AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #1 Skrevet 1. november 2023 Har ei nyfødt ei på snart 2 uker, og opplever at jeg våkner veldig mye på nettene i panikk for hvor babyen er. Babyen ligger og sover søtt i senga si, men jeg tror alltid at hun har ligget i armene mine og blir livredd for å ha mistet henne utav sengen min. Må dra meg bort til hennes seng for å få bekreftet at hun er der og i live… Andre som opplever det samme? Når ga det seg? Anonymkode: e68d5...1f4 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #2 Skrevet 1. november 2023 Du høres ut som en helt vanlig fersk mamma med morsinstinkt. Det blir bedre etterhvert. Anonymkode: 1d5d0...295
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #3 Skrevet 1. november 2023 Opplevde å ha det på samme måte! Trodde det var i ferd med å rable for meg… Betrodde meg til jordmor på sykehuset som beroliget meg med at det var morsinstinktet som kicket inn Det gikk seg til etter et par-tre uker om jeg ikke husker feil. Anonymkode: 5fe72...85e
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #4 Skrevet 1. november 2023 Hehe, ja! Da jeg fikk min første var jeg så forvirret på natta at jeg innbilte meg at jeg hadde tvillinger🤌🏼 kunne våkne midt på natta og begynne å rote rundt i dyna fordi jeg trodde han hadde sovnet i senga vår og havnet under den, når han lå trygt i sprinkelsenga. Good times. Skjedde ikke med baby nummer to😅 Anonymkode: 542a0...fff 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #5 Skrevet 1. november 2023 Godt å høre at det er helt normalt 🙈 Man blir jo helt tullerusk av det.. Anonymkode: e68d5...1f4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #6 Skrevet 1. november 2023 Jeg ble gæren, så kjøpte Owlet-sokk så ueg i det minste blir vekket av en alarm om han stopper å puste 🫠 Anonymkode: 62928...1ac
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #7 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ble gæren, så kjøpte Owlet-sokk så ueg i det minste blir vekket av en alarm om han stopper å puste 🫠 Anonymkode: 62928...1ac Det er nettopp slike grep som gjør at det eventuelt ikke går over.. Dersom man mater frykt og lager masse strategier tror hjernen på at det er fare, og fortsetter å ta fra deg nattesøvn (og etterhvert vettet.) Anonymkode: 1d5d0...295 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #8 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har ei nyfødt ei på snart 2 uker, og opplever at jeg våkner veldig mye på nettene i panikk for hvor babyen er. Babyen ligger og sover søtt i senga si, men jeg tror alltid at hun har ligget i armene mine og blir livredd for å ha mistet henne utav sengen min. Må dra meg bort til hennes seng for å få bekreftet at hun er der og i live… Andre som opplever det samme? Når ga det seg? Anonymkode: e68d5...1f4 Helt vanlig. Kalles morsinstinkt Anonymkode: 4873d...6fa
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #9 Skrevet 2. november 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Det er nettopp slike grep som gjør at det eventuelt ikke går over.. Dersom man mater frykt og lager masse strategier tror hjernen på at det er fare, og fortsetter å ta fra deg nattesøvn (og etterhvert vettet.) Anonymkode: 1d5d0...295 Det er sikkert tilfelle for noen, men for meg har det med Owlet funket slik at jeg blir mindre koko. Jeg får endelig sove fordi jeg ikke konstant ligger og prøverå høre pusten eller kjenne på at brystet går opp og ned. Anonymkode: 62928...1ac
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #10 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Har ei nyfødt ei på snart 2 uker, og opplever at jeg våkner veldig mye på nettene i panikk for hvor babyen er. Babyen ligger og sover søtt i senga si, men jeg tror alltid at hun har ligget i armene mine og blir livredd for å ha mistet henne utav sengen min. Må dra meg bort til hennes seng for å få bekreftet at hun er der og i live… Andre som opplever det samme? Når ga det seg? Anonymkode: e68d5...1f4 Dra sporenstreks til mødrehjem! Dette er svært, svært alvorlig! Anonymkode: 338d4...2e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå