AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #1 Skrevet 2. november 2023 Dessverre så har 12-åringen hørt oss to ganger. Jeg oppdaget det når hn banket på døren mens vi hadde oss. Jeg trodde vi var veldig stille, men hn hadde hørt det når hn gikk forbi soverommet for å gå på do. Hn sa da at hn hadde hørt oss en gang tidligere også for lenge siden. Nå er hn livredd for at vi skal ha sex og jeg er så lei. Hver kveld er det mas om at soveromsdøra vår må være åpen, om hn kan sove i vår seng, nekter å legge seg til å sove slik at vi ikke skal gjøre noe osv. Jeg sa unnskyld den gangen vi ble hørt. Hn holder seg våken så lenge slik at vi sovner først. Står musestille utenfor soveromsdøren vår for å høre om noe skjer. Huset har dustete planløsning slik at soverommene er vegg i vegg, og mtp. dagens boligmarked tør jeg ikke kjøpe nytt hus nå. Jeg er så lei! På dagtid har vi aldri tid, hn sover sjeldent borte og jeg merker jeg rett og slett er sur! Nytter jo ikke å være så stille at man like gjerne latt vær å ha sex. Anonymkode: 2a607...7b4 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 Populært innlegg #2 Skrevet 2. november 2023 Det høres jo litt rart ut at hn er redd for at dere skal ha sex? Hvorfor er hn redd for det? Tror hn at det er farlig, ekkelt eller at det er noe du blir tvunget til? Eller er hn bare redd for å måtte høre det? Et barn kan ikke diktere sexlivet til sine foreldre og nekte dem å ha sex, men selvsagt skal man ta hensyn til alle i huset. Anonymkode: 6d523...309 44 7
Enmanelskeråhate Skrevet 2. november 2023 #3 Skrevet 2. november 2023 Dusjen fungerer jo, man må nesten bare si at når dere voksne er på soverommet vil dere være i fred 20 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #4 Skrevet 2. november 2023 Hn synes det er ekkelt og vil ikke at vi skal gjøre det. Hensyn forsøkes så til de grader mtp. null lyd i det hele tatt, men hjelper fint lite når ungen står utenfor døren for å høre etter 🙄 Anonymkode: 2a607...7b4 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #5 Skrevet 2. november 2023 Tror dere må prate litt mer med denne 12 åringen. Selvfølgelig skal man ta hensyn og være stille, men alle i familien skal kunne leve et vanlig liv. Er det helt sikkert at soveromsløsningene ikke kan endres? Anonymkode: 0880a...20c 9 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 Populært innlegg #6 Skrevet 2. november 2023 Du får ta den praten med han. Det er ikke lov å spionere på andre i familien. For det er jo det han gjør, når han stiller seg utenfor soveromsdøren og lytter. Voksne har et sexliv. Uansett om han synes det er ekkelt. Voksne som er glad i hverandre har sex. Anonymkode: 7b322...e0a 44 1 21
Gjest Lars1009 Skrevet 2. november 2023 #7 Skrevet 2. november 2023 Slutt å skrive hen/hn... Mitt innlegg kommer til å få flest likes i denne tråden...
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #8 Skrevet 2. november 2023 Æææ! For en jævla creepy unge! Jeg hadde aldri tolerert at ungen skulle stå å luske på meg når jeg skal ha meg stake. Jeg hadde sendt ungen til noen i familien så jeg kunne fått meg kjøttmeis i fred og ro. Anonymkode: 36b8e...fa9 24 2 8
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 Populært innlegg #9 Skrevet 2. november 2023 Hadde satt min 12åring kraftig på plass om han/hun hadde holdt på slik! Ikke faen om noen av mine 5 barn (13/15/16/17/18 år) får lov å diktere mitt liv eller sexliv. Vi tar hensyn og er stille og har som regel på tv på soverommet når vi har sex. Likevel har en av de hørt oss en gang. Jeg viste da forståelse for at det var ubehagelig, men forklarte også at sex er en del av å ha et sunt forhold som voksne. Men at vi skulle prøve å ta hensyn. Det høres ut som at deres 12åring har fått lov å styre og diktere dere. Hadde en av våre holdt på sånn hadde vi nok tatt en alvorsprat med han om det. Hadde nok også hatt lås på døra, lyd på, og gjort det likevel til tross for at han banka på døra. Dere må være voksne og ikke la han diktere at døra skal være åpen eller la han stå utenfor døra. Anonymkode: fb365...19c 41 2 13
