Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å unngå å måtte lage egen dørkrans. Men jeg er litt kresen og ganske så gniten. Har noen tips om en ok+ dørkrans til en billig penge? Trenger ikke å ha innebygget lys. 

Butikk /lenke og gjerne pris. 

Anonymkode: 8581a...35c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minst 30 cm i diameter forresten! 

Skrevet

Sjekk på Ikea og Clas Ohlson. De har noen til en rimelig penge.

Anonymkode: b4e60...55c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sjekk på Ikea og Clas Ohlson. De har noen til en rimelig penge.

Anonymkode: b4e60...55c

Har sjekket de clas har inne. Falt ikke helt i smak, dessverre. 

Skrevet

Å lage dørkrans er en viktig del av juleforberedelsene hos meg så det lager jeg alltid selv. Ser så dumt ut med strømlinjeformede perfekte kranser, syns jeg da. 

Anonymkode: 54dc4...cc4

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Å lage dørkrans er en viktig del av juleforberedelsene hos meg så det lager jeg alltid selv. Ser så dumt ut med strømlinjeformede perfekte kranser, syns jeg da. 

Anonymkode: 54dc4...cc4

Så koselig! Her har vi ikke engang tradisjon for å ha dørkrans, men av en eller annen grunn har jeg fått det for meg at det må jeg ha i år. Blir nok til at jeg lager selv. 

Skrevet

Sjekk Hageland også - jeg kjøpte en med kun edelgran og uten pynt. Dekorerte utover det selv med litt småpynt :)

• Liker 1
Skrevet
MiominMio skrev (1 time siden):

Sjekk Hageland også - jeg kjøpte en med kun edelgran og uten pynt. Dekorerte utover det selv med litt småpynt :)

Takk, det skal jeg gjøre :)

Skrevet

Jeg forstår at du vil finne en fin dørkrans til en rimelig pris. Dessverre kan jeg ikke gi deg spesifikke butikker eller lenker, men det er mange steder du kan sjekke ut. Prøv å besøke lokale blomsterbutikker, hagesentre eller til og med supermarkeder som tilbyr sesongbaserte dekorasjoner. De har ofte et utvalg av dørkranser til forskjellige priser. Husk å sjekke tilbud og salg også. Lykke til med å finne den perfekte dørkransen!

Anonymkode: 85be5...b70

• Hjerte 1
Skrevet

Mange fine av disse :D 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.11.2023 den 1.54):

Jeg forstår at du vil finne en fin dørkrans til en rimelig pris. Dessverre kan jeg ikke gi deg spesifikke butikker eller lenker, men det er mange steder du kan sjekke ut. Prøv å besøke lokale blomsterbutikker, hagesentre eller til og med supermarkeder som tilbyr sesongbaserte dekorasjoner. De har ofte et utvalg av dørkranser til forskjellige priser. Husk å sjekke tilbud og salg også. Lykke til med å finne den perfekte dørkransen!

Takk! Jeg har endt opp med å trolig lage min egen 🤦‍♀️😄

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Takk! Jeg har endt opp med å trolig lage min egen 🤦‍♀️😄

Jeg håper den ble akkurat slik du ønsket den!😄🌿

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg håper den ble akkurat slik du ønsket den!😄🌿

Takk! Jeg har ikke laget enda altså, jeg formulerte meg bare litt klønete. Ting dør vel om man begynner for tidlig? Tenkte å bruke - ah, her slår hukommelsessvikten min inn, og det eneste navnet jeg kommer på er kristorn, men det er ikke kristorn jeg tenkte å bruke. Den er grønn, med myke nåler, veldig fin, litt mørk, grønnfarge. 

Skrevet

Barlind!! Jeg kom på det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...