AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #1 Skrevet 2. november 2023 Jeg og min eks ble enig å være venner når vi skilte lag for 2 1/2 år siden og vi hadde ikke kontakt på noen måneder heller. Vi var forlovet og sammen i 10 år. Men vi har et hvert vårt barn som savner hverandre og vi har møtes i blant alle og ungene har kontakt med hverandre på snap. Jeg har stilt opp for han engang etterpå som hans følge i jobben hans, men jeg takket nei å bli med som hans følge i et bryllup. Vi har ikke sex heller, og vi kysser ikke på munnen. Han kysser meg på linken hver gang han skal dra etter vi har hilst på hverandre. Jeg har hele tiden vært ærlig og aldri lagt skjul på hva jeg vil eller føler. Vi er venner, men både jeg og datteren min bryr oss om han og sønnen hans så klart! For 1 uke siden oppdaget jeg han hadde på forlovelsesringen sin og han går med den på ennå! Datteren min spurte hvorfor han går med ringen på , men han ga hun ikke et ordentlig svar og smilte. Jeg sa bare dersom han vil gå med den så velger han det selv, men jeg syns det var rart. Føles kleint! Hva tenker dere om han går med ringen på? Anonymkode: cc07c...783
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #2 Skrevet 2. november 2023 Det skal stå, han meg på kinnet. Anonymkode: cc07c...783
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #3 Skrevet 2. november 2023 Det skal stå, han kysser meg på kinnet. Anonymkode: cc07c...783
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #4 Skrevet 2. november 2023 Jeg bruker fortsatt forlovelsesringen jeg fikk for 20 år siden og det har vært slutt i 15 år. Fordi den er fin, finnes ikke en eneste følelse knyttet til den. Liker bare å ha den ringen på fingeren min. Er gift på nytt og for meg er en ring, bare en ring. Smykker generelt også, er det et pent smykke, spiller det ingen rolle hvem jeg fikk det av og i hvilken forbindelse. Anonymkode: d8f71...f22 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #5 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg bruker fortsatt forlovelsesringen jeg fikk for 20 år siden og det har vært slutt i 15 år. Fordi den er fin, finnes ikke en eneste følelse knyttet til den. Liker bare å ha den ringen på fingeren min. Er gift på nytt og for meg er en ring, bare en ring. Smykker generelt også, er det et pent smykke, spiller det ingen rolle hvem jeg fikk det av og i hvilken forbindelse. Anonymkode: d8f71...f22 Ok, jeg tenkte han må gjerne gå med den hvis han har lyst! Jeg syns det ble litt rart når vi satt der sammen alle. Jeg fortalte det til venninnen min og hun syns det ikke er normalt han skal gå med den på når vi ikke er sammen, og folk vil så klart spør om han er forlovet ol. Anonymkode: cc07c...783 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #6 Skrevet 2. november 2023 Det er spesielt, og menn går sjeldent med ringer uten at de er gift (eller forlovet). Han er antagelig interessert i noe mer igjen Anonymkode: f3511...b46 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #7 Skrevet 2. november 2023 Det er jo ikke vanlig å gå med ringen når man har gjort det slutt. Ikke var dere gift en gang. Kanskje han elsker deg og savner deg. Kanskje det er en fin måte å holde vekke uønskede damer på hvis han egentlig er en catch? Kanskje tok han den bare på for å se hvordan det var, og så glemte han å ta den av igjen? Har han ikke hatt den på hver gang dere har treffes? Anonymkode: 7e74e...4a6 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #8 Skrevet 2. november 2023 Forresten, kan det hende at han er forlovet med noen andre nå? Anonymkode: 7e74e...4a6 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #9 Skrevet 2. november 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: Jeg bruker fortsatt forlovelsesringen jeg fikk for 20 år siden og det har vært slutt i 15 år. Fordi den er fin, finnes ikke en eneste følelse knyttet til den. Liker bare å ha den ringen på fingeren min. Er gift på nytt og for meg er en ring, bare en ring. Smykker generelt også, er det et pent smykke, spiller det ingen rolle hvem jeg fikk det av og i hvilken forbindelse. Anonymkode: d8f71...f22 Jeg har to spørsmål. Finnes det virkelig ingen følelser til forlovelsesringen du en gang fikk? Jeg i hvert fall hadde ikke klart å bare lagt i fra meg de følelsene, selv om forholdet var over. Og syns ikke ektefellen din at det er rart at du fortsatt bruker ringen du fikk av eksen? Anonymkode: b1ee5...09d 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #10 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Forresten, kan det hende at han er forlovet med noen andre nå? Anonymkode: 7e74e...4a6 Haha, morsomt! Anonymkode: cc07c...783 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #11 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo ikke vanlig å gå med ringen når man har gjort det slutt. Ikke var dere gift en gang. Kanskje han elsker deg og savner deg. Kanskje det er en fin måte å holde vekke uønskede damer på hvis han egentlig er en catch? Kanskje tok han den bare på for å se hvordan det var, og så glemte han å ta den av igjen? Har han ikke hatt den på hver gang dere har treffes? Anonymkode: 7e74e...4a6 Kanskje, hmh! Alle sier han er veldig pen, så kanskje han vil holde uønsket damer borte. Det er godt mulig han har lagt ringen et sted og fant den igjen, og prøvd den på. Men han er klar over han har den på, for datteren min og jeg kommenterte det, og han har ikke tatt den av etterpå heller. Det ble slutt for 2 1/2 år siden vi tok av ringene våre. Han har gått med sin på iallfall i en uke som jeg har sett. Anonymkode: cc07c...783
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #12 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er spesielt, og menn går sjeldent med ringer uten at de er gift (eller forlovet). Han er antagelig interessert i noe mer igjen Anonymkode: f3511...b46 Antagelig 🤷♀️ Anonymkode: cc07c...783
enda1anonymbruker Skrevet 2. november 2023 #13 Skrevet 2. november 2023 Det høres definitivt ut som han er interessert i noe mer igjen, men vanskelig å vite. Litt spesielt å fortsatt gå med forlovelsering da. Exen min går enda med smykket eg ga henne. Blir oppriktig glad hver gang eg ser det. Hun sier jo at hun sjeldent tar sånt av, men er jo lov å håpe at det betyr noe. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #14 Skrevet 2. november 2023 enda1anonymbruker skrev (12 minutter siden): Det høres definitivt ut som han er interessert i noe mer igjen, men vanskelig å vite. Litt spesielt å fortsatt gå med forlovelsering da. Exen min går enda med smykket eg ga henne. Blir oppriktig glad hver gang eg ser det. Hun sier jo at hun sjeldent tar sånt av, men er jo lov å håpe at det betyr noe. Ja, spesielt sant! Smykket betyr nok veldig mye for hun. ❤️ Anonymkode: cc07c...783 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #15 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har to spørsmål. Finnes det virkelig ingen følelser til forlovelsesringen du en gang fikk? Jeg i hvert fall hadde ikke klart å bare lagt i fra meg de følelsene, selv om forholdet var over. Og syns ikke ektefellen din at det er rart at du fortsatt bruker ringen du fikk av eksen? Anonymkode: b1ee5...09d Nei, det er jo bare en ting. I hvert fall for meg. Har aldri klart å "få følelser" for smykker, klær eller gaver. Mannen min bryr seg virkelig ikke om jeg bruker den, vi har ikke engang giftering. Anonymkode: d8f71...f22 1
Bombasi Skrevet 2. november 2023 #16 Skrevet 2. november 2023 (endret) Synes det er spesielt, og ikke noe jeg ville gjort. Men mulig mannen ser på det som en "utsmykking" ved seg som han liker, og at han liker ringen, hvor han har lagt ifra seg følelsene som er tilknyttet ringen. Det tror jeg mange gjør. Særlig hvis de har båret en ring over lang tid før det ble slutt. En ring er ofte bare en ring for en mann, og ikke en kjærlighetserklæring. Endret 2. november 2023 av Bombasi
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #17 Skrevet 2. november 2023 Bombasi skrev (Akkurat nå): Synes det er spesielt, og ikke noe jeg ville gjort. Men mulig mannen ser på det som en "utsmykking" ved seg som han liker, og at han liker ringen, hvor han har lagt ifra seg følelsene som er tilknyttet ringen. Det tror jeg mange gjør. Særlig hvis de har båret en ring over lang tid før det ble slutt. Mulig! Anonymkode: cc07c...783
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #18 Skrevet 3. november 2023 Det kan være flere grunner til at han fortsatt går med forlovelsesringen på. Kanskje det har en sentimental verdi for ham, eller han ønsker å vise at han fortsatt bryr seg om deres tidligere forhold. Det er viktig å huske at hver person håndterer slike situasjoner på sin egen måte. Hvis det føles kleint for deg, kan det være lurt å snakke åpent med ham om det og uttrykke dine følelser. Kommunikasjon er nøkkelen i slike situasjoner. Anonymkode: d37d6...169
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #19 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det kan være flere grunner til at han fortsatt går med forlovelsesringen på. Kanskje det har en sentimental verdi for ham, eller han ønsker å vise at han fortsatt bryr seg om deres tidligere forhold. Det er viktig å huske at hver person håndterer slike situasjoner på sin egen måte. Hvis det føles kleint for deg, kan det være lurt å snakke åpent med ham om det og uttrykke dine følelser. Kommunikasjon er nøkkelen i slike situasjoner. Anonymkode: d37d6...169 Ja, du har sikkert helt rett! Anonymkode: cc07c...783
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #20 Skrevet 3. november 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, du har sikkert helt rett! Anonymkode: cc07c...783 Ja, det er viktig å være åpen og ærlig i slike situasjoner. Det kan hjelpe deg å forstå hans perspektiv bedre. Lykke til med samtalen! Anonymkode: d37d6...169
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå