AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #1 Skrevet 1. november 2023 Hvis du har det, hvordan gikk du fram? Vil gjøre det om til en best mulig opplevelse for han med minst mulig press etter han har utrykket at han er nervøs for å ikke klare å gi meg en orgasme. For meg gjør det ikke noe om jeg ikke kommer eller om at han nok vil komme fort. Han må gjerne få bruke fingre, munn og leke først hvis han virkelig ønsker det. Men virker som han er veldig opphengt i at det bør være det første vi gjør isteden for å gjøre det som falles in naturlig i øyeblikket. Virker litt redd at jeg ikke vil se han mer hvis han ikke får meg til å komme. Som gjør at jeg blir litt bekymret at han kan få prestasjons angst, min første gang var ikke spesielt stas og ønsker ikke han skal oppleve det samme. Heller kunne minnes det som noe gøy med nytelse uansett hvor lenge første, andre og kanskje tredje runde varer. Heller bry seg om teknikk og hvordan å få meg til å komme neste gang, bare usikker på hva som faktisk vil være best for han. Synes han burde få lov til å gjøre "tabber" uten å skal assosiere det med skam, det har han nok av fra før. Anonymkode: eb08a...262 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #2 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvis du har det, hvordan gikk du fram? Anonymkode: eb08a...262 I fylla på en eller annen fest da vi var typ 15-16. han var jo strengt tatt ikke en mann, men en gutt. Husker ikke akkurat hvordan jeg gikk frem. Startet vel med klining og klåing før det «bare skjedde». Husker ærlig talt ikke særlig med detaljer. Anonymkode: 9f3df...4e4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #3 Skrevet 1. november 2023 Ja har gjort det en gang. Jeg var vel 19 år. Han var 21. Det gikk veldig fort. Var ikke noe høydare for min del. Begge var edru. Om han var nervøs kan godt være. Jeg husker ikke akkurat det. Er over 20 år siden. Skulle tru han var mere interessert i å utforske en dame kropp. Men det var han ikke. Bare å få den inn så var han fornøyd. Ble slutt like etterpå. Anonymkode: c8513...ffc
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #4 Skrevet 1. november 2023 Ja, min mann. Vi hadde litt alkohol i blodet og det var ikke planlagt, det ble ikke noe voldsomme greier den gangen. Alkohol og sex er ikke det smarteste. Anonymkode: 6895a...c33
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #5 Skrevet 2. november 2023 Ja, men vi var begge jomfru, kjerester og husker vi snakket om å gjøre det, men tok det litt rolig. Han introduserte meg til fingring og slikking og vi hadde ikke selve samleie første gangen jeg sov over. Alt var veldig naturlig når det først skjedde, på en litt sånn vanlig onsdag etter å ha dusjet sammen måte. Den gangen fikk jeg vondt, så vi avsluttet. Men ikke lenge etter, på et nytt tilfeldig øyeblikk bare gjorde vi det, å i likhet med andre her var det ikke store greiene. Men vi var fornøyde og glad for at det hadde gått. Du har gjort deg opp noen gode tanker om dette, hva om du bare sier dette rett frem til han? Lykke til med å betrygge mannen, det går nok veldig fint og håper dere får en fin opplevelse sammen, orgasme eller ikke 😊 Anonymkode: 839d4...7f6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #6 Skrevet 2. november 2023 Med min først kjæreste som 16 åring:) Vi hadde da eksperimentert med hverandres kropper i ett år før vi var ‘lovlige’ så det ble en naturlig overgang:) Anonymkode: 35ac9...625
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #7 Skrevet 2. november 2023 Begge de to jeg har ligget med var jomfruer første gang. Den ene var jeg også jomfru, den andre giftet jeg meg med😊 Så jeg var jo ung, og det var ikke noe jeg tenkte på at han var jomfru. Det var uansett naturlig å ta det litt forsiktig. Anonymkode: 386ba...4e0
Gjest Mr. Ron Skrevet 2. november 2023 #8 Skrevet 2. november 2023 (endret) Kona tok min, hun hadde litt erfaring fra tidligere. Men ingen av oss tenkte vel på teknikk, eller om jeg eller henne ville komme. Vi var forelsket over tid, men til slutt tiltrukket inn i hverandre nærhet. Det skjedde vel en onsdagskveld og det har blitt en del tusen elskov siden da. Problemet i dag er vel at folk tenker for mye, møtes på date, føler prestasjonsangst. Endret 2. november 2023 av Mr. Ron
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #9 Skrevet 3. november 2023 Jupp.. jeg sugde, lekte og red han inn i soloppgang 🤩 K52 Anonymkode: 94b54...622 1
Irak Skrevet 3. november 2023 #10 Skrevet 3. november 2023 Jada har vært ute for det med min aller første kjærlighet ❤️. Fantastisk snill gutt på mange områder. Vi var ganske unge og hadde null erfaring for å si det sånn...Jeg var 14 år og han var 15 år. Synes det var flott at vi fikk denne muligheten til å utforske dette sammen. Heldigvis var vi like glade i å tulle og tøyse begge to... Nysgjerrige begge to. Like utforskende. Han var helt herlig ❤️. Den første og eneste som har klart å gi meg orgasme ved oralsex. Vi var sammen i 7 år. Mange gode minner ❤️. 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #11 Skrevet 3. november 2023 Ja, og jeg tror dessverre det var en utrolig dårlig opplevelse for oss begge to... Vi hadde ikke kjent hverandre så lenge og det skjedde ganske spontant. Jeg visste ikke at han var jomfru før han fortalte det rett før vi skulle ha sex. Jeg tenkte det sikkert gikk fint, men han strevde med å "få den inn" og hadde ikke helt rytmen hvis dere skjønner. Han datt ut flere ganger, men merket det ikke selv så jeg måtte si ifra at "nå er du ikke inni meg lengre, du bare beveger den mellom låra mine" 🫣😅 Jeg prøvde såklart å være så grei som mulig når jeg sa det, men blir uansett litt rart. Han mistet litt motet og ville jeg skulle ri han istedet. Og det funka dårlig.. Blir sikkert halshugd for å si dette men på noen menn er det håpløst å ri, fordi de har ikke nok lengde... Hele opplevelsen var dårlig. Vi så ikke hverandre noe mer etter det, mest fordi jeg ikke ønsket å se han noe mer. Anonymkode: 8e07b...ae7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #12 Skrevet 3. november 2023 Jeg forstår at du vil at den første opplevelsen med partneren din skal være positiv og uten press. Det er flott at du er åpen for å utforske og at du er mer opptatt av å ha det gøy og nyte øyeblikket sammen. Kommunikasjon er nøkkelen her. Snakk med partneren din om dine ønsker og bekymringer, og oppfordre ham til å gjøre det samme. Si at du er mer opptatt av intimitet og nytelse enn orgasme, og at du er villig til å ta det i et tempo som føles riktig for dere begge. Forsikre ham om at det ikke er noe press, og at dere kan lære og utforske sammen. Det viktigste er at dere begge føler dere komfortable og respektert. Lykke til! Anonymkode: a13b1...0eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå