AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #1 Skrevet 2. november 2023 Evig diskusjon her inne at kvinner er for kresne, så disse undersøkelsene og boka skrevet av en amerikansk forfatter er ganske interessante. Tror ikke amerikanske kvinner skiller seg så ut fra norske? I følge hun så har menn ganske generelle krav, som at hun må være søt, oppegående og engasjerende å prat med. Kvinner derimot kunne ha opptil 300 forskjellige krav for om de ønsker å dra på date nr 2. (Se fra 2:00 og prøv å unngå å fokusere på han irriterende karen som presenterer dette) Føler dette bekrefter litt av det mange menn her inne sutrer over og litt av hva jeg personlig har erfart ut i det virkelige liv. Men men, sier litt om hvor "enkel" menn generelt er i forhold til kvinner, tror jeg. Anonymkode: eb01d...e19
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #2 Skrevet 2. november 2023 Hva kreves for at noen skal være søt? Hva kreves for at noen skal være oppegående? Hva kreves for at noen skal være engasjerende og prate med? Anonymkode: 275d8...3dd 9 10
Nymerïa Skrevet 2. november 2023 #3 Skrevet 2. november 2023 Kvinner lever generelt lengre enn menn og har oftere eldre partner. Så flesteparten vil dø alene bare på grunn av det. Men så har flere kvinner enn menn barn hvis vi skal tro statistikken og er flinkere til å holde kontakten med barna selv om det blir skilsmisse og ny partner jf tråd på tråd her inne hvor far prioriterer nydama og hennes familie. I tillegg har kvinner gjerne bedre sosialt nettverk. Så akkurat det med å dø alene tror jeg ikke du skal tenke så mye på i den sammenhengen, hvis det bekymrer deg. Eller er det sånn at du kjenner på en slags skadefryd av tanken på at prinsessa som avviste deg på ungdomsskolen dør alene? Og tenker tilbake på den sjenerte gutten som kunne ha vært der og holdt henne i hånda der hun ligger på sykehjemmet i morfinrus. Jaja, hvis det gjør dagene lettere å komme gjennom så for all del. 31 15
Gjest Jakterpåidioter Skrevet 2. november 2023 #4 Skrevet 2. november 2023 Jeg dør heller alene enn å ta til takke med en mann som ikke bidrar til at livet mitt blir bedre enn jeg har det som singel.
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 Populært innlegg #5 Skrevet 2. november 2023 Åh, amerikansk YouTube-video som generaliserer om kvinner og allerede i tittelen sier at de er crazy, den skal jeg bruke min dyrebare tid på. Sikkert veldig seriøs og lærerik. Nei. Anonymkode: 2189e...811 36 1 13
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #6 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Evig diskusjon her inne at kvinner er for kresne, så disse undersøkelsene og boka skrevet av en amerikansk forfatter er ganske interessante. Tror ikke amerikanske kvinner skiller seg så ut fra norske? I følge hun så har menn ganske generelle krav, som at hun må være søt, oppegående og engasjerende å prat med. Kvinner derimot kunne ha opptil 300 forskjellige krav for om de ønsker å dra på date nr 2. (Se fra 2:00 og prøv å unngå å fokusere på han irriterende karen som presenterer dette) Føler dette bekrefter litt av det mange menn her inne sutrer over og litt av hva jeg personlig har erfart ut i det virkelige liv. Men men, sier litt om hvor "enkel" menn generelt er i forhold til kvinner, tror jeg. Anonymkode: eb01d...e19 Nå har du kanskje glemt alle de tingene som menn forventer i et samliv, selv om det ikke er satt som krav. Foreks at hun jobber, tar hovedansvar for hus og barn, alltid er opplagt til sex, og tilgir hans har sidesprang. Noe som ikke er uvanlig, selv om unntak finnes. Anonymkode: 90a14...4e9 28 1 10
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #7 Skrevet 2. november 2023 Men hvorfor må kvinner ta til takke med menn de ikke liker? Det som er et gjennomgående tema er at menn syter og klager over at de ikke får sex fordi kvinner bare ønsker å ligge med de fineste, men altså: hvorfor i huleste heiteste skal kvinner ligge med menn kvinner finner frastøtende? Eller ikke liker? Ingen har krav på verken sex eller forhold. Ja vel så er kvinner mer kresne enn menn som heller tar til takke med hva som helst nesten bare for å ikke være aleine men det er jo kvinner i all rett til. Å være kresen er ikke negativt! Anonymkode: d0343...a2d 22 1 7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #8 Skrevet 2. november 2023 Er dere menn virkelig så enkle at dere ville vært lykkelige over å bo sammen med ei dame som verken liker eller respekterer dere, så lenge dere får middag hver dag og en runde pliktsex i uka? Det er liksom det dere er forkjempere for - at kvinner skal ta til takke med menn de ikke liker noe særlig, for mannens skyld... Anonymkode: df7d3...2f8 22 2 8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #10 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men hvorfor må kvinner ta til takke med menn de ikke liker? Anonymkode: d0343...a2d Det er faktisk så enkelt. Vi menn kan klage så mye vi vil, men vi kan ikke forlange at kvinner vil være sammen med oss om de ikke liker oss. Så i stedet for å klage så får vi gjøre det vi kan for at kvinner skal like oss. Anonymkode: b2207...d8b 9 1 11
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #11 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Åh, amerikansk YouTube-video som generaliserer om kvinner og allerede i tittelen sier at de er crazy, den skal jeg bruke min dyrebare tid på. Sikkert veldig seriøs og lærerik. Nei. Anonymkode: 2189e...811 Ikke nok med det, men "Better Bachelor" er en "jødekritiker" (ikke som i "Palestinavenn", men som i, "jødene har konspirert mot oss alle"). Det er rart det der, hvor mange av disse "kvinner må tilbake til kjøkkenbenken" som er "jødekritikere". Anonymkode: 42d43...c13 1 6
Pålet Skrevet 2. november 2023 #12 Skrevet 2. november 2023 Er du klar over hva vi kvinner har tatt tak i ved oss selv for å bli søte, oppegående og engasjerte kjærester? Vet dere hvor mye tid vi har brukt på å få et godt liv som vi trives i, et bra selvbilder og en fuck you all holdning for å ikke bli bitre og sure og la andre ødelegge hverdagen vår? Den jobben vi har gjort med oss selv, slik at vi kan bli en fantastisk kjæreste for noen, den forventer vi at den vi møter også har gjort. Derfor har vi krav. For å sikre oss mot menn som later som om de er hel ved men som ikke er det. 12 8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #13 Skrevet 2. november 2023 TS, det er på tide og logge av Internett og komme deg vekk fra ekkokamrene. Dette er ikke hvordan kvinner i virkeligheten er. Anonymkode: 0dd16...516 7 1 8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #14 Skrevet 2. november 2023 l o l Vil heller dø "alene", omringet av mine gode venninner, barna mine og kattene mine enn å leve resten av mitt liv irritert og neglisjert og undertrykt av en tafatt kvinnediskriminerende mann. Er det noen som sliter med ensomhet på sine eldre dager så er det jo menn, ikke kvinner. Så kjære menn, ta heller tak i deres egne ulykkelige liv enn å prøve å manipulere kvinner ned på deres eget nivå. Det funker ikke! Anonymkode: 19cb1...2d3 8 12
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #15 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er dere menn virkelig så enkle at dere ville vært lykkelige over å bo sammen med ei dame som verken liker eller respekterer dere, så lenge dere får middag hver dag og en runde pliktsex i uka? Det er liksom det dere er forkjempere for - at kvinner skal ta til takke med menn de ikke liker noe særlig, for mannens skyld... Anonymkode: df7d3...2f8 Ja, de er faktisk så enkle i noen tilfeller. Bare de får seg en ekstra mor, og tilomed kan ha sex med henne er tapernes drøm. Anonymkode: dc704...431 4 7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #16 Skrevet 2. november 2023 Jeg har altså aldri ofret det å dø alene en tanke. Jeg vil selvfølgelig dø alene, om alternativet er å være med en mann, bare for å ikke dø alene. Å gå inn i et forhold, for å skulle ha en partner på sotteseng, er for meg fullstendig absurd. Anonymkode: 2c808...29e 5 6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #17 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, de er faktisk så enkle i noen tilfeller. Bare de får seg en ekstra mor, og tilomed kan ha sex med henne er tapernes drøm. Anonymkode: dc704...431 Sex med sin mor...mmmmmm Anonymkode: 91deb...bf9
Hulderen Skrevet 2. november 2023 #18 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Evig diskusjon her inne at kvinner er for kresne, så disse undersøkelsene og boka skrevet av en amerikansk forfatter er ganske interessante. Tror ikke amerikanske kvinner skiller seg så ut fra norske? I følge hun så har menn ganske generelle krav, som at hun må være søt, oppegående og engasjerende å prat med. Kvinner derimot kunne ha opptil 300 forskjellige krav for om de ønsker å dra på date nr 2. (Se fra 2:00 og prøv å unngå å fokusere på han irriterende karen som presenterer dette) Føler dette bekrefter litt av det mange menn her inne sutrer over og litt av hva jeg personlig har erfart ut i det virkelige liv. Men men, sier litt om hvor "enkel" menn generelt er i forhold til kvinner, tror jeg. Anonymkode: eb01d...e19 Du skriver veldig mye merkelig her, som andre alt har tatt tak i. Jeg vil bare gripe tak i ett av premissene. Du hevder at norske kvinner er lik amerikanske kvinner. Nei, vi er ikke det. Amerikanere er svært ulike nordmenn. Ta deg en tur til USA, så blir det veldig åpenbart for deg. Nå tror jeg ikke den videoen stemmer på amerikanske kvinner heller, men det er en annen sak. 10 6
Gjest Menelaos Skrevet 2. november 2023 #19 Skrevet 2. november 2023 Kanskje fordi de har inset at man kan leve et lykkelig og ha et vellykket til som singel. Man trenger ikke være i forhold for å ha et bra liv. Er nok en del menn som trenger og lære seg dette. Det og være singel livet ut, er ikke verdens ende.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #20 Skrevet 2. november 2023 Menelaos skrev (25 minutter siden): Kanskje fordi de har inset at man kan leve et lykkelig og ha et vellykket til som singel. Man trenger ikke være i forhold for å ha et bra liv. Er nok en del menn som trenger og lære seg dette. Det og være singel livet ut, er ikke verdens ende. Dette! Menn må slutte å bli sammen med damer bare for å ha noen der. Anonymkode: 68cb1...dc8 7 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå