AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #1 Skrevet 2. november 2023 Tenker ikke på partner som i forhold, men til sex. Anonymkode: 4dac7...27a
Bamseklemmer Skrevet 2. november 2023 #2 Skrevet 2. november 2023 Det jeg ser mest på er hygiene, feminimitet, ærlighet, og at hun virkelig beviser at hun har lyst på meg. Uten den lille obsevasjonen, er det lite gøy å ha sex🤭 Sex skal være gøy for at vi skal kose oss maksimalt. Så de kvinnene som scorer høyest.. tar ikke seg selv så høytydelig, har humor og er lett å prate med. Så ser jeg om hun er omsorgsfull, for de elsker å gi nytelse akkurat som jeg.. Da er hun på grensen til drømmedama mi🤭 Utseende, kroppsfasong, kleskode, hudfarge er uten betydning, jeg ser konsekvent etter sex-appeal. Så kvinner som sier de ikke er pen eller attraktiv nok, havner som jeg som oftes i seng med.. for de har en sex-appeal, som kun jeg som ser. En kysserunde bekrefter hennes tvil, da blir også sexen så mye bedre😉 Med den lille observasjonen min, kan jeg bli spinnvill av at de sier de savner nærhet, kos og sex, og lenge siden sist. Da senkes kravene mine, og da er det omsorgen, og samvittigheten min som spiller meg et puss. Omsorg fordi det er trist, og samvittigheten fordi jeg ikke har hjerte til å ikke gi henne en mulighet. Moralen sier jeg burde holde meg unna gifte kvinner, men omsorgen og samvittigheten min er større til hennes fordel og glede. De er som oftes gode sexpartnere.. for da får de slippe seg løs i hemmelige og trygge omgivelser. Hittil har 9 av 10 aldri blitt avslørt.. så jeg smiler godt av alle 10, når jeg tenker på hvor hærlig vi har hatt det sammen😉💙 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #3 Skrevet 2. november 2023 Ei som vil ha sex med meg. Begynner jeg med flere kriterier så blir det ikke noe sex. Anonymkode: a88af...f5e 3 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #4 Skrevet 2. november 2023 Objektiv fysisk attraktivitet. Ingenting annet. Kun alder, utseende og kropp som er av betydning, og det må være BRA. Anonymkode: dcce6...de6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #5 Skrevet 2. november 2023 Ser ikke etter en partner kun for sex. Sex uten tiltrekning og følelser er bare som å onanere. Det kan jeg gjøre alene. Sex er først spennende når det er følelser inne i bildet, at det betyr noe at det er akkurat meg, at det betyr noe at jeg vil ha akkurat ham. Tilfeldig sex og alle orgasmer man kan skape på egenhånd er ingenting satt opp i mot sammen med en partner man har følelser for. Anonymkode: 5116e...4b1 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #6 Skrevet 2. november 2023 Når man ikke finner partner så blir det å finne en for sex. Anonymkode: 4dac7...27a 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #7 Skrevet 2. november 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Ser ikke etter en partner kun for sex. Sex uten tiltrekning og følelser er bare som å onanere. Det kan jeg gjøre alene. Sex er først spennende når det er følelser inne i bildet, at det betyr noe at det er akkurat meg, at det betyr noe at jeg vil ha akkurat ham. Tilfeldig sex og alle orgasmer man kan skape på egenhånd er ingenting satt opp i mot sammen med en partner man har følelser for. Anonymkode: 5116e...4b1 Det er synd om du er så usikker på deg selv at du ikke klarer å skille mellom sex og følelser. Og må ha den bekreftelsen følelser er for å kunne nyte sex. Kjenner meg overhodet ikke igjen i det du skriver. Sex er deilig i seg selv, og det er overhodet ikke nødvendig med følelser involvert for at sexen skal være bra. Faktisk blir sex ganske mye bedre om man evner å skille mellom sex og følelser. Anonymkode: dcce6...de6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #8 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er synd om du er så usikker på deg selv at du ikke klarer å skille mellom sex og følelser. Og må ha den bekreftelsen følelser er for å kunne nyte sex. Kjenner meg overhodet ikke igjen i det du skriver. Sex er deilig i seg selv, og det er overhodet ikke nødvendig med følelser involvert for at sexen skal være bra. Faktisk blir sex ganske mye bedre om man evner å skille mellom sex og følelser. Anonymkode: dcce6...de6 Det er synd at du trenger å rakke ned på andre og beskrive dem som usikre fordi de ser på sex på en annen måte enn deg. Noen opplever en sterk intimitet og trygghet via sex og kink, som gjør alt annet verdiløst. Kun det samme som onanering. For meg er sex totalt uten kink også litt kjedelig, men hele essensen i kink er jo at man er trygg på den man gjør det med. Jeg elsker sex og har nok noen tydelige kinks. Liker for eksempel godt å vise meg frem. Men hvilken verdi har det å vise seg frem til Gud og hvermann, da er man jo bare en hvilken som helst kropp på lik linje med alle andre der ute. Det har jo ikke en verdi før man vet at den man viser seg frem til elsker deg for det at du ønsker det, at den du viser deg frem til nettopp vet at de er utvalgt til å få være den ene. Ved tilfeldig sex er man bare en person, en kropp og kunne vært hvem som helst. Sex med en man elsker er noe unikt gang. Noe som være finnes mellom de to. Sex er mye bedre når man har følelsene sammen med det fysiske. Det er sjelden man opplever det som deg, at sex er best når man skiller ut følelsene. Anonymkode: 