Majer Skrevet 2. november 2023 #1 Skrevet 2. november 2023 https://www.dagbladet.no/kjendis/fotografert-med-ukjent-kvinne-for-dodsfallet/80440148 Jeg er nærmere hennes alder enn han sin, men er nysgjerrig.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #2 Skrevet 2. november 2023 Syns det virket ganske rart, og tviler litt på at det kun var for vennskap fra hans side. Anonymkode: bf8f8...083 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #3 Skrevet 3. november 2023 Nei. Det blir et usunt maktforhold som vil utnyttes til mannens fordel. Sosialt selvmord for kvinnen. Snakker av dyrekjøpt erfaring. Anonymkode: 57e35...80f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #4 Skrevet 3. november 2023 Alt dette styret om denne aldersforskjellen for tiden. Skulle tro menneskeheten nettopp var begynt å eksistere. Anonymkode: b7afb...dc8 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #5 Skrevet 3. november 2023 Syns det er helt innafor med vennskap over alle aldre. Anonymkode: 1e45e...b2e 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #6 Skrevet 3. november 2023 "Innafor"..? Hvem er det som er Vennepoliti, som har autoritet som å bestemme hvem som får lov å være venner med hvem...? Selvsagt er det innafor. Jeg har venner i alle aldre. Jeg driver med en idrett, og der er vi folk i alderen 18-70. Og ja, flere av dem er blitt mine venner også privat, og mange med stor aldersforskjell. Den beste kompisen min på jobb er en mann som er 30 år eldre enn meg. Og bestekompisen på trening er 20 år eldre enn meg. Hva ER det som er problematisk med venner av motsatt kjønn og ulik alder....? Anonymkode: a1b0b...96a 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #7 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei. Det blir et usunt maktforhold som vil utnyttes til mannens fordel. Sosialt selvmord for kvinnen. Snakker av dyrekjøpt erfaring. Anonymkode: 57e35...80f "Maktforhold"...? Hvilken "makt" er det du mener mannen har, som kommer av å være eldre? Anonymkode: a1b0b...96a
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #8 Skrevet 3. november 2023 Alder er bare et tall, og det er ingenting galt med å være venner med noen som er eldre eller yngre enn deg. Vennskap handler om felles interesser, respekt og gjensidig støtte. Så lenge dere har en god forbindelse og trives i hverandres selskap, er det absolutt innafor å være venner uavhengig av aldersforskjellen. Anonymkode: 02604...3ae 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #9 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Nei. Det blir et usunt maktforhold som vil utnyttes til mannens fordel. Sosialt selvmord for kvinnen. Snakker av dyrekjøpt erfaring. Anonymkode: 57e35...80f Hvorfor det? Som 25åring er du gammel nok til å IKKE la noen ha makt over deg, ikke skyld på at du bli manipulert eller noe som helst. Du må klare å ta DINE VALG i livet. Er så drittlei kvinnfolk som går i offerrolle heletiden. Anonymkode: caa21...cea
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #11 Skrevet 4. november 2023 Syns ikke det er innafor i det hele tatt. Jeg har en datter på 25. Hennes far er 52. Altså, HUN vil nok gjerne tro det er vennskap, men han er bare en ekkel gris. Anonymkode: fab35...bc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå