AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #1 Skrevet 1. november 2023 Kjære damer. Hvorfor sminke seg så enormt med markerte øyenbryn? Ser i en lokalavis et bilde av en ung blond dame på ca 24-25 år med de kraftigste øyenbryn noen gang. Det blir så store kontraster til resten av ansiktet at det blir visuelt rart. Øyenbrynene ser ut som utklippet sort gaffateip limt over øynene, og det er vel ikke helt meningen? Det ser nesten ut som en del av haloween feiringen, men det er det ikke siden reportasjen handler om en jobb hun har. Visuelt snodig. Men har sett at det er mye slik sminking blant den yngre garde. Anonymkode: 04de6...279 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #2 Skrevet 1. november 2023 Skjønner meg ikke på det der selv som kvinne. Har spesielt en venninne som bruker mye sminke når hun først skal sminke seg, ser seriøst ut som hun har tatt en sprittusj over brynene. Det ser virkelig ikke pent ut, da fjerne i kombo med de knallrøde leppene 🤡 Anonymkode: 55bd3...42f 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #3 Skrevet 1. november 2023 Øyenbryn er det trekket som får gjennomgå hardest. Har vært gjennom nesten ingen øyenbryn i bredde, halve øyenbryn og 1/3 dels øyenbryn i lengde, store øyebryn, for hardt markerte, ville. Nå er de ganske normale, men kanskje ser jeg bilder senere og tenker 😳 Anonymkode: f1c60...ee7
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #4 Skrevet 1. november 2023 Jeg er helt enig, det er virkelig in med altfor mørke bryn nå. Når jeg tar brynsløft så må jeg be behandleren om å ikke ta mørk farge på brynene, ellers ser jeg helt kokko ut i et par-tre uker etterpå. Anonymkode: 098f2...556
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå