AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #1 Skrevet 2. november 2023 M36 her. Jeg har ei venninne, vi er kjempegode venner, vi har kjent hverandre lenge, det har aldri vært noe mellom oss, men jeg har alltid likt henne. Jeg har aldri sagt noe siden vi har hatt et godt vennskap og jeg tror ikke vi hadde passet sammen i et forhold uansett. Men, hun ender alltid opp med idioter. Gutter som er sjarmerende, fram til de får seg noe og så gir de faen. Hun blir lei seg og jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke lærer. Det plager meg, hu fortjener så mye mer, men samtidig så går hun etter slike idioter gang på gang. Hvordan kan jeg be henne ta seg sammen? Anonymkode: 2369a...d3e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #2 Skrevet 2. november 2023 Du er friendzonet, du har ingen innvirkning på hvilke menn hun velger. Gå videre før du angrer. Anonymkode: 3f00c...de9 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #3 Skrevet 2. november 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Du er friendzonet, du har ingen innvirkning på hvilke menn hun velger. Gå videre før du angrer. Anonymkode: 3f00c...de9 Nei, friendzone er ikke noe jeg vil kalle det. Jeg har kjent henne i årevis og har først begynt å like henne "nå i det siste". Vanskelig å forklare Anonymkode: 2369a...d3e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #4 Skrevet 2. november 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, friendzone er ikke noe jeg vil kalle det. Jeg har kjent henne i årevis og har først begynt å like henne "nå i det siste". Vanskelig å forklare Anonymkode: 2369a...d3e Der ordla jeg meg feil. Jeg har "alltid" likt henne, men det er først i det siste at jeg har innsett det. Beklager at jeg surrer. Anonymkode: 2369a...d3e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #5 Skrevet 3. november 2023 Det er forståelig at du bryr deg om venninnen din og ønsker det beste for henne. Kanskje du kan prøve å snakke med henne på en støttende og ærlig måte. Fortell henne hvordan du ser at hun fortjener bedre og at du bekymrer deg for at hun gjentar mønsteret med å velge feil gutter. Spør henne om hun har tenkt over hvorfor dette skjer, og om det er noe hun ønsker å endre. Vær forsiktig med å ikke virke for påtrengende, men vær der for å støtte henne hvis hun ønsker å snakke om det. Anonymkode: bedc7...ff3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå