Teardrop Skrevet 2. november 2023 #1 Skrevet 2. november 2023 Trenger begge deler! Har vært å sett på Voksi city vognpose, synes den var god å ta på og jeg likte glidelåsen på midten. Den var veldig dyr, er den verdt det? Kan jeg bruke den i bilsetet også? Siden den har hull til sele i ryggen? Hvilket merke liker du? Hva er mest praktisk, glidelåsen på midten forran, på en side, på begge sider? Har tittet på finn.no uten å bli klokere. Dessuten tenker jeg kanskje det er best å kjøpe den ny når vi er på første barnet? Har planer om fler.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #2 Skrevet 2. november 2023 Teardrop skrev (7 timer siden): Trenger begge deler! Har vært å sett på Voksi city vognpose, synes den var god å ta på og jeg likte glidelåsen på midten. Den var veldig dyr, er den verdt det? Kan jeg bruke den i bilsetet også? Siden den har hull til sele i ryggen? Hvilket merke liker du? Hva er mest praktisk, glidelåsen på midten forran, på en side, på begge sider? Har tittet på finn.no uten å bli klokere. Dessuten tenker jeg kanskje det er best å kjøpe den ny når vi er på første barnet? Har planer om fler. «Bilstolposer. Hvis du bruker bilstol mye, bør du velge en vognpose som er spesielt designet for å passe i bilstolen, slik at barnet ditt kan sitte trygt og komfortabelt under kjøreturen. Du bør også se etter en pose som har hull til selen, slik at du kan feste den ordentlig» «En viktig forskjell mellom bilstolposer og vanlige vognposer er imidlertid at en trygg bilstolposebør være designet med en non-lock glidelås for rask åpning i nødsituasjoner, en funksjon som ikke alltid finnes på vognposer. Derfor anbefales det ikke å bruke vanlige vognposer i bilstoler av sikkerhetsgrunner.» Det er også veldig trøblete om du skal ha en pose som skal brukes både i bilstol og vogn, da må du jo ta ut barnet og selene på bilstolen før du flytter over posen til vognen og legger baby nedi. Også samme igjen når du skal flytte baby fra vognen og tilbake i bilstolen… Ikke veldig praktisk. Anbefaler en ordentlig bilstolpose og en helårs vognpose eller vinterpose (jeg bruker Easygrow Nature vognpose). Hadde Voksi Move bilstolpose) Anonymkode: 3ac8e...59e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå