sanchaia Skrevet 2. november 2023 #1 Skrevet 2. november 2023 Hei. Jobbet som lærling i barnehage i 1 år før jeg sa opp nå i august. Jeg kjenner et stort savn på barnegruppa jeg var sammen med og kunne tenkt meg å gitt dem en julehilsen med noen fine ord, bilde av meg og et hjemmelaget pepperkakehjerte med navnet deres på. Tenkte å legge dette i en konvolutt og legge det på plassen deres i barnehagen. Er dette rart? Hvordan hadde dere som foreldre reagert?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #2 Skrevet 2. november 2023 Litt rart. Søk heller på ledig stilling hvis det kommer. Anonymkode: 43d42...2df
smurfebuss Skrevet 2. november 2023 #3 Skrevet 2. november 2023 Nei, hvorfor i all verden skal du det? Det er du som savner barna - å sende med et bilde hjem av deg blir helt feil. Å komme innom og hilse på og ha med de nevnte pepperkakene dere kan spise sammen - det er noe annet. Det kan du avtale med de som jobber der om det passer. Men gave på plassen fra en voksen som slutta for fire måneder siden blir bare rart. Og når dere har spist disse pepperkakene må du gå videre i livet. Skjønner at den første barnegruppa di har gjort inntrykk og satt spor, men de skal bare være minner i hjertet ditt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå