AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #1 Skrevet 1. november 2023 Jeg er usikker på følelsene til kjæresten min. Jeg kan bli fort sjalu, irritert osv. Men vet ikke hva jeg føler? Vi har vært ilag i 4 år. Føler liksom ikke sommerfugler lenger, å er heller usikker på om jeg føler noe i det hele tatt? Hva tror dere? Noen som har erfaringer? Anonymkode: 648ad...ba0
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #2 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg kan bli fort sjalu Hvorfor blir du sjalu når du tror du ikke føler noe? Anonymkode: ba809...c10 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #3 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er usikker på følelsene til kjæresten min. Jeg kan bli fort sjalu, irritert osv. Men vet ikke hva jeg føler? Vi har vært ilag i 4 år. Føler liksom ikke sommerfugler lenger, å er heller usikker på om jeg føler noe i det hele tatt? Hva tror dere? Noen som har erfaringer? Anonymkode: 648ad...ba0 Normalt at du ikke føler sommerfugler. Du skal ikke være forelsket i 4 år på rad, det hadde fort kunne blitt manisk. "Kjedelige" forhold kan være et tegn på at ting er trygt, noe som er bra. Å være litt "lam" i perioder er normalt også. Kjærlighet er ikke som på film. Det du trenger å vite er om du har en grunnleggende kjærlighet for ham eller ikke. Det kan hjelpe å tenke på: Bryr du deg om han forlater ditt liv? Hva ville du følt om han kysset, lå med, følte kjærlighet for en annen? Sjalusi? Ja, da bryr du deg. Hvert fall ikke spre usikkerhet eller mist noe verdifullt før du er HELT sikker på at han her ikke er den rette for deg Anonymkode: 867de...30c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå