Sander33 Skrevet 3. november 2023 #21 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (På 1.11.2023 den 18.43): Jeg er nyskilt og nærmer meg 50 år. Jeg har kun vært seksuelt aktiv med min mann da vi traff hverandre veldig unge. Jeg kjenner jeg er ekstremt usikker på å være med nye menn. Jeg er normalvektig, men ikke veltrent. I tillegg har jeg et stygt arr etter keisersnitt. Dette arret gjør at magen henger litt over. Det ser ikke sexy ut? Hva vil en mann tenke om dette?? Jeg gruer meg for å vise meg naken. Anonymkode: df63f...0cf null problem! Arr etter keisersnitt og hengemage er vanlig, det har menn vært ute for før i den alderen! Slapp av og nyt livet! Det er nå det starter, og det blir ikke bedre enn det du gjør det til selv! 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #22 Skrevet 3. november 2023 Jeg forstår at du føler deg usikker etter skilsmissen og er bekymret for hvordan en mann vil reagere på kroppen din. Husk at ekte kjærlighet handler om mer enn utseende. En ekte partner vil akseptere deg for den du er og se skjønnheten i deg uansett. Vær trygg på deg selv og gi det tid. Du fortjener noen som elsker og respekterer deg akkurat som du er. 💕 Anonymkode: a23f9...027
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #23 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (På 1.11.2023 den 18.43): Jeg er nyskilt og nærmer meg 50 år. Jeg har kun vært seksuelt aktiv med min mann da vi traff hverandre veldig unge. Jeg kjenner jeg er ekstremt usikker på å være med nye menn. Jeg er normalvektig, men ikke veltrent. I tillegg har jeg et stygt arr etter keisersnitt. Dette arret gjør at magen henger litt over. Det ser ikke sexy ut? Hva vil en mann tenke om dette?? Jeg gruer meg for å vise meg naken. Anonymkode: df63f...0cf Jeg traff en dame på tinder. Hun var veldig oppegående på alle plan, vi chattet, fant tonen , og bestemte oss for å treffes. Vi var på flere middagsdater / treff, og bestemte oss for et sextreff. Dagen før dette skulle skje, sendte hun meg en melding og sa at hun hadde store komplekser med å være naken foran en mann fordi hun ble mageoperert for et års tid siden, og hadde stomipose på magen. Jeg svarte (som sant var) at det hadde ingenting å si. Det var personen jeg var blitt kjent med, (ikke hennes egenerklærte handicap) jeg var blitt kjent med...Endte opp med den beste sexen jeg hadde hatt siden jeg var ungdom....Så for min del...kjør på.... Anonymkode: d2b88...117
kjekkfyr Skrevet 3. november 2023 #24 Skrevet 3. november 2023 Vet du hva TS ? Det er ikke så mange av oss på rundt 50 som ser ut som 20-åringer lenger, hverken menn eller kvinner 😊 Noen, ja kanskje. Men, for de fleste av oss har livet satt sine spor her eller der - det regner vi og med hos en evt. ny partner også 😊 Så, slapp av, og bare ta vel imot muligheten du nå har fått til å på nytt kjenne på kribling, nytelse og kos med et nytt bekjentskap (eller flere 😅) - det er jo herlig å kjenne på ny spenning, ikke sant? 😉 1
Magwen Skrevet 4. november 2023 #25 Skrevet 4. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 1.11.2023 den 18.43): Jeg er nyskilt og nærmer meg 50 år. Jeg har kun vært seksuelt aktiv med min mann da vi traff hverandre veldig unge. Jeg kjenner jeg er ekstremt usikker på å være med nye menn. Jeg er normalvektig, men ikke veltrent. I tillegg har jeg et stygt arr etter keisersnitt. Dette arret gjør at magen henger litt over. Det ser ikke sexy ut? Hva vil en mann tenke om dette?? Jeg gruer meg for å vise meg naken. Anonymkode: df63f...0cf Er det indre som teller. Du kommer inn på dine arr, ikke bruk tid å krefter på de😊😊🥰. Det bare viser at du får fått barn. Kona har også veldig synlige arr etter å ha født 3 barn. Både på tvers og langs. Når vi ble sammen så tenkte jeg ikke på arrene. Jeg så menneske. Lag deg en profil og søk etter hyggelig mann ca din alder. Husk godhet kommer fra Innsiden. Er 100% sikker at står du litt på så har du møtt en før julen ringes inn. 👨❤️💋👨👨❤️💋👨👨❤️💋👨. Endret 4. november 2023 av Magwen
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #26 Skrevet 4. november 2023 Så fryktelig søte og støttende dere menn er i denne tråden 🥺 Godt å se! Anonymkode: 26097...6c7 1
Magwen Skrevet 4. november 2023 #27 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så fryktelig søte og støttende dere menn er i denne tråden 🥺 Godt å se! Anonymkode: 26097...6c7 Om du sender meg en pm melding pg ønsker så kan du få bilde av hennes keisersnitt
Miss91 Skrevet 4. november 2023 #28 Skrevet 4. november 2023 En ekte mann bryr seg ikke om litt hengemage og arr. Min ff åpnet virkelig øynene mine der. Etter amming av to barn fikk jeg naturligvis hengepupper, ikke noe jeg er veldig fornøyd med selv. Han dogger puppene mine likevel, og tar på de ved enhver anledning ☺️han virkelig viser at han digger de uansett, og resten av kroppen. Jeg er ikke overvektig, men har langt ifra en modellkropp, og det går helt fint 🥰 måten han viser det på har overbevist meg. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #29 Skrevet 4. november 2023 4 hours ago, Magwen said: Om du sender meg en pm melding pg ønsker så kan du få bilde av hennes keisersnitt Har du bilde av mitt keisersnittarr? Hmmm… Anonymkode: df63f...0cf 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #30 Skrevet 4. november 2023 TS her; Tusen takk for så mange tilbakemeldinger! Dere har virkelig gitt meg troen på at noen skavanker ikke betyr noe😍 Føler meg betrygget. Tusen takk! og dere som mener jeg bør skjerpe meg og ikke være usikker: ikke vært med andre enn EN mann i hele mitt 50 årige liv. Sist en mann så meg naken for første gang var jeg ung, stram og veltrent. Så blir jeg forlatt. Det setter i gang mye tankekjør og ekstrem usikkerhet (ikke vært usikker før. Er tross alt hans barn som har fått kroppen min slik den er). Jeg trengte bekreftelse på at menn ikke bryr seg om skavanker og kropp som har forfalt. Og det har jeg virkelig fått! Tusen takk. Anonymkode: df63f...0cf 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #31 Skrevet 4. november 2023 On 11/1/2023 at 6:43 PM, AnonymBruker said: Jeg er nyskilt og nærmer meg 50 år. Jeg har kun vært seksuelt aktiv med min mann da vi traff hverandre veldig unge. Jeg kjenner jeg er ekstremt usikker på å være med nye menn. Jeg er normalvektig, men ikke veltrent. I tillegg har jeg et stygt arr etter keisersnitt. Dette arret gjør at magen henger litt over. Det ser ikke sexy ut? Hva vil en mann tenke om dette?? Jeg gruer meg for å vise meg naken. Anonymkode: df63f...0cf Om eg skulle treffe deg for sex å du er i 50 åra så hadde eg vert forberedt på akkurat slike ting, så dette går sikkert heilt fint ♥️ Anonymkode: 9ef35...741
LadeJarl Skrevet 4. november 2023 #32 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS her; Tusen takk for så mange tilbakemeldinger! Dere har virkelig gitt meg troen på at noen skavanker ikke betyr noe😍 Føler meg betrygget. Tusen takk! og dere som mener jeg bør skjerpe meg og ikke være usikker: ikke vært med andre enn EN mann i hele mitt 50 årige liv. Sist en mann så meg naken for første gang var jeg ung, stram og veltrent. Så blir jeg forlatt. Det setter i gang mye tankekjør og ekstrem usikkerhet (ikke vært usikker før. Er tross alt hans barn som har fått kroppen min slik den er). Jeg trengte bekreftelse på at menn ikke bryr seg om skavanker og kropp som har forfalt. Og det har jeg virkelig fått! Tusen takk. Anonymkode: df63f...0cf Ja hvem som liker hvem handler om preferanser og kjemi...lista mi f.eks er kjemi, intelligens, glimt i øyet/ humor...og en brei fin bakende....rumpe/ lår bør være så fettsprengt at de lett kan høyglanspoleres med en klatt delfiafett..🙈😂.. den hudfolden din tror jeg du finner på veeeeldig få turnoff- lister..Det her ordner seg for deg, lykke til!
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #33 Skrevet 4. november 2023 Bamseklemmer skrev (På 2.11.2023 den 6.19): Du trenger i grunn bare en forståelig og omsorgsfull mann.. og at du ikke blir fornærmet når han kysser dine arr, da er du supersexy😉🥰 Jeg ønsker deg mange kyss på magen fremover, det hadde gjordt meg glad.. selv om du er anonym💙 Dette blir bare bedre og bedre😂 Anonymkode: 08106...aaa
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #34 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har du bilde av mitt keisersnittarr? Hmmm… Anonymkode: df63f...0cf 😯😬 Magwen skrev (14 timer siden): Om du sender meg en pm melding pg ønsker så kan du få bilde av hennes keisersnitt Har du bilder imot ts sitt ønske, hvorfor og viktigere, hvordan? Og hvorfor skal jeg se det? Har sett keisersnittarr før. Anonymkode: 26097...6c7
Magwen Skrevet 4. november 2023 #35 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): 😯😬 Har du bilder imot ts sitt ønske, hvorfor og viktigere, hvordan? Og hvorfor skal jeg se det? Har sett keisersnittarr før. Anonymkode: 26097...6c7 Det jeg vil frem til er at keisersnitt er forskjellig. Noen ser en knapt, andre ser en godt. Kan si såpass at kona fikk betennelse i såret siste gang, så hun måtte åpne det igjen. Da ser en det tydelig. Pm melding kan en se, bilde. Jeg tenker ikke sex, vil bare at hun ikke skal bruke tid å krefter på noe småting. Indre teller mest,hvordan du er og hva menneske du er💘
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå