Gå til innhold

Hvor mye snacks til barnebursdag?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det kommer til å komme 9 sultne barn hjem fra filmkveld tror jeg. Det digge med bursdag på kveldstid er jo at man slipper lage middag…

Anonymkode: b4623...91e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville servert pølser med lomper eller pizza i tillegg. Evt en sjokoladekake. Og en stor skål smågodt. Og du må ha brus eller saft.

Snacks, brus og smågodt har lang holdbarhet, så gjør jo ingenting om du kjøper for mye.

Anonymkode: fc0b3...b3e

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

De har nok ikke gjort det klart i invitasjonen siden det står "de kommer etter middagstid, så regner med alle spist før det kommer"  da regner jeg med at det er bare ts som tar det som en selvfølge at de har spist før de kommer i bursdagen uten å ha skrevet noe. 

Anonymkode: 539b6...c7a

Ja, til bursdag forventes det både mat og kaker så om man ikke serverer noe det går an å bli mett av bør det poengteres. Til ren filmkveld eller andre arrangementer er det ikke samme forventninger og da står man mer fritt, men uansett kan man aldri gå feil om man sier i fra på forhånd hva som serveres. Hva som er "etter middagstid" vil jo også variere. Noen spiser jo 15-17 og tenker at 18 er etter middagstid, men hvis barnet mitt ble invitert til bursdag som startet 18 eller til og med 19 hadde jeg regnet med at de fikk en form for mat. 

• Liker 1
Skrevet

Ville servert pizza i yillegg

Anonymkode: 68c71...64b

• Liker 2
Skrevet
Arkana skrev (36 minutter siden):

Ja, til bursdag forventes det både mat og kaker så om man ikke serverer noe det går an å bli mett av bør det poengteres. Til ren filmkveld eller andre arrangementer er det ikke samme forventninger og da står man mer fritt, men uansett kan man aldri gå feil om man sier i fra på forhånd hva som serveres. Hva som er "etter middagstid" vil jo også variere. Noen spiser jo 15-17 og tenker at 18 er etter middagstid, men hvis barnet mitt ble invitert til bursdag som startet 18 eller til og med 19 hadde jeg regnet med at de fikk en form for mat. 

Da er vi enige 👍

Anonymkode: 539b6...c7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...