Kitty Odis Skrevet 1. november 2023 #1 Skrevet 1. november 2023 (endret) Har noen nylig reist til Thailand og hvor mye har du betalt for reisevaksine? Kan du si en ren sum per person? Vi er 2 voksne og ett barn på 6 år Endret 1. november 2023 av Kitty Odis
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #2 Skrevet 1. november 2023 Jeg betalte 330 kr. Det var da vaksine mot hepatitt A (Havrix). Det var det eneste vaksinekontoret anbefalte. De fortalte også at noen velger å ta en drikkevaksine mot kolera, men det så jeg ikke som nødvendig. Jeg vet ikke prisen på koleravaksinen. Ellers er det alltid anbefalt å være oppdatert på barnevaksinene. Anonymkode: 17ea7...8bc
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #3 Skrevet 1. november 2023 Det er ikke påkrevet, eller behov, for vaksiner når en reiser i Thailand. Men det er klart: En Havrix, som dekker Hepatitt A er jo aldri direkte feil, men ikke noe must ved generelt normal hygiene. Når det gjelder små barn skal jeg ikke uttale meg... God tur, og husk myggspray hver ettermiddag (den rosa vesle flaska som du får på alle 7/11 der). Ikke ta med hjemmefra. Anonymkode: 2f1ef...54a
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #4 Skrevet 1. november 2023 Kommer jo helt an på hvilke vaksiner du skal ta. Anonymkode: 0c05a...1ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå