AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #1 Skrevet 1. november 2023 Skulle sende et brev for noen dager siden, postkassene på hovedstasjonen i byen er borte, det samme er de i en annen gate-noen som vet om alle skal bort eller? Merkelig at jeg må lete og gå lenge for å sende et brev... Anonymkode: 9aa21...b7e
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #2 Skrevet 1. november 2023 Du finner info på posten sine sider. De ha kuttet ned antall postkasser siden folk ikke sender brev som før. Anonymkode: e7960...059 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #3 Skrevet 2. november 2023 Du finner dem gjerne i tilknytning til alle kjøpesentre osv., men jeg ville ha gått til Post i butikk og sendt det derfra. Grunnen er at jeg har opplevd at det har gått vinter og vår før brev som er lagt i slike kasser har kommet frem. Enkelte steder blir posten liggende lenge før kassen tømmes. Anonymkode: 22171...6f6 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #4 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Skulle sende et brev for noen dager siden, postkassene på hovedstasjonen i byen er borte, det samme er de i en annen gate-noen som vet om alle skal bort eller? Merkelig at jeg må lete og gå lenge for å sende et brev... Anonymkode: 9aa21...b7e Du lan legge det i egen postkasse, og la det bli hentet derifra Anonymkode: e32ce...81e 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #5 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Skulle sende et brev for noen dager siden, postkassene på hovedstasjonen i byen er borte, det samme er de i en annen gate-noen som vet om alle skal bort eller? Merkelig at jeg må lete og gå lenge for å sende et brev... Anonymkode: 9aa21...b7e Samme har jeg også opplevd. For ett par år siden så kunne jeg faktisk gå i max 10 minutter, og så putte brev i en av de røde postkassene som blir tømt av posen. Men denne postkassen endte faktisk opp med å bli fjernet av posten, kanskje på grunn av alt for lite "trafikk" til den. Men nå blir jeg faktisk nødt til å gå i kanskje nitti minutter hver vei, bare for å få levert ett brev. Kan jo være greit å gå seg en tur, og samtidig få seg litt trim, spesielt hvis man ikke har noen andre grunner å reise helt til butikken bare for å levere ett brev. Likevel litt slitsomt da. Anonymkode: e283f...982
Sofakona Skrevet 2. november 2023 #6 Skrevet 2. november 2023 Mange butikker har jo post i butikk. Ellers så kan du sende den fra din egen postkasse eller kasser som står utenfor butikken
Maskinfører Skrevet 2. november 2023 #7 Skrevet 2. november 2023 Du kan poste fra postkassa de les på posten.no 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå