Gjest Lottemor Skrevet 6. november 2002 #1 Del Skrevet 6. november 2002 :cry: :cry: :cry: :cry: vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.....For et liv.....må ha en forbannelse over meg.... men mår det går utover de jeg er glad i ?? :cry: :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 6. november 2002 #2 Del Skrevet 6. november 2002 sitter hær og venter på at min sambo skal ringe.....har ventet no i snart tre timer....det er ikke mye på en vanelig dag,men i dag er ingen vanelig dag...... Huff....har lenge trodd at han har hatt hjerte problemmer og prøvd å få han til legen,men han skal aldrig høre på meg..... Men i går kom han til fornuft og ringte til legen fikk time i dag og no er han innlagt på sykehus...... Vi fikk ikke tak på barnevakt ås han er der oppe helt alene,tar masse prøver..... Har dårlig samvittighet for at jeg ikke er der hos han,men det er jo ikke noen sin feil at jeg ikke kunne det..... Gråten sitter som en stor klump i halsen og angsten sitter som en krampe i magen...... Blir bare verre og verre for hvert minutt som går,vil jo bare være der for han...... Han skulle ringe når han viste vilken avdeling han lå på slik at jeg kan komme opp med klær ol til han..... huff....vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 6. november 2002 #3 Del Skrevet 6. november 2002 Kjære deg, så forferdelig! Men det er jo godt legene tar det på alvor, har lagt han inn, og finner ut hva som kan gjøres! Du får trøste deg med at han er i gode hender nå Mange gode klemmer til deg. Håper du holder oss oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 6. november 2002 #4 Del Skrevet 6. november 2002 Huff, så trist... Håper du snart får vite noe, det å sitte sånn og vente er grusomt... *trøsteklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 6. november 2002 #5 Del Skrevet 6. november 2002 Håper det går bra med deg, Lottemor! Det er fælt når sånt skjer! *trøsteklemmer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 6. november 2002 #6 Del Skrevet 6. november 2002 Uff stakkas.... håper det går bra med ham og deg.... Vet egentlig ikke hva jeg skal si! *Trøstekleeemmer deg masse* håper at alt ordner seg snart..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 6. november 2002 #7 Del Skrevet 6. november 2002 Har du fått ringt sykehuset da ? Håper det går bedre etterhvert Har forøvrig sendt deg en pm. Klem, Kattepus :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 6. november 2002 #8 Del Skrevet 6. november 2002 *trøster så godt jeg kan* Vet ikke riktig hva jeg skal si, Lottemor, men jeg føler virkelig med deg! Synes kjempesynd på deg/dere! Sender masse varme tanker og jeg håper virkelig det går bra! Kjempekoz, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 6. november 2002 #9 Del Skrevet 6. november 2002 Kjære, kjære lottemor! Hadde jeg bare vært litt nærmere skulle jeg kommet og hjulpet deg. Mine varmeste tanker går til deg denne natten. Husk at folk er glade i deg og at du betyr noe. Ikke glem det! Jeg håper ting har ordnet seg nå, og i allefall innen du leser dette :-) KLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 7. november 2002 #10 Del Skrevet 7. november 2002 Sender mange varme tanker til deg og manne din i natt. Håper du får sove litt. *vaaaaaaaarm klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 7. november 2002 #11 Del Skrevet 7. november 2002 No begynner ting å falle på plass,på en måte.... Det er andre dagen han er på sykehus no , men han er bare dag pasient...... De har tatt en hel del prøver og uteukker til stadighet flere og flere livstruende og andre alvorlige kroniske livstils og med fødte sykdommer.... Er nesten helt sikker på at det ikke har noe med hjerte å gjøre,og det er ikke lungene...... Så det er bare å vennte å se.....Håper det bare er utmattelse og det er noe det kan være siden han har gjennomsnitlig det siste året bare sovet 4-5 timer natten........ Vi vet jo ingenting ennda,men det er mye vi vet at det ikke er så det hjelper mye...... Er netopp kommet hjem ra sykehuset,har vert der siden klokken 08.00 i dag morres....så no var det på tide og komme hjem og ta vare på Tulla... Takk for varme tanker og klemmer..... klemmer alle sammen tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. november 2002 #12 Del Skrevet 7. november 2002 Hei hei Lottemor! Håper det går bedre med samboeren din! Masse klemmer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 8. november 2002 #13 Del Skrevet 8. november 2002 Kjære Lottemor! Du får stole på at han er i trygge hender og at han blir godt tatt vare på på sykehuset! Hang in there og ikke mist motet! støtt ham med alle de kreftene du kan, så får du komme til oss å få støtte til deg selv! *Maddie sender styrkende tanker* Go klem fra meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå