AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #1 Skrevet 1. november 2023 Jeg er nyskilt og nærmer meg 50 år. Jeg har kun vært seksuelt aktiv med min mann da vi traff hverandre veldig unge. Jeg kjenner jeg er ekstremt usikker på å være med nye menn. Jeg er normalvektig, men ikke veltrent. I tillegg har jeg et stygt arr etter keisersnitt. Dette arret gjør at magen henger litt over. Det ser ikke sexy ut? Hva vil en mann tenke om dette?? Jeg gruer meg for å vise meg naken. Anonymkode: df63f...0cf 5
Fioljenta Skrevet 1. november 2023 #2 Skrevet 1. november 2023 (endret) Jeg er helt sikker på at det arret ikke er noe problem for menn flest. Det har vært mange innlegg med hva menn tenker om ditt eller datt mens de har sex. (Mulig du kan bruke søkefeltet for å finne dem). Nysgjerrighet og engasjement teller mye mer. 🙂 Endret 1. november 2023 av Fioljenta 2 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #3 Skrevet 1. november 2023 Ja. MANGE MENN vil ha deg naken. Driter langt faen i noe arr. Skjerp deg kvinne. Få deg noe selvtillit. Kom deg ut på byen, kle deg opp i noe som fremhever dine former, COME ON COWGIRL Anonymkode: b59e9...50a 3
Isambard Skrevet 1. november 2023 #4 Skrevet 1. november 2023 Jeg tror ikke menn på din alder vil reagere så mye på det du trekker frem. Det er andre ting som avgjør om jeg ville hatt deg, hvis det var et tema. 2
feliek54 Skrevet 1. november 2023 #5 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg er nyskilt og nærmer meg 50 år. Jeg har kun vært seksuelt aktiv med min mann da vi traff hverandre veldig unge. Jeg kjenner jeg er ekstremt usikker på å være med nye menn. Jeg er normalvektig, men ikke veltrent. I tillegg har jeg et stygt arr etter keisersnitt. Dette arret gjør at magen henger litt over. Det ser ikke sexy ut? Hva vil en mann tenke om dette?? Jeg gruer meg for å vise meg naken. Anonymkode: df63f...0cf Snakker du om nytt forhold eller venn eller FF eller ONS
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #6 Skrevet 1. november 2023 Hør nå her. Ville du -ikke- hatt en mann (du ellers likte) pga et arr han hadde hatt på magen? Ville du hatt et problem med at han til tross for å ha vært seksuelt aktiv i 30+ år, bare hadde sex med én kvinne i den perioden? Anonymkode: e05de...98d 2
herzeleid Skrevet 1. november 2023 #7 Skrevet 1. november 2023 Helt sikkert mange menn som vil være interessert. De fleste har noe en selv er mindre fornøyd med, særlig med alderen, og i de fleste tilfeller bryr en seg nok mer om det selv enn andre gjør. 2
LadeJarl Skrevet 1. november 2023 #8 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er nyskilt og nærmer meg 50 år. Jeg har kun vært seksuelt aktiv med min mann da vi traff hverandre veldig unge. Jeg kjenner jeg er ekstremt usikker på å være med nye menn. Jeg er normalvektig, men ikke veltrent. I tillegg har jeg et stygt arr etter keisersnitt. Dette arret gjør at magen henger litt over. Det ser ikke sexy ut? Hva vil en mann tenke om dette?? Jeg gruer meg for å vise meg naken. Anonymkode: df63f...0cf Hadde ikke brydd meg noen verdens ting om et arr eller en at magen henger. Er du et hyggelig menneske ...kjemien stemmer og du ikke er asexuell er alt 👌 2
Bamseklemmer Skrevet 2. november 2023 #9 Skrevet 2. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er nyskilt og nærmer meg 50 år. Jeg har kun vært seksuelt aktiv med min mann da vi traff hverandre veldig unge. Jeg kjenner jeg er ekstremt usikker på å være med nye menn. Jeg er normalvektig, men ikke veltrent. I tillegg har jeg et stygt arr etter keisersnitt. Dette arret gjør at magen henger litt over. Det ser ikke sexy ut? Hva vil en mann tenke om dette?? Jeg gruer meg for å vise meg naken. Anonymkode: df63f...0cf Du trenger i grunn bare en forståelig og omsorgsfull mann.. og at du ikke blir fornærmet når han kysser dine arr, da er du supersexy😉🥰 Jeg ønsker deg mange kyss på magen fremover, det hadde gjordt meg glad.. selv om du er anonym💙 Endret 2. november 2023 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #10 Skrevet 2. november 2023 Arr eller litt hengemage eller hva det skal være har jo virkelig ingenting å si. Den nye kjæresten jeg fikk et år etter skilsmissen har arr både her og der .... og jeg elsker henne 🥰 Hilsen superheldig mann 50+ som fant den store kjærligheten etter et langt drita elendig ekteskap ... Anonymkode: 39159...85a 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #11 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg er nyskilt og nærmer meg 50 år. Jeg har kun vært seksuelt aktiv med min mann da vi traff hverandre veldig unge. Jeg kjenner jeg er ekstremt usikker på å være med nye menn. Jeg er normalvektig, men ikke veltrent. I tillegg har jeg et stygt arr etter keisersnitt. Dette arret gjør at magen henger litt over. Det ser ikke sexy ut? Hva vil en mann tenke om dette?? Jeg gruer meg for å vise meg naken. Anonymkode: df63f...0cf Det er generelt for lite kjærlighet og elskov i verden. At noen skal sitte hjemme og gå glipp av noe fordi de tror at de ikke er bra nok er bare trist. Gå ut og nyt verden. Anonymkode: 876cb...40e 3
blaffen Skrevet 2. november 2023 #12 Skrevet 2. november 2023 On 11/1/2023 at 6:43 PM, AnonymBruker said: Jeg er nyskilt og nærmer meg 50 år. Jeg har kun vært seksuelt aktiv med min mann da vi traff hverandre veldig unge. Jeg kjenner jeg er ekstremt usikker på å være med nye menn. Jeg er normalvektig, men ikke veltrent. I tillegg har jeg et stygt arr etter keisersnitt. Dette arret gjør at magen henger litt over. Det ser ikke sexy ut? Hva vil en mann tenke om dette?? Jeg gruer meg for å vise meg naken. Anonymkode: df63f...0cf Til en viss grad er det som å være ung igjen. Du risikerer å bli avvist men hvis det klaffer så klaffer det og da har ikke et arr noe særlig å si. 1
Illuminatum Skrevet 2. november 2023 #13 Skrevet 2. november 2023 Akkurat arret hadde ikke betydd noe.
Maskinfører Skrevet 2. november 2023 #14 Skrevet 2. november 2023 Trodde utseende og kropp var noe man ikke trengte og ta hensyn til etter man var fylt 40 slutten av 40 men da tok jeg feil Mann 35
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #15 Skrevet 2. november 2023 Maskinfører skrev (13 minutter siden): Trodde utseende og kropp var noe man ikke trengte og ta hensyn til etter man var fylt 40 slutten av 40 men da tok jeg feil Mann 35 Hvorfor trodde du det? Preferanser har vi vel likevel. Jeg liker sunne, velskapte damer, men innenfor normen i den aldersgruppen jeg ser etter, så kan det godt innebære arr, og noe som henger litt. Tegn etter levd liv kan være sexy, men usunn livsstil ikke så mye. M55 Anonymkode: 5899a...eb1 1
Maskinfører Skrevet 2. november 2023 #16 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor trodde du det? Preferanser har vi vel likevel. Jeg liker sunne, velskapte damer, men innenfor normen i den aldersgruppen jeg ser etter, så kan det godt innebære arr, og noe som henger litt. Tegn etter levd liv kan være sexy, men usunn livsstil ikke så mye. M55 Anonymkode: 5899a...eb1 Er det ikke det indre i mennesket som teller mere kun utseende og alt sånt ?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #17 Skrevet 3. november 2023 Om du velger ein 20 åring vil han kanskje tenke på det men velger du ein 50 åring vil han vel tenke det er bra du også har skavanker og ikkje berre han. Er sjølv passert 50 og framstår som attraktiv men ville kvidd meg på å kle av meg med ein ny partner da aldren viser under klæra Anonymkode: 1d59a...60e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #18 Skrevet 3. november 2023 Maskinfører skrev (12 timer siden): Er det ikke det indre i mennesket som teller mere kun utseende og alt sånt ? Tror ingen går kun etter det ene eller andre. Hvorfor skal du polarisere? Anonymkode: 5899a...eb1 1
Gjest tidsfordriv2023 Skrevet 3. november 2023 #19 Skrevet 3. november 2023 On 11/1/2023 at 6:43 PM, AnonymBruker said: Jeg er nyskilt og nærmer meg 50 år. Jeg har kun vært seksuelt aktiv med min mann da vi traff hverandre veldig unge. Jeg kjenner jeg er ekstremt usikker på å være med nye menn. Jeg er normalvektig, men ikke veltrent. I tillegg har jeg et stygt arr etter keisersnitt. Dette arret gjør at magen henger litt over. Det ser ikke sexy ut? Hva vil en mann tenke om dette?? Jeg gruer meg for å vise meg naken. Anonymkode: df63f...0cf Keisersnitt og andre arr ekke problem. Iallefall ikke for meg. Dette går bra. Syns ikke du skal tenke så mye over det.
Mt3 Skrevet 3. november 2023 #20 Skrevet 3. november 2023 Menn bryr seg ikke om arr og slapt mageskinn, de ser jo på deg selv om du har klær på at du ikke er så trent at du har stram og sporty kropp. Menn har like mange ulike preferanser som damer, men de fleste av de er fornøyd med ei dame som vet å både ta og gi, og da bryr de seg ikke om hvordan kroppen ser ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå