Gå til innhold

Tester dere med eggløsningstest en eller to ganger per dag æ?

Melus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har brukt å teste 2-3 ganger pr dag fordi jeg har oppdaget at testene blir positive på ettermiddag, mens klinikken har ønsket at jeg tar test på morgenurin

Anonymkode: cabe4...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester en gang per dag når jeg ser at testene er svake, og når de blir sterkere i farge tester jeg to ganger per dag. Jeg bruker og fertilitetsmonitor, så hvis jeg tar den på morgenen (slik man skal) og strimmel på kveld, ser jeg ofte en stigning på kvelden før monitoren fanger det opp morgenen etter.

Anonymkode: 7e238...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester 2 ganger daglig når jeg "vet" det nærmer seg da jeg vet jeg har kort LH vindu. Tester kl 12 og kl 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig å teste eggløsning én gang om dagen, men hvis appen din anbefaler to ganger per dag, kan det være for å få et mer nøyaktig resultat. Det kan være lurt å følge appens anbefaling for å øke sjansene for å oppdage eggløsningstidspunktet. Lykke til!

Anonymkode: cc9cf...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg tester vanligvis en gang om dagen (mest praktisk), men har oppdaga at toppen kjem på ettermiddagen/kvelden, og eg ganger det da ikkje opp før dagen etter. Men om en uansett har samleie sånn nokolunde jamnt så spiller det ingen rolle. Om det er for å 'time' samleie, ville eg testa ettermiddag i dei mest aktuelle dagane. 

Anonymkode: a501a...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne teste opptil 3 ganger dagen de to mest fertile dagene da jeg hadde en rask økning. Om jeg ikke testet ofte kunne jeg gå glipp av det. 

Anonymkode: 8ca7c...c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...