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #10 Skrevet 2. november 2023 Mange er kjappe til å svare at en 12 åring må innfinne seg med at voksne/foreldre har sex. Og deg er helt greit. Problemet er at det er fullstendig turn off å ha sex med en 12 åring i hus, man vet hører/får det med seg. Bare tanken på det gjør sex uaktuelt. Vi har flere unger i og rundt den alderen.sex er lagt på hyllen for vår del. Sex er ikke så viktig at jeg gidder dårlig «kriseløsningsex». Da er det bedre å la vær. Kan jeg ikke ha sex slik jeg liker å ha sex, så syntes jeg det er bedre å droppe det. Anonymkode: ac09f...1a7 12 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #11 Skrevet 2. november 2023 Dette er jo en vane som dere selv har laget, så her må du skylde på deg selv. Dette MÅ endres! Alternativet er å gi 12-åringen sovemedisin. Mianserin 2t før leggetid slår ut et menneske, så kan dere knulle høylytt Anonymkode: 34974...082 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #12 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mange er kjappe til å svare at en 12 åring må innfinne seg med at voksne/foreldre har sex. Og deg er helt greit. Problemet er at det er fullstendig turn off å ha sex med en 12 åring i hus, man vet hører/får det med seg. Bare tanken på det gjør sex uaktuelt. Vi har flere unger i og rundt den alderen.sex er lagt på hyllen for vår del. Sex er ikke så viktig at jeg gidder dårlig «kriseløsningsex». Da er det bedre å la vær. Kan jeg ikke ha sex slik jeg liker å ha sex, så syntes jeg det er bedre å droppe det. Anonymkode: ac09f...1a7 For et trist liv. Det er så mange muligheter for en kjapp blowjob etc. Ikke klag om mannen din er utro eller rømmer. Anonymkode: 34974...082 12 2 6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #13 Skrevet 2. november 2023 Ville latt ungen sove i deres seng ibland. Da sovner han sikkert raskere og dere kan fint ha sex på stuen eller badet. Anonymkode: 1904f...3cf 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #14 Skrevet 2. november 2023 Det er viktig å ha respekt for de voksne. Å stå sånn og luske utenfor døren er respektløst. Dere har krav på privatliv på soverommet deres! Anonymkode: f0540...a6f 20 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #15 Skrevet 2. november 2023 Jeg tenker: SNAKK MED UNGEN! Forklar at voksne kjærester har sex. Det er helt normalt og eneste grunnen til at han/hun finnes, for dere må ha sex for å lage barn. Si at dere har sex for at dere liker det og noe dere som par innimellom har behov for å gjøre sammen og at dere skal være stille. Hvis barnet ikke liker det må han/hun la vær å stå utenfor døra. Siden barnet er 12 år klarer hen mest sannsynlig å være hjemme alene litt, så dere kan gå dere en tur å ha sex i skogen, kjøre et sted å ha sex i bilen eller ha på alarm før barnet står opp om morgenen for litt morgensex. Dusjen kan også være et alternativ. Evt vaskerommet hvis dere har det 😊 Anonymkode: 6ce36...0d2 8 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #16 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For et trist liv. Det er så mange muligheter for en kjapp blowjob etc. Ikke klag om mannen din er utro eller rømmer. Anonymkode: 34974...082 For det første er jeg mann. Kona mi er helt enig. Og jeg har null interesse av «en kjapp blowjob». Vi gidder ikke å «være stille», «snike» seg til sex, ha sex andre ukomfertable steder osv. Det er sånn jeg holdt på da jeg var 16-17 år og bodde hjemme, og syntes sex var driiiit spennende. Er blitt for gammel og har hatt for mye sex til at jeg gidder dårlig sex. Anonymkode: ac09f...1a7 16 1 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #17 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For det første er jeg mann. Kona mi er helt enig. Og jeg har null interesse av «en kjapp blowjob». Vi gidder ikke å «være stille», «snike» seg til sex, ha sex andre ukomfertable steder osv. Det er sånn jeg holdt på da jeg var 16-17 år og bodde hjemme, og syntes sex var driiiit spennende. Er blitt for gammel og har hatt for mye sex til at jeg gidder dårlig sex. Anonymkode: ac09f...1a7 Glad du ikke er min mann. Hilsen kvinne 54 år. Anonymkode: eee53...95b 11 10
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #18 Skrevet 2. november 2023 Har snakket med barnet flere ganger. Skal innrømme at jeg har blitt irritert flere ganger mot ungen. Har sagt flere ganger at hn skal legge seg når kl. Er 22 som avtalt, at å tyvlytte utenfor dørene r uakseptabelt osv. Har også sagt at det er normalt at voksne har sex når man er glad i hverandre. Har også sagt at jeg skjønner det er ekkelt. Det er veldig turnoff med dette og å kjøre rundt for å lete etter et sted å ha sex er hvertfall turn off. Morgensex går nesten ikke for han reiser hjemmefra 5.15 Anonymkode: 2a607...7b4 3 5 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #19 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Glad du ikke er min mann. Hilsen kvinne 54 år. Anonymkode: eee53...95b veldig greit at du ikke er min kone 🤷🏼♂️. Nå hadde jeg aldri hatt sex med noen på 54 år heller da. Anonymkode: ac09f...1a7 18
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #20 Skrevet 2. november 2023 Men 12-åringen kan jo ikke bestemme at soveromsdøra deres skal være åpen og at hun skal få sove med dere. Hun er ikke 2 år, dere kan godt sette litt grenser. Skal dere bare la være å ha sex til barnet flytter ut da? Anonymkode: 6cf70...ed5 20 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå