Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte easygrow pose for høst, vinter, vår, som det står, TOG 1,96. Brukt i to netter og barnet var iskaldt! Var 19 grader på vårt rom, og baby hadde på seg tykk pysj med ermer og sokk i posen. Men i følge denne oversikten Screenshot_20231101_202545_Chrome.thumb.jpg.d1364dccd0a1eeee8f3d55813b34e8b0.jpg

Skal baby ha bare body og genser, med nakne bein i posen da. Da hadde den blitt enda kaldere. Baby sov urolig og kjente i posen og han var kjølig på huden inni pysj. 

Flere som er misfornøyd med pose? Hvis du er fornøyd og har en annen pose, hvilken har du? Synes stoffet inni er så kaldt og ekkelt, posen er kjempe tynn. Det er absolutt ikke verdt 600kr. 

Anonymkode: 016fc...8ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker posene, men bruker ull pysj når det er under 18 grader i rommet. Legger også over dyne etter babyen har sovnet av og til

• Liker 1
Skrevet
Heiheiheidi skrev (11 minutter siden):

Elsker posene, men bruker ull pysj når det er under 18 grader i rommet. Legger også over dyne etter babyen har sovnet av og til

Jeg og måtte ty til dyne oppå, og vi hadde jo 19 grader på rom. Har bestilt ullpysj. Synes den oversikten var veldig uriktig. Hadde vel sett for meg at det var mer som en dyne.

Anonymkode: 016fc...8ea

Skrevet

Har fra HM, men jeg klarer ikke finne på HM sine sider nå så mulig de har sluttet med dem? 😕

Anonymkode: b4324...a11

Skrevet

Det varierer nok fra baby til baby hvor mye/lite de må ha på seg for å få passe temperatur. :)

Jeg selv liker posene godt, da den var akkurat passe å bruke alene i sommer og ellers supplere med dyne og/eller pysj. Nå på de kaldeste dagene (17-19 grader i rommet) har jeg på ullpysj i tillegg til dyne.😊

Anonymkode: 36d7a...3bd

• Liker 1
Skrevet

Rar oversikt, skal baby sove i body istedet for pysj? Og ha på body i 27 grader? Og sove i jakke/genser? 

Vi har samme posen tror jeg og mitt barn er varm og god i den med bomullspysj under. Vil tro vi har samme temp på soverommet som dere, prøver å ha det kjølig. 

Anonymkode: 128d0...e98

• Liker 1
Skrevet

Vi hadde alltid dyne på i tillegg. Baby sparket dyna av uten pose, ble vanskeligere å sparke den av med posen på. Falt og mer til ro med posen på enn uten. Kan du ikke bare ha dyne i tillegg til posen om baby er kald? Noen er varmere enn andre, så den oversikten fra easygrow passer ikke alle. 

Anonymkode: c7f36...6df

Skrevet

Vi har akkurat sluttet med den posen der nå og gått over til TOG 2,5. Ble særlig kald på føttene nå. Han har hatt langarmet pysj under.

Anonymkode: ed9e4...0df

Skrevet

Vi er fornøyd 😊 

bruker langermet pysj under, stort sett i ull. 

men bruker ofte dyne over da. Grunnen til vi kjøpte var fordi han sparker av dynen og da blir raskt kald. Han er god og varm i posen nå😊

Anonymkode: 339cd...821

Skrevet

Den har heller ikke fungert her med ullpysj og ullsokker i 17 grader. Kjøpt en tog 2.5, håper det blir bedre. Dyna fungerer ikke.

Anonymkode: 20837...f34

Skrevet

Nå har dere kjøpt denne, men hvis dere skal ha en annen anbefaler jeg Dungo. Superfine poser😊😊 

Anonymkode: a7434...6c0

• Liker 1
Skrevet

Jeg er glad i Easygrow fordi den er den eneste posen som mine barn kan bruke i sommerhalvåret uten at det blir for varmt, men det er ikke den beste vinterposen, nei. Har en fra H&M som er mer «dynete» i stoffet som passer perfekt nå, blir ikke for kald, selv om soverommet vårt er umulig å få over 18-19 grader på vinteren. 

Men hvis den er til vask så funker også Easygrow med ullpysj inni og et ullteppe utenpå. Siden vår sparker dyna av før han rekker å sovne er det ikke et alternativ å droppe pose her. 

Anonymkode: 430cb...ea6

Skrevet

Mange som nevner ullpysj her, tips til type som er bra?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nøstebarn 

Anonymkode: 96534...d13

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

hust&claire og joha bruker vi blant annet..😊 veldig fornøyd!

Anonymkode: 339cd...821

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Lillelam og Joha har vi vært fornøyde med😊 Bruker nesten bare ullpysj her: tykn silkeull når det er varmere vær, tykkere om vinteren. 

Angående posen: Er fornøyd med posen og synes den gir perfekt temperatur fra vår til sen høst. På de kaldeste dagene er den ikke optimal alene, og det sier vel også oversikten (står st man skal bruke annen pose om man har under 18 grader i rommet). Anser den altså ikke som en vinterpose, men helårspose om man bruker dyne/teppe over om vinteren. 

Anonymkode: df73f...51c

• Liker 1
Skrevet

Er fornøyd med posen, for synes ikke barnet blir klam i den. Men må ha pysj og sokker på inni også har barnet dyne på i tillegg. Bare dyne og pysj eller bare pose og pysj er for kaldt for barnet vårt(ca 17-18°C på rommet). 

Skrevet

Vinterstid må vi ha 2.5 samt ullpyjamas. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...