5116e...4b1 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #9 Skrevet 2. november 2023 Jeg må synes han er attraktiv, litt dominerende og tar styring og en ukomplisert relasjon. Jeg har en sexpartnere nå, der har jeg også satt som "krav" at vi ikke har sex med andre. Jeg har sagt det er helt ok om han gjør det, men da ønsker jeg ikke fortsette vår seksuelle relasjon, men heller gå tilbake å være kun venner. Anonymkode: 74075...3b8 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #10 Skrevet 2. november 2023 En hyggelig kvinne som ivaretar seg selv fysisk og psykisk. Om hun er høy eller lav, har muskler eller løpekropp, betyr at hun i form. En grei utdannelse, kan gi hint om kjekke samtaler. Sex er best over tid. Den reisen er jo allltid en opplevelse. Nyter livet jeg. Med hun, drømmedama, på 20. året. . Anonymkode: 54409...e38
feliek54 Skrevet 3. november 2023 #11 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (På 2.11.2023 den 1.41): Tenker ikke på partner som i forhold, men til sex. Anonymkode: 4dac7...27a Viktig at vi liker det samme omtrent. Er renslig vennlig og liker gjerne likestilling eller at en av oss tar lit styring men ikke dominant. Er det snakk kun om sex aå er ikke alder viktig men er det snakk om forhold så +- 10 år
Irak Skrevet 3. november 2023 #12 Skrevet 3. november 2023 Jeg liker at en mann har sex-appeal uten at han blir for kjepphøy, for det er avtennende hos meg..... Han må være ærligheten selv, ikke redd for å si ifra, kjærlig og helst minst like glad i berøring som meg. For det er ikke rent lite 🤭🫧. Humor er viktig for meg. Å kunne le av seg selv synes jeg er en veldig god egenskap, og veldig sexy. Være interessert i å bidra ellers. Trenger ikke å kunne alt. Være nysgjerrig på meg og livet generelt. Være glad i barn er et must ❤️. Gjerne glad i dyr også ❤️. Kan gjerne være litt rå innimellom der det passer seg 🤭. Ikke redd for å gi utrykk for ønsker og behov. Kort sagt crazy about me 🤭😉🫣 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #13 Skrevet 3. november 2023 En kjekk, trygg mann med humor som får meg til å føle meg komfortabel med å være naken og utforskende sammen med han. Anonymkode: 582de...e8c 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #14 Skrevet 3. november 2023 Jeg må ha en jeg har god kjemi med. En som jeg kan leke og ha det gøy med, samtidig må jeg se at han respekterer meg og liker meg. Han må også være en ganske stor mann, stor kuk, og erfaren er såklart veldig viktig. Dette er bare sex-partner krav 😅😅 Men, har heldigvis flere av disse på lur, vanskeligere å finne en som matcher kjæreste krav😅 Anonymkode: fbfeb...b2d 1
Andro Skrevet 3. november 2023 #15 Skrevet 3. november 2023 Det samme som jeg ville sett etter i en kjæreste. Noe mindre tenner meg ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #16 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (På 2.11.2023 den 12.56): Jeg må synes han er attraktiv, litt dominerende og tar styring og en ukomplisert relasjon. + 1 👍 og gjerne 10-15 år yngre og viril. Ha rette utstrålingen, men det går vel under attraktivitet. Anonymkode: 095c7...312 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #17 Skrevet 3. november 2023 Det er viktig å huske at alle har forskjellige preferanser og behov når det kommer til seksualitet. Når man ser etter en sexpartner, kan man tenke på ting som gjensidig tiltrekning, kommunikasjon, samtykke og respekt. Det er viktig å være åpen og ærlig om ens egne ønsker og grenser, og å finne noen som deler de samme verdiene og interesser. Husk at det er viktig å alltid respektere andres grenser og samtykke. Anonymkode: fc17c...df4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #18 Skrevet 3. november 2023 At han vil ha meg, VIL ha meg, vil HA meg, vil ha MEG. Hvordan han ser ut spiller liten rolle, fint om han har et ansikt, en overkropp og en underkropp med tilhørende kuk. At han liker å ta på meg overalt og er klar på hva han vil gjøre sammen med meg. Hygiene er et must, både på han og omgivelsene vi treffes i. Anonymkode: befd8...009
Magwen Skrevet 4. november 2023 #19 Skrevet 4. november 2023 Hun må være litt småkinky og tørre å vise at hun liker sex. Ha begjær i seg og se at det her vil hele jeg😉💞. Like å kline og ønsker å høre henne stønne når jeg tar henne hart😉. Kjenne kreftene i henne, merke hun motknuller og se begjæret bruse. Selve kroppen er jeg ikke så opptatt av, men blikket hun gir meg. Elsker hun å suge er det topp. Høre hun nyter det mmm. Smøre krem over henne før jeg slikker henne fra topp til tå og småbiter på brystvortene, slikker magen og harde klitoristappen og hører hennes kåte stønn, da blir jeg i lykkerus. Ta pauser og kline litt med krem fra hennes, pupper, mage og mus🎂😇😊😊 💞💞. Er hun i tillegg 10-15 år eldre enn meg så hadde vært den perfekte sexpartnere 1
Miss91 Skrevet 4. november 2023 #20 Skrevet 4. november 2023 Jeg må ha kos for å nyte sex. Jeg må ha lidenskapelig klining, han må ta på hele meg. Han må helst være 5år eller mer eldre enn meg, og helst dominerende. Helst ikke topptrent og sixpack, foretrekker en normal kropp. Om han ikke liker oral er det uaktuelt. Hygiene er viktig. Ons er ikke noe for meg, men jeg må ikke være i et forhold, likevel er eksklusivitet viktig for meg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå