Gå til innhold

Når slutter man å være jente....

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

slettet

Endret av anneliane
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg fikk beskjed da jeg fylte 21 år, at da var jeg dame!

Virker litt merkelig å kalle damer på 35 år for jenter...

Men man er jo ikke eldre enn det man føler seg. ;)

Endret av heldigemeg
Skrevet

Dagen en ung herremann plukker blomsten din. Det vil nok skje med deg og etterhvert. Si i fra hvis du trenger assistanse.

Skrevet

Jeg er 46 år og tenker på meg selv som jente...blir nok aldri noen dame av meg :ler: uansett hvor gammel jeg blir.....har vel med stilen ens å gjøre....jeg blir nok ei gammel jente jeg :smilejente:

Skrevet

Det er lite som er så teit og tåpelig som når voksne folk går rundt og kaller SEG SELV for jenter eller gutter. Etter fylte 21 er det snakk om menn og kvinner.

Syns det virker litt patetisk å klamre seg til ordet jente når man skal beskrive seg selv. Man er da voksen, og voksne hunkjønn er kvinner eller damer!

Dette går ikke på hva man føler seg som, for det finnes 90-åringer som føler seg som om de var atten år. Skulle de kalt seg for jenter også?

Hilsen stolt KVINNE på 32!

Skrevet

Hm.. er litt jente, meste kvinne, av-og-til dame og kan i nøden være frue....

Skrevet

Mange blomster å plukke her inne, forstår jeg

Skrevet

Jeg er 27 år og ser på meg selv som en kvinne, har ikke kalt meg selv jente siden tenårene.

Skrevet

Jeg er 25 og føler jeg er jente.

Håper ikke at jeg alltid kommer til å føle det slik, for jeg ler godt av annonser hvor "gutt 40 søker" osv ;)

Gjest Sukkerert
Skrevet

Jeg er 22 år og ser på meg selv og andre på samme alder som unge kvinner.

Skrevet

føler meg ikke helt som kvinne eller dame jeg, er vel ikke gammel nok i hodet :sjenert:

Skrevet

Jeg er både jente og kvinne, alt ettersom hvor modent jeg oppfører meg, mest jente.

Å kalle eldre damer for jenter synes jeg er et fint komplimang der det passer :)

Skrevet

Jeg veksler mellom å være jente og å være frue. Begge deler passer meg ypperlig :)

Skrevet
Jeg veksler mellom å være jente og å være frue. Begge deler passer meg ypperlig :)

Men ikke kvinne? :klø:

Skrevet

Hvorfor akkurat 21 år? (Jeg føler meg definitivt som en jente).

Skrevet (endret)

Jeg vet ikke helt jeg... Jente, nei, dame, nei, ble kalt dame en gang i fjor, og bildekkmannen som sa det, passet seg nok for å si det ordet på en stund etterpå... :ler:

Kanskje kvinne? Æsj, vanskelig...

Men... mannen kaller meg jo fremdeles ¨jenta mi¨.. :hjerte:

Endret av vimselims
Skrevet

Jeg føler meg som en lett blanding. Noen ganger er jeg definitivt jente, men så hender det jeg føler meg som en kvinne(endelig) men også i noen sammenhenger er jeg en "ung dame"(som regel i familiesammenhenger). ;)

Skrevet

Kvinne :klø: jo jeg kan leve med det....for så vidt mer dekkende enn jente på oss "gamlinger", men dame ser jeg på som noe sånt jålete, elegant, overlegent med høye hæler og malte negler.... for all del, kan bruke høye hæler jeg også.....men ikke på butikken :sexy:

Gjest Betty Boop
Skrevet

Svar: Man slutter aldri å være jente! :ler:

Når følte jeg meg sist som kvinne? For tyve år siden. Jeg var svært forelsket.

Dame? Kommer vel an på definisjonen. Ungomsskoleelever refererer til sin fjortenår gamle kjæreste som "dama mi". :ler:

Nei. Tror jeg går for at Wenche Foss er dame. Men hva det gjør meg til vet jeg neimen ikke. :rodme: Menneske kanskje?

P.S. Liker at en mann beskriver seg selv som gutt. Men bare dersom det betyr at han er voksen nok til å ta ansvar og barnslig nok til å leke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...