AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #1 Del Skrevet 1. november 2023 Hei! Noen som har gode erfaring med eleni chris/voke produktene? er det bra produkter for håret og er produktene drøye i bruk?😊 Anonymkode: 20ad6...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #2 Del Skrevet 1. november 2023 Gode produkter etter min erfaring! 😊 Bruker sensimin sjampo og leave in, husker ikke helt hva den heter. Produktene er drøye i bruk og er det som har funket best for meg for å bli kvitt fett hår. Etter å ha brukt leave in noen uker merket jeg mye bedring, og jeg kan merke forskjellen om jeg glemmer å ha det i én gang. Anonymkode: f41da...97f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Del Skrevet 6. november 2023 De lukter alt for sterkt, så dermed kunne jeg ikke bruke dem. Anonymkode: 1356c...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvalitet Skrevet 18. mai 2024 #4 Del Skrevet 18. mai 2024 Vurderer disse produktene, spesielt volumskummet. Noen fler som vil dele erfaring her? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #5 Del Skrevet 18. mai 2024 Har prøvd shampo og balsam (blå flaske), passer ikke mitt hår, ble "ekkelt" etter vask Anonymkode: d6b61...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå