Kullsyrevann Skrevet 2. november 2023 #81 Del Skrevet 2. november 2023 Å buhu, eksen hans var utro... Vet du hva, eksen min var helt lik. Ble sur når jeg var ute med venninner og uansett om det var en gang i måneden eller to helger på rappen så var det helt lik stemning. Også sa jeg til han, "vet du hva? Eksen min var også utro, men jeg kunne aldri ha funnet på å holde det over hodet ditt. Jeg stoler på deg." Og da ble det snakk om at det han hadde opplevd var verre Ja, hvordan da? Nei, det kunne han ikke svare på. Og selvsagt var jeg ikke utro, utroskap er motbydelig. Men i hans hode var alle kvinner i stand til det. Endte opp med å dumpe han. Usikre menn er et styr uten like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 2. november 2023 #82 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så de eneste alternativene er å sitte hjemme og glo på hverandre, eller å gå på FYLLA? Anonymkode: dfc5c...419 Hva er det med folk på KG og det å tro at alle som drikker blir apedritings. Jeg kan fint gå ut å ta noen glass vin å ha gode samtaler og spise middag sammen. Det gjelder sikkert TS også. Man har fylla, også har man FYLLA. Og det vokser de fleste av seg. Problemet her er ikke at TS går ut, men at denne fyren visste hvem hun var og på død og liv skulle ha henne uansett. For så å klage. Han høres kontrollerende ut, og det at han ble utsatt for utroskap er en unnskyldning for denne atferden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonyme-meg Skrevet 2. november 2023 #83 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hun sier at hun er "på fylla". "På fylla" i Norge betyr bevisstløs, ikke gå ut på byen for å ha det gøy, prate og danse. Fylla er fylla. Anonymkode: dfc5c...419 Jeg har vært på fylla mange ganger i mitt 40 år lange liv, aldri vært bevisstløs 🤷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #84 Del Skrevet 2. november 2023 Ts burde oppklare litt hvordan hun definerer «fylla». Er det å gå ut og drikke til man er i herlig humør, eller ender det over kanten med dårlig selvkontroll og i veldig dårlig form dagen derpå? Førstnevnte er vel det som alle som liker en fest ønsker, og poenget, som noen etterlyste, er jo åpenbart at det er hyggelig, gøy og sosialt! Vi trenger å treffe andre mennesker, snakke om ulike ting, le og more oss. Vanskelig å skjønne det? Og etter covid!? Anonymkode: 872b9...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #85 Del Skrevet 2. november 2023 Jeg forstår typen din kjempegodt, fordi jeg hadde også taklet den situasjonen kjempedårlig. Heldigvis fant jeg med en kjæreste som er likesinnet og ikke liker å dra på fylla og heller finner på andre aktiviteter! Grunnen til at jeg vet jeg hadde taklet det dårlig er fordi jeg har hatt 2 kjærester som har vært utro i fylla, og hadde typen min skulle dratt ut uten meg hadde jeg satt hjemme og ikke klart å spise, ikke klart å sove, ikke klart å få med meg hva som skjedde på serien jeg så på fordi hodet mitt hadde vært et helt annet sted og bare satt og vært stressa. Jeg har også blitt voldtatt av en ex, blitt fysisk holdt fast og kvelt. Det har jeg kommet meg over og det påvirker meg ikke den dag i dag. Ei venninne av meg har en ex som voldtok henne 2 ganger, og hun har slitt kjempemye i etterkant, forståelig nok. Selv om det er 8 år siden har hun ikke klart å vær intim med en ny mann, og får panikk bare en fyr vil gi henne en klem. Begge deler er en reaksjon på en traume som har påvirket en kjempemye som person og som man ikke kan noe for, likevel blir jeg møtt med kommenterer som «herregud, du må skjerpe deg» og «stakkars mannen din», mens hun blir møtt med kommenterer som «stakkars henne» og «off, det må vær fryktelig vanskelig for henne». Jeg skulle jo virkelig ønske at det ikke hadde påvirket meg hvis typen skal på julebord for eksempel (han får dra på julebord selvfølgelig), men det gjør det, det er ikke et valg jeg tar. På samme måte som at venninnen min blir påvirket av det hun har opplevd. Hjernen er komplisert og det er vanskelig å styre følelser. Poenget er at det er ikke samfunnet som bestemmer hva han skal ha lov til å ha vanskelige følelser rundt eller ikke. Hvis han synes det er vanskelig at du drar på fest, drikker alkohol og møter andre gutter så har han lov til å ha de følelsene. Hvis du bare sier at han må skjerpe seg som mange her inne forslår så kommer han til å trekke seg enda lenger unna og ikke tørre å snakke åpent om hva han føler, snakker av erfaring. Anonymkode: f279e...440 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 2. november 2023 #86 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (På 1.11.2023 den 17.15): Hei! Jeg har vært sammen med typen i litt over 1 år nå, vi er begge 27 år gamle. Før jeg møtte han var jeg på fylla hver helg og jeg likte at han var motsatt av meg, han drikker bare ved spesielle anledninger, typ 2 ganger i året. Han var åpen om at han kunne aldri hatt noe seriøst med noen som meg som var ute hver helg og hadde festing som en hobby. Men jeg ble veldig fort forelsket i denne fyren og tenkte samtidig at det hadde vært bra for meg å roe kraftig ned. Vi hadde en lang prat, og han åpnet seg om et tillitsbrudd når ex´n var utro på fylla, og at det har vært et problem for han i forhold i etterkant at han ikke klarer å slappe av når partner er ute. Jeg sa at jeg er veldig lei av den livsstilen jeg hadde og var klar til å slå meg til ro, og han bestemte seg for å gi oss en sjanse. Nå kan det gå ukesvis uten at jeg er ute, men synes fortsatt at det er vanvittig gøy med en skikkelig fest innimellom. Problemet er at det blir skikkelig dårlig stemning hver gang jeg sier at jeg skal på fest til helgen, merker at han blir skikkelig tilbaketrukket og irritert hver gang, selv om det er 5-6 uker siden jeg var på fest sist. Noen som har vært i en lignende situasjon eller har tips? Anonymkode: f279e...440 For å være ærlig høres dere lite kompatibel sammen. Dere er på to forskjellige stadier i 20-årene, og dere ønsker forskjellige ting. Ting som kræsjer med hverandres stadier. Èn ting er om han gidder å holde ut med deg, en annen ting er om du gidder å holde ut med han. En av dere må gi etter for at dette skal fungere, og likevel blir det utført med bismak. Enten ved at han sier ja til at du går på fest, noe han ikke vil. Eller at du holder deg hjemme istedenfor å gå på fest, noe du ikke vil. Teknisk sett er jeg for holdningen "lev livet" når du er i 20-årene og både har mulighet og ønske om å gjøre det. Det er dine beste år, og det er dumt hvis du holder tilbake og opptrer som en småbarnsmor på 40 år hvis du ikke trenger det. Det vil du angre på den dagen sitter der som småbarnsmor. Så tipset mitt er at du frigjør deg fra han som holder deg tilbake, altså gjør det slutt, og så går du ut på byen og koser deg før livet "tar deg"! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #87 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (På 1.11.2023 den 17.15): Hei! Jeg har vært sammen med typen i litt over 1 år nå, vi er begge 27 år gamle. Før jeg møtte han var jeg på fylla hver helg og jeg likte at han var motsatt av meg, han drikker bare ved spesielle anledninger, typ 2 ganger i året. Han var åpen om at han kunne aldri hatt noe seriøst med noen som meg som var ute hver helg og hadde festing som en hobby. Men jeg ble veldig fort forelsket i denne fyren og tenkte samtidig at det hadde vært bra for meg å roe kraftig ned. Vi hadde en lang prat, og han åpnet seg om et tillitsbrudd når ex´n var utro på fylla, og at det har vært et problem for han i forhold i etterkant at han ikke klarer å slappe av når partner er ute. Jeg sa at jeg er veldig lei av den livsstilen jeg hadde og var klar til å slå meg til ro, og han bestemte seg for å gi oss en sjanse. Nå kan det gå ukesvis uten at jeg er ute, men synes fortsatt at det er vanvittig gøy med en skikkelig fest innimellom. Problemet er at det blir skikkelig dårlig stemning hver gang jeg sier at jeg skal på fest til helgen, merker at han blir skikkelig tilbaketrukket og irritert hver gang, selv om det er 5-6 uker siden jeg var på fest sist. Noen som har vært i en lignende situasjon eller har tips? Anonymkode: f279e...440 Å slå seg til ro er ikke å gå på fylla hver 5-6 helg! Da er du glad i en fest og å sammenligne det med å være ferdig med festing blir feil i mine øyne. Hadde jeg vært typen din ville jeg ha gjort det slutt! Er du ferdig med festing så drikker man typ til julebord og et par ganger til i året. Synes synd i typen din som ble lovet at du er ferdig med det livet. Han føler seg nok lurt. Når man er ferdig med festing så ønsker man heller å ha koselige kvelder med kjæresten sin, og det var nok det han ønsket og derfor han er skuffet. Anonymkode: bf7bc...014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #88 Del Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (På 2.11.2023 den 8.27): Jeg hadde aldri gidder å være sammen med en voksen mann som gikk på fylla titt og ofte. For meg er fyll ikke kompatibelt med det å være voksen og være i et voksent forhold. Derfor fant jeg meg en mann som er avholds, akkurat som meg. Vi kan for øvrig begge ha det kjempegøy og slappe av, uten at grøftefyll er en del av det. Anonymkode: dfc5c...419 Du vet at drikking ikke automatisk er grøftefylla? Anonymkode: 19208...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #89 Del Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (På 2.11.2023 den 9.02): Hun sier at hun er "på fylla". "På fylla" i Norge betyr bevisstløs, ikke gå ut på byen for å ha det gøy, prate og danse. Fylla er fylla. Anonymkode: dfc5c...419 Nei mange bruker det utrykket og for å ta seg en øl eller tre Anonymkode: 19208...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #90 Del Skrevet 3. november 2023 Kullsyrevann skrev (13 timer siden): Hva er det med folk på KG og det å tro at alle som drikker blir apedritings. Jeg kan fint gå ut å ta noen glass vin å ha gode samtaler og spise middag sammen. Det gjelder sikkert TS også. Man har fylla, også har man FYLLA. Og det vokser de fleste av seg. Problemet her er ikke at TS går ut, men at denne fyren visste hvem hun var og på død og liv skulle ha henne uansett. For så å klage. Han høres kontrollerende ut, og det at han ble utsatt for utroskap er en unnskyldning for denne atferden. TS nevner fylla. Fylla er apedritings. Fest uten fyll er FEST. Anonymkode: dfc5c...419 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #91 Del Skrevet 3. november 2023 Bombasi skrev (12 timer siden): For å være ærlig høres dere lite kompatibel sammen. Dere er på to forskjellige stadier i 20-årene, og dere ønsker forskjellige ting. Ting som kræsjer med hverandres stadier. Èn ting er om han gidder å holde ut med deg, en annen ting er om du gidder å holde ut med han. En av dere må gi etter for at dette skal fungere, og likevel blir det utført med bismak. Enten ved at han sier ja til at du går på fest, noe han ikke vil. Eller at du holder deg hjemme istedenfor å gå på fest, noe du ikke vil. Teknisk sett er jeg for holdningen "lev livet" når du er i 20-årene og både har mulighet og ønske om å gjøre det. Det er dine beste år, og det er dumt hvis du holder tilbake og opptrer som en småbarnsmor på 40 år hvis du ikke trenger det. Det vil du angre på den dagen sitter der som småbarnsmor. Så tipset mitt er at du frigjør deg fra han som holder deg tilbake, altså gjør det slutt, og så går du ut på byen og koser deg før livet "tar deg"! Så den eneste måten å leve livet er å gå på fylla? Det må være et veldig snevert liv dere har, altså. Anonymkode: dfc5c...419 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #92 Del Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vi trenger å treffe andre mennesker, snakke om ulike ting, le og more oss... Anonymkode: 872b9...fae Det gjør folk som ikke går på fylla også. Anonymkode: 8392c...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #93 Del Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): TS nevner fylla. Fylla er apedritings. Fest uten fyll er FEST. Anonymkode: dfc5c...419 For deg ja, for meg er ikke fylla apedritings. Anonymkode: cb549...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillaGorilla<3 Skrevet 3. november 2023 #94 Del Skrevet 3. november 2023 Han bestemmer ikke over deg og hva du skal gjøre, du bestemmer ikke over ham og hva han skal føle. Men dere er ikke kompatible her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #95 Del Skrevet 3. november 2023 Vi har alle våre preferanser. Jeg hadde feks ikke kunnet bli sammen med noen som må ha alkohol hver dag. Og da blir jeg heller ikke sammen med noen som må ha alkohol hver dag. Å stole på at noen sier de skal slutte, pga meg stoler jeg ikke på. Fordi jeg vet at alkoholen vinner før eller senere, om ønsket ikke kommer fra seg selv. Så her er det i bunn og grunn en miss match. Men han har feil grunn til at han ikke liker at du skal ut. Det er basert på en ex kjæreste. Og ikke pga dere og at han ikke liker å omgås fulle folk. Ønsker du ut med veninder på fest mer enn to ganger i året, er ikke det noe å reagere på i utgangspunktet. Siden han også visste at du likte å feste før dere ble sammen. Uansett. Dere må jo ikke sitte i en sofa og se på hverandre hver helg, selv om du ikke er på fest. Da må jo dere to finne på litt gøye ting sammen i helgene, slik at du får en erstatter for ditt behov for å ha det gøy. Jeg drikker ikke så mye selv, og har ikke behov for å bli full. Men jeg har da evner til å gjøre andre ting enn å sitte å se på mannen hver helg. På sommeren, inviterer jeg ofte venner på grillmat. Om noen vil ha en øl til den, er det ok. På vinteren kjører vi aketurer, med voksne og barn, fyrer opp et bål, serverer kaffe og kakao, griller pølser på pinner . Drar på felles slamom turer. Jeg kan forøvrig ikke kjøre slalom mer, men blir jo med, og koser meg i bakken. Hytte turer og går en fin tur. Tar en tur på middag ute og går på kino eller et show. Hvis han vil ingenting annet enn å sitte hjemme, og du har behov for å ha det litt gøy i helgene. Ja passer dere ikke sammen. Også bør du se etter en som passer bedre til din energi også antar jeg du trenger en som er stødig og trygg. Så a trenger du en stødig trygg fyr, som liker litt aktivitet og moro. Antar det er derfor du falt for denne fyren, frdi han er stødig, men mulig alt for kjedelig it ditt behov. På sikt kommer dette til å ryke, om dere ikke finner ut av alternativer tilbfesting i helgene. Men som er gøy. Fordi du kommer kun til å føle deg innestengt, og han kommer til å tro alt er bra når dere sitter hjemme i sofaen Anonymkode: 26871...28b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #96 Del Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det gjør folk som ikke går på fylla også. Anonymkode: 8392c...026 Så rart at de som liker fylla, tror at vi som er avholds, bare sitter hjemme alene og leser bøker Anonymkode: dfc5c...419 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #97 Del Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vi har alle våre preferanser. Jeg hadde feks ikke kunnet bli sammen med noen som må ha alkohol hver dag. Og da blir jeg heller ikke sammen med noen som må ha alkohol hver dag. Å stole på at noen sier de skal slutte, pga meg stoler jeg ikke på. Fordi jeg vet at alkoholen vinner før eller senere, om ønsket ikke kommer fra seg selv. Så her er det i bunn og grunn en miss match. Men han har feil grunn til at han ikke liker at du skal ut. Det er basert på en ex kjæreste. Og ikke pga dere og at han ikke liker å omgås fulle folk. Ønsker du ut med veninder på fest mer enn to ganger i året, er ikke det noe å reagere på i utgangspunktet. Siden han også visste at du likte å feste før dere ble sammen. Uansett. Dere må jo ikke sitte i en sofa og se på hverandre hver helg, selv om du ikke er på fest. Da må jo dere to finne på litt gøye ting sammen i helgene, slik at du får en erstatter for ditt behov for å ha det gøy. Jeg drikker ikke så mye selv, og har ikke behov for å bli full. Men jeg har da evner til å gjøre andre ting enn å sitte å se på mannen hver helg. På sommeren, inviterer jeg ofte venner på grillmat. Om noen vil ha en øl til den, er det ok. På vinteren kjører vi aketurer, med voksne og barn, fyrer opp et bål, serverer kaffe og kakao, griller pølser på pinner . Drar på felles slamom turer. Jeg kan forøvrig ikke kjøre slalom mer, men blir jo med, og koser meg i bakken. Hytte turer og går en fin tur. Tar en tur på middag ute og går på kino eller et show. Hvis han vil ingenting annet enn å sitte hjemme, og du har behov for å ha det litt gøy i helgene. Ja passer dere ikke sammen. Også bør du se etter en som passer bedre til din energi også antar jeg du trenger en som er stødig og trygg. Så a trenger du en stødig trygg fyr, som liker litt aktivitet og moro. Antar det er derfor du falt for denne fyren, frdi han er stødig, men mulig alt for kjedelig it ditt behov. På sikt kommer dette til å ryke, om dere ikke finner ut av alternativer tilbfesting i helgene. Men som er gøy. Fordi du kommer kun til å føle deg innestengt, og han kommer til å tro alt er bra når dere sitter hjemme i sofaen Anonymkode: 26871...28b Hans grunn er uvesentlig, så lenge hun lot som hun skulle slutte å feste for å få ham på kroken. Hun har gått inn i forholdet på feil premisser. Dette er konsekvensene. Anonymkode: dfc5c...419 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gretten Skrevet 3. november 2023 #98 Del Skrevet 3. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 1.11.2023 den 17.15): Hei! Jeg har vært sammen med typen i litt over 1 år nå, vi er begge 27 år gamle. Før jeg møtte han var jeg på fylla hver helg og jeg likte at han var motsatt av meg, han drikker bare ved spesielle anledninger, typ 2 ganger i året. Han var åpen om at han kunne aldri hatt noe seriøst med noen som meg som var ute hver helg og hadde festing som en hobby. Men jeg ble veldig fort forelsket i denne fyren og tenkte samtidig at det hadde vært bra for meg å roe kraftig ned. Vi hadde en lang prat, og han åpnet seg om et tillitsbrudd når ex´n var utro på fylla, og at det har vært et problem for han i forhold i etterkant at han ikke klarer å slappe av når partner er ute. Jeg sa at jeg er veldig lei av den livsstilen jeg hadde og var klar til å slå meg til ro, og han bestemte seg for å gi oss en sjanse. Nå kan det gå ukesvis uten at jeg er ute, men synes fortsatt at det er vanvittig gøy med en skikkelig fest innimellom. Problemet er at det blir skikkelig dårlig stemning hver gang jeg sier at jeg skal på fest til helgen, merker at han blir skikkelig tilbaketrukket og irritert hver gang, selv om det er 5-6 uker siden jeg var på fest sist. Noen som har vært i en lignende situasjon eller har tips? Anonymkode: f279e...440 Det handler om prioritering og kompromiss. I et forhold må man møte hverandre om man ønsker å være i lag uten store konflikter som kan ødelegge på sikt. Temaet om å endre seg og handlinger/vaner/oppførsel er stort. men om vi kun snakker nå om fest. Du HAR kuttet ned på festing, en god del, fest hver 5-6 uke er overhode ikke unormalt i din alder eller slik som jeg ser det skadelig for et sundt forhold. spesielt om dere ikke har barn eller andre forpliktelser som en fest kommer i veien for. At hans ex var utro på fest skal ikke gå utover deg. Hans ex sin handling kan ikke holdes mot deg rett og slett. Tillit er essensielt i et forhold og om du overhode ikke har gjort noe på fest i løpet av året for å skape mistillit så må han jobbe med seg selv og sjalusien. om du på fest konstant drikker deg kanon/black out, ikke kommer hjem, ikke gir beskjed om du drar på nach så kan jo det skape bekymring så klart. Å gi beskjed hvor man ev forflytter seg handler ikke om kontroll men kommunikasjon. Og man kan unngå forhør fra en mistenksom partner dagen etter. og utro på fest kan man være om man fester 1 gang i året eller en gang i uka. Når jeg eller mannen er på fest gir vi beskjed om sånt. Bare så den andre ikke blir bekymret om man våkner kl 5 og den andre ikke er hjemme og ikke har gitt lyd fra seg, vet jeg at han er på nach skal han bare bli der til kl 12 omså. Vi har en regel og det er vi alltid kommer hjem om ikke annet er avtalt. jeg var utro mot Ex’en min, min mann i snart 14 år har ALDRI brukt dette mot meg, aldri mistenkt meg eller vært sjalu. Han sa «er du utro igjen så er du det, jeg kan ikke si eller gjøre noe for å hindre det, det er da ditt problem og du må stå for det, å være sjalu endrer ingen ting annet en at jeg plager meg selv unødvendig» Og hans ekkoene var utro 2 mnd etter at de giftet seg. Men det kan han ikke la hå utover meg. jeg festet mye mere en mannen de første årene i lag. Ble ofte lagt Ann på, han så det, jeg fortalte om det. Så lenge jeg oppførte meg hadde han ingen bekymring og sjøl ble stolt når noen prøvde seg. Fordi han stolte på meg til tross for at jeg før hadde vært utro. kjæresten din må å møte deg, du HAR roet ned, han ville gi det en sjanse. Men å kreve at du kutter helt ut og ikke går på fest kun like ofte som han er urimelig når det er noe du ikke vil. Her må faktisk han vurdere om det blir for mye for han med det du har landet på, og om han noen gang kan stole på deg selv om det ikke var du som var utro. Eller om du faktisk vil kutte helt ut. Ikke Kutt helt ut om det skape en irritasjon å lengsel hos deg. Da vil du potensielt bygge opp bitterhet mot han fordi du følte deg tvunget fordi du var forelsket. Og bitterhet mot den andre skaper ikke et godt forhold. det er utrolig slitsomt å være i forhold hvor noe man liker å gjøre skaper bitterhet, konflikt, dårlig stemning og en mistillit som du ikke har fortjent. det bli litt langt men håper det var sånn passe fornuftig svar😅 Endret 3. november 2023 av Gretten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #99 Del Skrevet 3. november 2023 Tja hvis du vil feste og han ikke vil at du skal feste så er det et ganske stort problem som ikke kommer til å gli noe beste med åra. Tenker dere burde gå fra hverandre før dere blir uvenner. Anonymkode: f279e...440 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #100 Del Skrevet 3. november 2023 Hei! Det høres ut som du har funnet en balanse mellom å roe ned festingen og å ha det gøy innimellom. Kommunikasjon er nøkkelen i et forhold, så det kan være lurt å ha en åpen samtale med typen din om hvordan du føler deg når du vil dra på fest. Prøv å forklare at det ikke er en tilbakegang til den gamle livsstilen, men heller en måte å ha det gøy og slappe av av og til. Kanskje kan dere finne en felles forståelse og kompromiss som begge kan være komfortable med. Lykke til! Anonymkode: 3d7bc...17f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå