AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #1 Skrevet 2. november 2023 Jeg planlegger å skilles fra min mann. Vi har barn i tenårene. Når forteller man de at vi skal flytte fra hverandre? Må alt være på plass ang hvem som beholder hun etc? Jeg ønsker å være ærlig med de, å føler det er feil at andre får vite om bruddet før de. Hvordan har andre i samme situasjon gjort det? Anonymkode: 85243...681
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #2 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Må alt være på plass ang hvem som beholder hun Hvem som beholder hun? Altså tenåringen? Anonymkode: 4a8b2...e99
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #3 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvem som beholder hun? Altså tenåringen? Anonymkode: 4a8b2...e99 Skrivefeil😅 HuS Anonymkode: 85243...681
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #4 Skrevet 2. november 2023 Når avkjørselen er tatt og før en av dere begynner å pakke seg ut. Ha avtalt alt det praktiske dere voksne imellom sånn at barna får svar på det de evt lurer på. Anonymkode: bf0eb...d07 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå