Gå til innhold

Uregelmessig blødning med gammel spiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spiral fra sommeren 2018. Har de siste månedene opplevd å blø 18 september, 5 og 15 oktober og igjen nå 1 november. Blør 1 gang og ikke mer per gang. Pleier å ha regelmessig syklus på 1 blødningsrunde per måbed. Kan dette komme av "gammel" spiral? Tok celleprøve med undersøkelse for 1 år siden, men vet jo aldri hva som har skjedd på 1 år

Anonymkode: dc4e4...b3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har spiral fra sommeren 2018. Har de siste månedene opplevd å blø 18 september, 5 og 15 oktober og igjen nå 1 november. Blør 1 gang og ikke mer per gang. Pleier å ha regelmessig syklus på 1 blødningsrunde per måbed. Kan dette komme av "gammel" spiral? Tok celleprøve med undersøkelse for 1 år siden, men vet jo aldri hva som har skjedd på 1 år

Anonymkode: dc4e4...b3a

De varer jo bare 5 år som regel? Så hvis du satte den inn sommeren 2018 så er det jo på tide å ta den ut. Sannsynligvis er det pga spiralen at du blør så mye, men jeg anbefaler deg å kanskje ta den ut nå? Og da kan du jo ta en sjekk i samme slengen.

Anonymkode: e0255...801

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.11.2023 den 22.22):

De varer jo bare 5 år som regel? Så hvis du satte den inn sommeren 2018 så er det jo på tide å ta den ut. Sannsynligvis er det pga spiralen at du blør så mye, men jeg anbefaler deg å kanskje ta den ut nå? Og da kan du jo ta en sjekk i samme slengen.

Anonymkode: e0255...801

Mirena skal vare i 8 år tror jeg også er den en som varer 6 år og en som varer 5 og en som varer 3 år så spørs vel hvem hun har 

Anonymkode: 35fec...a92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...