Gå til innhold

Hjelper det å vente med snap til han sender?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere også vært i denne situasjonen? At du venter på respons fra han? Det er så vanskelig å balansere akkurat hvor mye på man skal være i begynnelsen. Jeg treffer en fyr jeg har stor interesse for, jeg spør alltid om han vil komme på besøk, nesten aldri han. - Men han sier han har problemer med å ta initiativet selv. De siste dagene har jeg følte at det kun har gått enveis fordi jeg kan sende ganske mye snapper iløpet av en dag. Har snudd litt på det nå og det merker nok han, jeg får mer av han igjen. Er vi laget sånn at jo mer de er på, desto mindre interessant? 

Kan jeg være sikker på at han liker meg når han fortsatt vil treffe meg? Spør dere fordi jeg er redd for å ødelegge noe som kan bli fint. Kvinne25

Anonymkode: 3cda5...e4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg ville sendt mange snap etter hverandre dersom han ikke har sendt. Men bare et bilde eller noe lite er vel greit. Jeg svarer heller ikke på snap sånn med en gang. Mye er vel egentlig ingenting å svare på. Forventer ikke svar på snapper jeg sender. Får nok noen snap en eller annen gang. Så plutselig svarer jeg en eller annen gang.

Er det en jeg liker veldig godt, så foretrekker jeg å ringes.

Noen er ikke så gode på å ta initiativ. Han liker deg nok fortsatt, høres det ut som. 

Ja, jeg tror nok det er sånn at han blir mer ivrig om du selv ikke er veldig ivrig. Men altså, du må jo vise interesse og være litt ivrig. Men ikke overkjør ham.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvis du sender snapper i løpet av dagen: Gjør du det fra jobb? Jobber du ikke? Jobber han? Jeg liker ikke å sende private ting mens jeg er på jobb. Da legges tlf til side eller brukes kun i forbindelse med jobb.

Anonymkode: 2d5c8...ee9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvis du sender snapper i løpet av dagen: Gjør du det fra jobb? Jobber du ikke? Jobber han? Jeg liker ikke å sende private ting mens jeg er på jobb. Da legges tlf til side eller brukes kun i forbindelse med jobb.

Anonymkode: 2d5c8...ee9

Litt sånn ; God morgen, ha en fin dag. Men passer på å ikke legge det som en absolutt vane, det blir litt sånn autopilot greier. Også passer jeg på at de fleste snappene jeg sender kun er ment til han. 

Han er elendig på snap og har advart meg på det. Men han kan sende typiske "is på bilen idag", som kan være ment til mange. MEN, jeg var litt stille igår og det resulterte i at han sendte meg "God morgen mld" som jeg merket var kun til meg. (Litt internt) Da følte jeg at han brydde seg, enig? Tydeligvis tenkt på meg.. 

Skrevet

Tja, det kan hjelpe og det kan ha motsatt effekt. Erfaringsmessig så hjelper det å være litt tilbakeholden, altså ikke nedlesse noen med meldinger, men heller vær god på å si du setter pris på de fine meldingene når de kommer. 

Alltid si at du setter pris på, eller blir så glad for om han gjør sånn eller sånn. Hvis han liker deg så ønsker han å gjøre deg glad, så enkelt er det. 

Du må riktig nok ikke forvente at han endrer personlighet altså, men se etter små tegn som viser at han prøver. Dersom han ikke gidder å prøve en gang så er han ikke særlig interessert i deg heller. 

Jeg får nå mye mer meldinger av han enn hva jeg sender, for han vet at jeg setter så pris på å vite at han tenker på meg. Så klager jeg ikke ett sekund at ikke alt er like dypt og romantisk da. 

Anonymkode: c1770...df2

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tja, det kan hjelpe og det kan ha motsatt effekt. Erfaringsmessig så hjelper det å være litt tilbakeholden, altså ikke nedlesse noen med meldinger, men heller vær god på å si du setter pris på de fine meldingene når de kommer. 

Alltid si at du setter pris på, eller blir så glad for om han gjør sånn eller sånn. Hvis han liker deg så ønsker han å gjøre deg glad, så enkelt er det. 

Du må riktig nok ikke forvente at han endrer personlighet altså, men se etter små tegn som viser at han prøver. Dersom han ikke gidder å prøve en gang så er han ikke særlig interessert i deg heller. 

Jeg får nå mye mer meldinger av han enn hva jeg sender, for han vet at jeg setter så pris på å vite at han tenker på meg. Så klager jeg ikke ett sekund at ikke alt er like dypt og romantisk da. 

Anonymkode: c1770...df2

Godt sagt😊

Han har vært veldig på gli idag, svarer alltid med en snap tilbake igjen etter at jegchar sendt. Så åpner han den også fort. Men han sliter nok litt med å begynne å sende snap. Han sender bilde av seg selv også noen ganger, da blir jeg ekstra glad😁

Skrevet

Å spille slike spill kommer det ingenting godt ut av, hvorfor ikke bare være deg selv? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...