AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #41 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har åpenbart veldig fin hud TS! Hadde jeg hadde så fin hud hadde jeg droppet foundation helt! Anonymkode: d24ca...b25 Takk for det, jeg kan ikke se det selv da. Hadde droppet foundation om det ikke var for at jeg plutselig får røde flekker i ansiktet. Men finnes kanskje noe annet jeg kan bruke. Anonymkode: 84137...5b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #42 Del Skrevet 2. november 2023 Jeg har brukt clinique almost powder makeup i stedet for foundation i ti år. Det er den eneste «foundation» som jevner ut huden, uten at jeg føler meg sminket. https://www.vita.no/luxury-brands/clinique-almost-powder-makeup-neutral-fair?gclid=EAIaIQobChMIjaCyz_ClggMVCYRoCR1mLQRNEAAYAiAAEgL7q_D_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: 1fca9...526 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 2. november 2023 #43 Del Skrevet 2. november 2023 (endret) Synes omtrent alle ser gamle ut (eldre i det minste) med foundation, dropp det. Bruker selv kun smashbox-pudder Endret 2. november 2023 av Fjugur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #44 Del Skrevet 2. november 2023 Fjugur skrev (Akkurat nå): Synes omtrent alle ser gamle ut (eldre i det minste) med foundation, dropp det. Jeg er ikke TS, men gjett hva som skjer når jeg går uten foundation? Da får jeg spørsmål om jeg ikke har litt sminke jeg kan bruke til å dekker [sett inn tilstand her]. Er lett å si "dropp foundation" når man ikke vet hva alternativet er. Hadde jeg vært penere uten ville jeg jo gått uten. Anonymkode: 215a8...f0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #45 Del Skrevet 3. november 2023 Jeg liker denne, fører bare på et tynt lag: https://www.blush.no/product/sensai-luminous-sheer-foundation-45503?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI1JruuJ6nggMVr0lBAh2B3wkpEAQYAiABEgL8SfD_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: 0c33f...f52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 3. november 2023 #46 Del Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (På 1.11.2023 den 20.58): Tusen takk for svar! Er enig i at det ikke ser pent ut.. Dette er infaillible 24H matte cover fra loreal. Har også en este lauder double wear med ca samme resultat. Sliter en del med kraftig flekkvis rødme(histamin intoleranse) så ville gjerne ha noe som kunne dekke dette. Går kanskje an å bruke cc-krem? Anonymkode: 84137...5b0 Jeg har god erfaring med infallible fresh wear,den er tynnere og smelter finere inn i huden samtidig som den gir en bra dekkevne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #47 Del Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (På 2.11.2023 den 19.07): Jeg er ikke TS, men gjett hva som skjer når jeg går uten foundation? Da får jeg spørsmål om jeg ikke har litt sminke jeg kan bruke til å dekker [sett inn tilstand her]. Er lett å si "dropp foundation" når man ikke vet hva alternativet er. Hadde jeg vært penere uten ville jeg jo gått uten. Anonymkode: 215a8...f0b Pudder! Anonymkode: c7b46...403 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #48 Del Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Pudder! Anonymkode: c7b46...403 Absolutt ikke. Pudder er verre enn flytende foundation for moden eller skadet hud Anonymkode: 215a8...f0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #49 Del Skrevet 4. november 2023 Viktig å ha god hudpleie rutine med rens, skrubb og fuktighetskrem. Hvis du ikke har mye kviser funker Lumene cc color correcting cream veldig godt i stedet for foundation, den gir jevn hud og ser naturlig ut. Anonymkode: 13a27...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 4. november 2023 #50 Del Skrevet 4. november 2023 Foundation skal se naturlig ut, og bare «gli» inn i hudtonen/huden din..den du bruker er altfor tørr og dekkende. Jeg mistenker at det er underlaget du har brukt som ødelegger for den du bruker. Min hud trenger MYE fukt, og jeg bruker en fet krem under foundation. Når jeg påfører foundation (med svamp) blander den seg med fuktighetskremen, og gir huden et glødende og naturlig utseende, samtidig som den dekker over det jeg vil dekke over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 4. november 2023 #51 Del Skrevet 4. november 2023 Fjugur skrev (På 2.11.2023 den 19.03): Synes omtrent alle ser gamle ut (eldre i det minste) med foundation, dropp det. Bruker selv kun smashbox-pudder Hemmeligheten med sminke er at det ikke skal se ut som du har sminket deg..mange bruker for mye, feil farge osv - som gjør at de får et eldre utseende. Sminken skal fremheve trekkene man har på en naturlig måte. Det verste jeg ser er øyebryns-trenden som er nå..svære påmalte øyebryn 👀👀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå