Gå til innhold

Kjæresten min slo meg og dytta meg, og kasta ting i huset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri opplevd noe slikt før. Det startet med en krangel. Jeg har flere ganger opplevd at han ikke tar min side, og vi har en lang historikk med slike problemer som dette. Tidligere i dag kom han til meg og fortalte en ting en venninne av han hadde sagt om meg. Ikke noe spesielt altså, men det var ikke sant. Hun hadde bare sagt at jeg ikke hadde hilst når jeg hadde sett hun osv, og han tar opp dette med meg. Og jeg sa at jeg hadde dårlig tid og at jeg ikke hadde sett henne, fordi jeg oppriktig løper inn i butikken og ut før rushtiden. Også spurte jeg han hvorfor det var så ille, og han klikket helt. Han slo i ting, reiste seg opp mot meg, pekte finger på meg, kastet stoler, holdt fast i meg, dyttet meg, og skrek på meg i en 10 minutter i strekk. Jeg er bare 23, og jeg føler meg i et jævla drittforhold med en mann som behandler meg som søppel akkurat nå. Føler at verdigheten min er på bunn 

Anonymkode: 4e284...23d

• Hjerte 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dump han???

Anonymkode: 401c1...d4d

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Tenker at du avslutter det forholdet, og ikke ser deg tilbake. 

Det er ikke normalt å oppføre seg slik.

Anonymkode: 39031...17c

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet

Det er han som er idiot. Gjør det slutt. Skjønner at det kanskje er vanskelig, men ingen skal behandles sånn i forhold. 

Anonymkode: 4f396...a3d

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Det som er bra er at du behøver ikke være kjæreste med han et eneste sekund mer. 

Anonymkode: 15f8c...a4f

• Liker 9
Skrevet

Ja, du er i et jævla drittforhold med en mann som behandler deg som søppel. Han bør du holde deg unna.

Anonymkode: 7f261...149

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet

Altså. Her skal du pakke sakene dine og gå. Han kommer aldri til å endre seg, og du fortjener myyye bedre. Den sorgen du kommer til å føle på etter et brudd går over.

• Liker 6
Skrevet

Gjør det slutt. Ingen skal få seg til å føle deg slik, spesielt ikke en kjæreste. Men sikkerhet først, pass på å ikke være alene med han når du gjør det slutt.

Og ta det som erfaring der du lærer å se etter røde flagg 🚩🚩🚩

Anonymkode: 67133...641

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Er nok lurt og avslutte dette forholdet før det går ut over liv helse og inventar ☹️ 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Fy søren, ts. Dette kan du ikke finne deg i! ❤️ 

LØP!

Anonymkode: 51967...1a4

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Pakk tingene dine og kom deg vekk fra denne mannen!

Anonymkode: da28d...128

• Liker 3
Skrevet

Avslutt forholdet NÅ!

Anonymkode: a5140...14a

• Liker 3
Skrevet

Hvis han reagerer slik på en bagatell, så lurer jeg på hva som skjer når noe alvorlig skjer? Dette er jo en tikkende bombe av en mann. 

Men av ren nysgjerrighet; hvorfor i alle dager reagerte han slik på at du ikke hilste? 

Anonymkode: 576f5...e43

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg har aldri opplevd noe slikt før. Det startet med en krangel. Jeg har flere ganger opplevd at han ikke tar min side, og vi har en lang historikk med slike problemer som dette. Tidligere i dag kom han til meg og fortalte en ting en venninne av han hadde sagt om meg. Ikke noe spesielt altså, men det var ikke sant. Hun hadde bare sagt at jeg ikke hadde hilst når jeg hadde sett hun osv, og han tar opp dette med meg. Og jeg sa at jeg hadde dårlig tid og at jeg ikke hadde sett henne, fordi jeg oppriktig løper inn i butikken og ut før rushtiden. Også spurte jeg han hvorfor det var så ille, og han klikket helt. Han slo i ting, reiste seg opp mot meg, pekte finger på meg, kastet stoler, holdt fast i meg, dyttet meg, og skrek på meg i en 10 minutter i strekk. Jeg er bare 23, og jeg føler meg i et jævla drittforhold med en mann som behandler meg som søppel akkurat nå. Føler at verdigheten min er på bunn 

Spørsmålet er vel egentlig hvorfor dette ikke er exkjæresten din? 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Du er nødt til å bryte med ham, fordi at dersom du blir hos ham så viser du at han kan oppføre seg sånn. Dette blir standarden i fremtidige krangler, og godt mulig forverres det. Han kan tilslutt skade deg, enten med vilje eller uhell. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det stemmer at du er i et drittforhold med en mann som behandler deg som søppel.

Men verdigheten din er det ikke noe i veien med, så lenge du innser situasjonen og lar han bli en eks.

Anonymkode: 1115d...f1c

• Liker 1
Skrevet

Du skriver han slår deg i overskriften men ikke i teksten..?Og uansett, Hva gjør du fremdeles med han?! 

Er det noe å lure på? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Altså her må du stå opp for deg selv og bare komme deg ut. Han utfører svært skrennende oppførsel basert på bagateller. Så her trenger han infeen forklaring heller. Pakk og kom deg ut når han er borte. Også bør du gå for anmeldelse, omhan ikke lar deg være i fred etterpå.

Ender du med å peatw med han etterpå, skal det 100% være på dine premisser og det er med en person til. Ellerpå tlf.  

Anonymkode: f4135...013

• Liker 1
Skrevet

Da tar du det som læring.

Du lærte nettopp at kjæresten din gar ett sinneproblem du ikke kan leve med.

Så da blir du nødt til å avslutte forholdet.

Hadde han gjort det mot meg, hadde jeg sett iskaldt på han og ønsket han lykke til videre i nye relasjoner.

Anonymkode: d44bb...686

• Liker 1
Skrevet

Du bør nok ha med en venn eller et familiemedlem som venter på deg, inne eller rett utenfor bolig, når du forhåpentligvis gjør det slutt, med tanke på at han er så ustabil og voldelig. Ikke ta sjansen på å være alene med denne mannen mer.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...