Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye løft er det snakk om? Er det bedre å løfte med filler? Og hvor plasseres botoxen ved brynsløft? Vil det fjerne kråketær også? Beklager mange spørsmål, blir min første gang eventuelt.😅

Anonymkode: d5a9c...3e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar ofte brynsløft med Botox. Jeg tar også rundt øynene for å bli kvitt kråketærne. 
Jeg har tunge øyenlokk, så både hjelper meg og jeg ser bedre ut med mer åpent blikk. Ser ikke ut som et Botoxfjes. Mannen min som er i helt i mot Botox har akseptert det og syns det jeg gjør er innafor 

Jeg har aldri prøvd fillers

Anonymkode: a44d6...e36

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg tar ofte brynsløft med Botox. Jeg tar også rundt øynene for å bli kvitt kråketærne. 
Jeg har tunge øyenlokk, så både hjelper meg og jeg ser bedre ut med mer åpent blikk. Ser ikke ut som et Botoxfjes. Mannen min som er i helt i mot Botox har akseptert det og syns det jeg gjør er innafor 

Jeg har aldri prøvd fillers

Anonymkode: a44d6...e36

Så det er to ulike plasseringer? Hvor setter de dem for øyebrynsløft og hvor mye trenger man for både kråketær og øyebrynsløft? Jeg har også tunge øyelokk og med alderen ser jeg at jeg begynner å se dopa ut om jeg smiler på bilder. Så ønsker virkelig å gjøre noe. Hvor lenge varer det ca?

Anonymkode: d5a9c...3e2

Skrevet

Jeg tror at ved brow lift setter de sprøytene litt høyere, men usikker? Har sett noen sett rett over brynet men skjønner ikke hvordan det skal kunne løfte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...