AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #1 Del Skrevet 2. november 2023 Skomakergata skal visst bli film, skal dere se den? Anonymkode: 71d82...7b3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Qtispe Skrevet 2. november 2023 #2 Del Skrevet 2. november 2023 Jeg skal definitivt se den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #3 Del Skrevet 2. november 2023 Har planlagt det ja. Men går med åpent sinn og uten forventning om at den er samme som tv-serien. Det er mer komersiell hvis en skal dømme etter traileren. Men sikkert koslig likevel. Anonymkode: a9b60...268 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. november 2023 #4 Del Skrevet 2. november 2023 Finnes bare 1 jul i Skomakergata og den er fra 1979 😀 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #5 Del Skrevet 2. november 2023 Den gamle jul i Skomakergata var kjedelig når den gikk på tv syntes jeg, kommer nok ikke til å se den. Anonymkode: a9e9d...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #6 Del Skrevet 2. november 2023 Men dette er jo ikke samme historie som adventskalenderen? Det er vel opptakten til fortellingen i kalenderen? Eller er det jeg som har glemt alt? Anonymkode: c156f...99d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #7 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den gamle jul i Skomakergata var kjedelig når den gikk på tv syntes jeg, kommer nok ikke til å se den. Anonymkode: a9e9d...d4a Likte den jeg Anonymkode: 71d82...7b3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #8 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men dette er jo ikke samme historie som adventskalenderen? Det er vel opptakten til fortellingen i kalenderen? Eller er det jeg som har glemt alt? Anonymkode: c156f...99d En prequel ja Anonymkode: 71d82...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #9 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En prequel ja Anonymkode: 71d82...7b3 Da skjønner jeg ikke hvorfor flere er skeptiske. Det er jo ikke en remake…? 😂 det er en ny fortelling. Sånn som Flåklypafilmene som kom for noen år siden. De skal ikke erstatte Flåklypa Grand Prix, det er nye fortellinger. Anonymkode: c156f...99d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #10 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Likte den jeg Anonymkode: 71d82...7b3 Den var så langtekkelig. Dette er jo nytt, men regner med at det blir litt i samme stil som den gamle. Anonymkode: a9e9d...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #11 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da skjønner jeg ikke hvorfor flere er skeptiske. Det er jo ikke en remake…? 😂 det er en ny fortelling. Sånn som Flåklypafilmene som kom for noen år siden. De skal ikke erstatte Flåklypa Grand Prix, det er nye fortellinger. Anonymkode: c156f...99d Enig AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den var så langtekkelig. Dette er jo nytt, men regner med at det blir litt i samme stil som den gamle. Anonymkode: a9e9d...d4a Som barn på 90 tallet så var det koselig i hvert fall. Anonymkode: 71d82...7b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #12 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Enig Som barn på 90 tallet så var det koselig i hvert fall. Anonymkode: 71d82...7b3 Jeg var også barn på 90-tallet 😜 men det er jo et barnetv som flere generasjoner har hatt glede av da. Anonymkode: a9e9d...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #13 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg var også barn på 90-tallet 😜 men det er jo et barnetv som flere generasjoner har hatt glede av da. Anonymkode: a9e9d...d4a Er blåfjell tregt med da? Anonymkode: 71d82...7b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #14 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er blåfjell tregt med da? Anonymkode: 71d82...7b3 Nei, det var gøy 🙂 Anonymkode: a9e9d...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #15 Del Skrevet 2. november 2023 Ja, den skal jeg se. Jeg og mannen min skal gå å se den og håpe på en litt nostalgisk julefølelse. Barna er store, så de gidder ikke det. Anonymkode: 97bc5...834 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #16 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det var gøy 🙂 Anonymkode: a9e9d...d4a Jeg så det for første gang i forfjor og jeg kjedet meg 😅 til og med Vazelina Hjulkal Anonymkode: 71d82...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #17 Del Skrevet 2. november 2023 Syns julekalenderen var kjedelig, men vi skal på kino å se denne. Anonymkode: a56e6...170 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #18 Del Skrevet 2. november 2023 Synes det er flott det kommer en oppussing av denne. Originalen er jo så drita kjedelig at NRK bestemte seg for å ikke sende den mer. Dagens barn gadd ikke se på den. Dere som absolutt vil se den gamle kan jo se den på DVD. Anonymkode: 3b51d...33b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #19 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes det er flott det kommer en oppussing av denne. Originalen er jo så drita kjedelig at NRK bestemte seg for å ikke sende den mer. Dagens barn gadd ikke se på den. Dere som absolutt vil se den gamle kan jo se den på DVD. Anonymkode: 3b51d...33b Synd Kolstad ikke er i live til å gjenoppta rollen Anonymkode: 71d82...7b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 3. november 2023 #20 Del Skrevet 3. november 2023 Tråden er ryddet for tull og avsporinger Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå