Gå til innhold

Tips til ekstra inntekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ulike strøjobber osv.. Trenger noen få tusen ekstra i måneden 🤧 Tar i mot alle gode tips!

Og før noen av dere begynner: spar meg 😑

Anonymkode: ae779...474

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Assistent bpa ,kveldstid feks. Lett å få jobb!

Anonymkode: 5eaeb...fee

Skrevet

Snøfresing  ? måking av tak ?  :) 

Skrevet

Jeg synger i begravelser og bryllup. Tre tusen for toppen et par timers jobb.

Anonymkode: 97c2c...312

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg synger i begravelser og bryllup. Tre tusen for toppen et par timers jobb.

Er det ven song og kan du syngje kva som helst?

Anonymkode: 0e450...c08

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det ven song og kan du syngje kva som helst?

Folk ønsker sangene selv. Heldigvis kan jeg mange!

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Folk ønsker sangene selv. Heldigvis kan jeg mange!

Eg skjønar. Me lyt vel vere gilde og ikke spore av tråden meir.

Skrevet

Bli ringevikar i helsevesenet. Mangler alltid folk. 

Anonymkode: 7bc28...744

Skrevet

Jeg har nettopp søkt på hvilende nattevakt ved ett sykehus itillegg til min 100% jobb.

En helg pr mnd.

Anonymkode: f1b81...1b2

Skrevet

De som investerte i Bitcoin for noen måneder siden har fått veldig godt betalt for å sitte stille og høre fuglene synge.

Anonymkode: 5eba4...ef4

Skrevet

Selg ting på Finn. 

Anonymkode: 01410...409

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og før noen av dere begynner: spar meg 😑

Anonymkode: ae779...474

Jeg må like vel komme med en advarsel fordi dette nettopp skjedde meg. Hvis du har en fulltidsjobb må du være RIMELIG sikker på at du ikke står i fare for å permitteres. Jeg fikk meg en ekstra jobb ved siden av fulltidsjobb for et par måneder siden. Tjener småpenger i den. Så kom en 50% permittering fra min fulltidsjobb. Så den ikke komme fordi jeg ikke hadde noen problemer med arbeidsmengde på jobb. Pga et par tusenlapper ekstra fra ekstrajobben kvalifiserer jeg ikke for støtte fra nav. Jeg kan ikke slutte i deltidsjobben fordi jeg da står i risiko for å miste rett på støtte fra nav. Så måtte ta ut 100% permittering fra fulltidsjobben for å ikke stå igjen slitende. En deltidsjobb jeg tok FORDI jeg slet økonomisk... 

Anonymkode: cf881...608

Skrevet

Dette krever kanskje litt forarbeid, men folk tjener gode penger på å holde kurs i interessene sine; noen kan spille musikk og underviser i dette; andre kan danse, male eller undervise i fransk, mens atter andre tjener penger på å rett og slett gå turer sammen med folk - enten vanlige spaserturer eller guidede turer som "spøkelsesvandringer".

Gi folk et produkt de ønsker deg - og produktet vil ha verdi så lenge etterspørselen er der.

Anonymkode: 5eba4...ef4

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Assistent bpa ,kveldstid feks. Lett å få jobb!

Anonymkode: 5eaeb...fee

Ts vil tjene noen kroner kjapt. BPA er for folk med handikapp, det siste de trenger er enda en som de ser toppen 5 ganger før det kommer en ny.

Anonymkode: b0388...119

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg må like vel komme med en advarsel fordi dette nettopp skjedde meg. Hvis du har en fulltidsjobb må du være RIMELIG sikker på at du ikke står i fare for å permitteres. Jeg fikk meg en ekstra jobb ved siden av fulltidsjobb for et par måneder siden. Tjener småpenger i den. Så kom en 50% permittering fra min fulltidsjobb. Så den ikke komme fordi jeg ikke hadde noen problemer med arbeidsmengde på jobb. Pga et par tusenlapper ekstra fra ekstrajobben kvalifiserer jeg ikke for støtte fra nav. Jeg kan ikke slutte i deltidsjobben fordi jeg da står i risiko for å miste rett på støtte fra nav. Så måtte ta ut 100% permittering fra fulltidsjobben for å ikke stå igjen slitende. En deltidsjobb jeg tok FORDI jeg slet økonomisk... 

Anonymkode: cf881...608

Viktig poeng! Tror selv jeg ville tatt småoppdrag(alt etter helsen/ferdigheter selvsagt), der man kan tjene 6000kr per kunde.  Ift til innrapportering og å være «ubunden».

Anonymkode: 5d84d...82e

Skrevet

Før enda flere skriver: få en jobb i helsevesenet, dem trenger alltid folk. 

IKKE JOBB I HELSEVESENET OM DU IKKE HAR EN INTERESSE FOR FOLK! Helsevesenet er snakk om bokstavelig talt død og liv, gjør du det bare for pengene kan du holde deg unna 😡 

Er så lei av mennesker som avfeier helsevesenet som en ekstrainntekt fordi de er desperate etter folk. Og jeg er så lei av inkompetente mennesker som får jobb, dere aner ikke hvor farlig det er. Dere aner ikke hvor mange dødsfall hjemme som kunne vært unngått fordi det er inkompetente mennesker som drar dit og ikke forstår at folk har infeksjon og er i delir, eller at de har ramlet men fordi det ikke er tegn til åpenbare sår så gjør dem ingenting med det eller sier i fra, fordi de trekker ikke en slutning med at personen går på blodfortynnende og nå blør innvendig. 
Mange assistenter er gull verdt, men det er søren meg mye søppel også. 
Takk for meg. 

Anonymkode: 052e6...970

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Før enda flere skriver: få en jobb i helsevesenet, dem trenger alltid folk. 

IKKE JOBB I HELSEVESENET OM DU IKKE HAR EN INTERESSE FOR FOLK! Helsevesenet er snakk om bokstavelig talt død og liv, gjør du det bare for pengene kan du holde deg unna 😡 

Er så lei av mennesker som avfeier helsevesenet som en ekstrainntekt fordi de er desperate etter folk. Og jeg er så lei av inkompetente mennesker som får jobb, dere aner ikke hvor farlig det er. Dere aner ikke hvor mange dødsfall hjemme som kunne vært unngått fordi det er inkompetente mennesker som drar dit og ikke forstår at folk har infeksjon og er i delir, eller at de har ramlet men fordi det ikke er tegn til åpenbare sår så gjør dem ingenting med det eller sier i fra, fordi de trekker ikke en slutning med at personen går på blodfortynnende og nå blør innvendig. 
Mange assistenter er gull verdt, men det er søren meg mye søppel også. 
Takk for meg. 

Anonymkode: 052e6...970

Problemet er da ikke de som søker jobb, men de som ansetter inkompetente mennesker...

Jeg har jobbet i helsevesenet i over 11 år og absolutt alle jeg kjenner som jobber i helsevesenet gjør det for pengene...

Anonymkode: 7bc28...744

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...