AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #1 Skrevet 1. november 2023 Sønnen min på 3år hadde én dag med feber etterfulgt av små blemmer her og der på kroppen, men de ble fort til bare flekker. Ikke klødd på de. Virker overhodet ikke plagsomme. Går visst vannkopper i barnehagen. Kan det være noe annet enn vannkopper da tro? Anonymkode: 9e7f4...f59
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #2 Skrevet 1. november 2023 Eldste min ble ikke hardt rammet, litt prikker her og der, klødde litt en kveld, men det var det. Lillebroren ble syk rett etter, han fikk mange vannkopper, underlivet var nærmest infisert. Han var veldig plaget. Så stor forskjell på det viruset. Enkelte får vel bare en prikk eller to. Anonymkode: b8363...1cd 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #3 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eldste min ble ikke hardt rammet, litt prikker her og der, klødde litt en kveld, men det var det. Lillebroren ble syk rett etter, han fikk mange vannkopper, underlivet var nærmest infisert. Han var veldig plaget. Så stor forskjell på det viruset. Enkelte får vel bare en prikk eller to. Anonymkode: b8363...1cd Så kjekt å vite, trodde man var dømt til vanvittig kløe! Da virker det som vi slapp billig unna, heldigvis! Stakkars lillebror da 🥺 Anonymkode: 9e7f4...f59
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #4 Skrevet 1. november 2023 Jeg var overhodet ikke plaget husker jeg. Hadde noen prikker og ørlite feber. Datter og stedatter var skikkelig dårlige, kopper overalt og masse feber. Anonymkode: 2fe72...caa 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #5 Skrevet 1. november 2023 Min ene hadde en prikk eller to og vi merket ikke at hun hadde det engang, var helt tilfeldig at vi oppdaget det. Anonymkode: 3c84a...4da 1
Banjo Skrevet 1. november 2023 #6 Skrevet 1. november 2023 Mine to hadde vannkopper omtrent samtidig. Eldstemann fikk masse prikker og ble ganske slått ut. Minstemann hadde noen prikker og det virket ikke som det plaget henne spesielt mye. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #7 Skrevet 2. november 2023 Her fikk mine tre vannkopper samtidig, eller de avløste hverandre med det. Ellers tre helt ulike forløp. Jente 5 år: få blemmer, ingen feber og ingen kløe. Mildt tilfelle. Jente 3 år: mange blemmer, noe kløe på kvelden/natten og feber et par dager. Klassisk tilfelle. Gutt 1 år: Hele kroppen var dekket av blemmer. Både utvendig og innvendig. Ikke én eneste flekk med hud. Han klødde hinsides, og hadde det helt grusomt. Høy feber, bare skrek. Han fikk (alvorlige) infeksjoner og ble innlagt på sykehuset. Det gikk så vidt bra. Alvorlig tilfelle. Anonymkode: 3d1a4...674
enkefru Skrevet 2. november 2023 #8 Skrevet 2. november 2023 Nei, sønnen her hadde feber i ett døgn og 3 prikker på magen
Arkana Skrevet 2. november 2023 #9 Skrevet 2. november 2023 Det er absolutt ikke alltid plagsomt nei. Alle våre tre fikk det samtidig og ingen av dem var spesielt syke. De var egentlig bare hjemme fordi de var smittsomme, ikke fordi de selv var dårlige.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #10 Skrevet 2. november 2023 Våre to var 4.5 og 1 når de fikk vannkopper og var utrolig ulikt angrepet. Eldstemann hadde en vannkopp han syntes klødde, men når jeg foreslo å smøre enten hvitvask eller mousse på den var visst det verre så da hørte vi ikke mer om verken den eller de rundt regna 130 andre han hadde 😂❤️ Yngste brukte bleie og fikk veldig stygge vannkopper i bleieområdet som åpenbart var plagsomme, men det hjalp med cooling mousse og mye bleiefritid som ga mamma'n litt hjerte i halsen mtp tissing i sofaen. Det gikk heldigvis bra det også. De andre plaget ham ikke. Anonymkode: 0c104...d72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå