Gå til innhold

Vært syk i 2 uker nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg har hat feber på 39,8 i 2 uker nå, med hoste, kvalme, diaré, sliter med pust u name it. 

Tokk corona test for en uke siden den var positiv, men tok en ny nå og den var negativ. Så skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt er dårlig. 

Jeg har ikke blitt bedre og føler meg nesten værre for hver dag. Legen min har vært på ferie og jeg har angst i tillegg så føler meg ikke trygg på noen andre en han. Så har liksom ikke gått til lege heller. 

Noen som vet om noen sykdommer som går rundt nå. 

Begynner å bli ganske lei av og være syk😵‍💫

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg blir syk så blir jeg alltid syk i minst to uker, som regel opp mot tre. 

Anonymkode: 6c182...119

Skrevet

Det går også mycoplasma lungebetennelse for tiden. Kan du ha fått det?

Anonymkode: 98a61...6d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det går også mycoplasma lungebetennelse for tiden. Kan du ha fått det?

Har ikke hørt om det, men kan jo hende. Jeg er skjeldent syk så er uvant for meg å ligge sånn her😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sopas, jeg har vært syk i minst 1 uke med mindre det er noe mer alvorlig holdte jeg på og si. Men føler dette er noe annet en forkjølelse eller influensa liksom. 

Skrevet
Svendsenisabella skrev (Akkurat nå):

Har ikke hørt om det, men kan jo hende. Jeg er skjeldent syk så er uvant for meg å ligge sånn her😅

Ja, det gjør altså det. Og når du har hatt feber så lenge, så ville jeg absolutt råde deg til å oppsøke lege og få det sjekket. Det kan være at du trenger antibiotika for å bli frisk.

Skrevet

Du er vel vaksinert og har dårlig immunforsvar. 

Anonymkode: 53139...5b8

Skrevet
Svendsenisabella skrev (Akkurat nå):

Sopas, jeg har vært syk i minst 1 uke med mindre det er noe mer alvorlig holdte jeg på og si. Men føler dette er noe annet en forkjølelse eller influensa liksom. 

Influensaen har ikke kommet enda. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Får ikke dårlig immunforsvar av vaksine!

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er ikke vaksinert nei

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ja, det gjør altså det. Og når du har hatt feber så lenge, så ville jeg absolutt råde deg til å oppsøke lege og få det sjekket. Det kan være at du trenger antibiotika for å bli frisk.

Bestilte time i dag, så får se om dem finner noe. Forhåpentlig hvis ikke noe store greier

Skrevet
Svendsenisabella skrev (55 minutter siden):

Så jeg har hat feber på 39,8 i 2 uker nå, med hoste, kvalme, diaré, sliter med pust u name it. 

Tokk corona test for en uke siden den var positiv, men tok en ny nå og den var negativ. Så skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt er dårlig. 

Jeg har ikke blitt bedre og føler meg nesten værre for hver dag. Legen min har vært på ferie og jeg har angst i tillegg så føler meg ikke trygg på noen andre en han. Så har liksom ikke gått til lege heller. 

Går visst en slags influensa om dagen som gir diaré og feber. Mulig du føler deg verre fordi du er dehydrert. 

Anonymkode: f286e...656

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Går visst en slags influensa om dagen som gir diaré og feber. Mulig du føler deg verre fordi du er dehydrert. 

Anonymkode: f286e...656

Drikker ganske mye vann og saft så burde ikke være dehydrert. Fått i meg lite mat så prøver og drikke så mye som mulig

Skrevet

Korona kan vare i 1-2uker, så er sikkert rest av korona du har.. 

Anonymkode: ad8e5...213

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Svendsenisabella skrev (9 minutter siden):

Bestilte time i dag, så får se om dem finner noe. Forhåpentlig hvis ikke noe store greier

Det var lurt. Lykke til, og fortsatt god bedring! 😊

• Hjerte 1
Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (10 minutter siden):

Får ikke dårlig immunforsvar av vaksine!

Jo absolutt. De vaksinerte jeg kjenner ligger strøkne. Alle fikk corona selv med 3 doser. De var så mye borte fra jobb at vi andre, uvaksinerte fikk dobbelt opp å gjøre. Jeg har jobbet hele tiden de 3 siste årene uten en eneste sprøyte og har 0 sykdom og 0 fravær. Ikke så mye som sår hals selv om jeg trødde opp i smitta og syke.

Min hemmelighet: 0 vaksiner, trening, D+ C-vitaminer og unngår kremer/sminke/deodoranter/E-stoff mat og tilsetningsstoffer osv. 

Skrevet

Jo absolutt. De vaksinerte jeg kjenner ligger strøkne. Alle fikk corona selv med 3 doser. De var så mye borte fra jobb at vi andre, uvaksinerte fikk dobbelt opp å gjøre. Jeg har jobbet hele tiden de 3 siste årene uten en eneste sprøyte og har 0 sykdom og 0 fravær. Ikke så mye som sår hals selv om jeg trødde opp i smitta og syke.

Min hemmelighet: 0 vaksiner, trening, D+ C-vitaminer og unngår kremer/sminke/deodoranter/E-stoff mat og tilsetningsstoffer osv. 

Slutt. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Slutt. 

Sannheten er lei ja. Jeg vet det. ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Forstår ikke, aldri vært sengeliggende i 2 uker med feber. Her varer det kanskje 2, toppen 3 dager men er nesten aldri sengeliggende. Lurer på hvorfor noen blir liggende i ukesvis og andre ikke? Kvinne36

Anonymkode: 97cd2...135

• Liker 1
Skrevet
Svendsenisabella skrev (1 time siden):

Du burde neste bite i det sure eple og komme deg til legen. Det et en sjans for at man kan utvikle lungebetennelse etter luftveisinfeksjoner. Lungebetennelse er dødelig om man går lenge nok med det, og man ikke får behandling. Det er også en viss risiko for at betennelser kan gi blodforgiftning, som er garantert dødelig uten rask behandling.

En dame jeg kjente i 40 årene døde for et par år siden, pga blodforgiftning som kom pga lungebetennelse. Hos henne gikk det bare en uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...