Gå til innhold

Fotografering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen andre som liker å ta bilder mens dere "holder på" ?

Hva gjør dere med bildene ?

Hvem tar bilder av hvem ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar bilder/filmsnutter av henne alene. Hun syns det er spennende, både å posere og å onanere med leketøy.

Fint å ha for publisering på Internett, hvis hun vil gjøre slutt en gang.

Skrevet

Så dypt ville jeg aldri sunket, uansett hvor forbannet jeg hadde vært på henne.

Gjest Jalileh
Skrevet

:kys_2:

Skrevet

Greia er vel at man ALDRI skal la seg fotografere slik, da man aldri vet hvor bildene en gang dukker opp.

Skrevet
Greia er vel at man ALDRI skal la seg fotografere slik, da man aldri vet hvor bildene en gang dukker opp.

Nja, det er vel opptil den enkelte om man vil la seg fotografere slik. Jeg ser ikke hva man skulle tjene på å legge ut bilder på internett av en eks. Hevn? Vise omverden hvor kontrollfrik man egentig er?

Skrevet

Overhodet ikke enig. Folk gjør forskjellige ting for å ha litt ekstra spenning i sexlivet. Det å legge ut slike bilder på nettet uten tillatelse er dessuten ikke bare å synke dypt, men også ulovlig(hvis jeg ikke tar feil).

Skrevet
Det å legge ut slike bilder på nettet uten tillatelse er dessuten ikke bare å synke dypt, men også ulovlig(hvis jeg ikke tar feil).

Jupp, stemmer det. Du må ha tillatelse fra den/de som er motivet i bildet før det kan publiseres.

Skrevet

Jeg ville likt å prøvd, men kjerringa er så kamerasky at hun løper sin vei bare noen rundt henne holder et kamera i hånden. Om det er avslått eller ei spiller liksom ingen rolle. :ler2:

Skrevet

Bilder er gøy :ler:

Men det går an å ikke ha med for mye av ansiktet, og heller fokusere på ..hm.. andre ting.

Dessuten er det da ingen som sier at ikke jenta også kan ta bilder, så kan begge vite at om den andre putter det på nett for å henge ut exen, så...

Skrevet

Det finnes mange sider hvis eneste misjon er å la gutter og menn legge ut bilder og filmer av ex-dama. Om det teknisk sett er ulovlig eller ikke, spiller ingen rolle. Dere jenter bør tenke dere både to, tre og fire ganger om før dere tillater noe sånt.

Skrevet

Det er bare ikke så gøy å finne bildene(av eksen hans)i skapet, den dagen du flytter inn :overrasket::kjempesinna:

Skrevet

Dette er for meg bare et sjokkerende tegn på hvor

primitiv enkelte menn kan være. Selv har jeg tatt bilder

av flere tidligere ex-er. Etter at forholdet har vært slutt

har jeg enten makulert de eller spurt om å få beholde

de hvis de har en kunstnerisk interesse. Jeg sier som

en av de andre at uansett hva de hadde gjort mot meg

så ville jeg aldri publisert de uten hennes tillatelse.

Så primitiv synes jeg ikke en voksen, moden mann

kan være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...