer han inn i nettet ditt, uten å teste han, uten å la han jakte deg....så kan du nesten ikke sitte og klage på at han "ikke egentlig likte deg så godt". Nei, og det visste du vel egentlig i utgangspunktet! Du var bare så opptatt med å få din catch, og tenkte ikke videre. Så veldig dumt og lite egoistisk av deg. Du har laget din egen ulykke. Anonymkode: d1bf3...403 Ja, dette er nok ganske sant altså! Du må bli bedre på å luke ut, det er ikke noe feil på deg, annet enn at du ikke skal godta, bare litt oppmersomhet eller litt ditt og datt.. Sett standaren din høy, så det blir utfordrende og møte din standard. Kun de som virkelig ønsker deg vil da legge inn arbeidet som behøvs, for å få være sammen med deg. Anonymkode: 1790c...0d1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #16 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det er trist. Hvor fant du disse mennene, og hvordan vurderte du følelsene deres? Når man «finner seg dame» (eller type) så har man kanskje møtt flere, og så er det en av dem som det «klikker» bedre med enn de andre. Det betyr ikke at hun jeg blit sammen med er lytefri eller den vakreste jenta i lokalet (jeg har selv lyter og er sjelden den kjekkeste i lokalet). Men hvis hun ikke tenner meg så tenker jeg at det er best å gå videre. Det er ensomt å være singel. Men enda mer ensomt å være i et forhold som føles feil. Anonymkode: 85dde...c2b Jeg traff to av dem på nett, og en gjennom venner. Jeg har ikke møtt noen flere da jeg begynte å date dem. Anonymkode: 87a4a...b90 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #17 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg tenker at damer har seg selv å takke når de finner en fyr som ikke er så veldig interessert i dem. Du må luke dem ut! Du må teste dem! En mann som er forelsket henter månen ned til deg. Han reiser 1000 mil osv. Har du forelsket deg i en fyr og lurer han inn i nettet ditt, uten å teste han, uten å la han jakte deg....så kan du nesten ikke sitte og klage på at han "ikke egentlig likte deg så godt". Nei, og det visste du vel egentlig i utgangspunktet! Du var bare så opptatt med å få din catch, og tenkte ikke videre. Så veldig dumt og lite egoistisk av deg. Du har laget din egen ulykke. Anonymkode: d1bf3...403 Jeg har aldri opplevd interesse fra flere enn disse mennene, så jeg hadde ingenting å "luke ut". Ikke gidder jeg å teste mennesker og drive med mind games. Jeg var heller ikke opptatt av å få noen catch. Jeg ønsket forhold og familie. Egoistisk? Hvordan da? Anonymkode: 87a4a...b90 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #19 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har aldri opplevd interesse fra flere enn disse mennene, så jeg hadde ingenting å "luke ut". Ikke gidder jeg å teste mennesker og drive med mind games. Jeg var heller ikke opptatt av å få noen catch. Jeg ønsket forhold og familie. Egoistisk? Hvordan da? Anonymkode: 87a4a...b90 Som mann så er dette leit og jeg har ikke noen gode innspill. Kjønnsmarkedet kan være brutalt, og jeg er vant til å bli valgt bort. Anonymkode: 85dde...c2b
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #20 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har aldri opplevd interesse fra flere enn disse mennene, så jeg hadde ingenting å "luke ut". Ikke gidder jeg å teste mennesker og drive med mind games. Jeg var heller ikke opptatt av å få noen catch. Jeg ønsket forhold og familie. Egoistisk? Hvordan da? Anonymkode: 87a4a...b90 det står "lite egoistisk..." Altså, vær mer "egoistisk" i en dating fase. Okei, om du ikke skal gjøre noe, og alt er bra, og du ikke tar imot råd. Da bare fortsetter du samme tralten da... Du styrer aldri noe uttenfor deg selv. Endringer må komme fra deg, og derfra vil du se endringer utentifra, eneste måte. Det hjelper ikke å opprette en tråd for å kjefte på helt ukjente menn... Anonymkode: 1790c...0d1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå