Gå til innhold

Planlagt graviditet, men har fullstendig panikk. Vær så snill å hjelp meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et barn fra før av og har lenge pratet om å få nummer 2.

Nå som jeg sitter med en positiv graviditetstest (1.pp), har jeg fullstendig panikk og tanker om abort. Er kvalm, svimmel, svetter og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

HJELP meg! Hva skjer? Hva kan jeg gjøre? Jeg ønsker så gjerne å ønske dette barnet!

Anonymkode: cdebf...e48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beholde det? Du vil ha ha et barn til?

Skrevet

Ikke gjør noen ting, panikken vil gå over ❤️ eller, noe kan du gjøre: snakk med noen. Om det er partner, en forelder, jordmor … noen. Pust med magen, det kommer til å bli fantastisk 🥰

Anonymkode: cc7ad...24c

Skrevet

Mannen min ønsket å ha barn veldig tett, mens jeg gjerne kunne ha 1,5-2 år mellom. Et kompromiss ble at vi ikke skulle prøve før da og da, men det som skjedde etter at datteren vår var 5-6 måneder, det skjedde.

Fikk selv fullstendig panikk da jeg sto der med positiv test og en baby på 6,5 måned på armen, selv om jeg ønsket det. Jeg fikk dårlig samvittighet ovenfor datteren min, ble redd vi ikke skulle takle det, gruet meg til å fortelle jobben at jeg nærmest gikk fra permisjon til permisjon osv..

..men, det roet seg! Jeg trengte bare litt tid, og det endte opp med å bli helt fantastisk fint. De er 9 måneder og 2 år nå.

Pust ut, snakk med partner, kjenn på alle følelsene, også tipper jeg at du lander veldig snart😊

Anonymkode: 3d21a...354

Skrevet

Vet akkurat hvordan det føles!!  Min panikkfølelse varte gjennom hele graviditeten😫

Anonymkode: 24b2d...80a

Skrevet

Fikk panikk alle tre gangene☺️ 

Det går over. 

Gratulerer!💕

Anonymkode: 9587d...177

Skrevet

Hadde fullstendig panikk over planlagt og ønsket 1. graviditet 😅 tror det er helt normalt.

Gratulerer! 

Anonymkode: e2b12...473

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.11.2023 den 14.45):

Vi har et barn fra før av og har lenge pratet om å få nummer 2.

Nå som jeg sitter med en positiv graviditetstest (1.pp), har jeg fullstendig panikk og tanker om abort. Er kvalm, svimmel, svetter og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

HJELP meg! Hva skjer? Hva kan jeg gjøre? Jeg ønsker så gjerne å ønske dette barnet!

Anonymkode: cdebf...e48

Mødrehjem. 

Anonymkode: 78e6f...9d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...