AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #1 Del Skrevet 1. november 2023 Er det samme plassering? Evt hva er forskjellen? Noen som har gjort det og har erfaringer å dele?😊 Anonymkode: 79f79...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
navlelo Skrevet 5. november 2023 #2 Del Skrevet 5. november 2023 Jeg har tatt botox ved siden av øyene og dette er ikke det samme som brynløft. Det funket veldig godt på meg og kan anbefale det. Min sykepleier deler ansiktet opp i områder. 1500,- per område. Pakkepris ved tre områder. Og sist jeg var hos henne så tok jeg tre områder. Smilelinjer ved øyene, 11 rynken og panne. Og dette er så deilig å få gjort. Beste følelsen ! Jeg vil si ifra til dem som ikke har gjort dette før, at det er ganske vondt. Det går veldig fort å ta det hos min sykepleier, men det er faktisk uten bedøvelse så vær forberedt på dette. Ved lipfiller så får jeg bedøvelse men det er alltid ute før behandlingen er ferdig og får det alltid på tunga. Beklager om du/dere fant dette overinformerende:) God søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #3 Del Skrevet 5. november 2023 navlelo skrev (3 timer siden): Jeg har tatt botox ved siden av øyene og dette er ikke det samme som brynløft. Det funket veldig godt på meg og kan anbefale det. Min sykepleier deler ansiktet opp i områder. 1500,- per område. Pakkepris ved tre områder. Og sist jeg var hos henne så tok jeg tre områder. Smilelinjer ved øyene, 11 rynken og panne. Og dette er så deilig å få gjort. Beste følelsen ! Jeg vil si ifra til dem som ikke har gjort dette før, at det er ganske vondt. Det går veldig fort å ta det hos min sykepleier, men det er faktisk uten bedøvelse så vær forberedt på dette. Ved lipfiller så får jeg bedøvelse men det er alltid ute før behandlingen er ferdig og får det alltid på tunga. Beklager om du/dere fant dette overinformerende:) God søndag Absolutt ikke overinformerende, jeg trenger all info jeg kan få. 😅 Vet du hvor de setter når de setter for brynsløft? Vurderer begge deler men lurer på om det kanskje holder i smilelinjer ved øyne. Gleder meg veldig til å få det gjort, håper bare det blir bra! God søndag og takk for masse info🤗 Anonymkode: 79f79...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
navlelo Skrevet 5. november 2023 #4 Del Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Absolutt ikke overinformerende, jeg trenger all info jeg kan få. 😅 Vet du hvor de setter når de setter for brynsløft? Vurderer begge deler men lurer på om det kanskje holder i smilelinjer ved øyne. Gleder meg veldig til å få det gjort, håper bare det blir bra! God søndag og takk for masse info🤗 Anonymkode: 79f79...903 -du kan youtubesøke akkurat dette. Jeg har sett fine resultater ved brynløft. Jeg ville gjort det før andre løft. Nå vet ikke jeg hvor aldret du er og jeg er ikke helsevesen. Jeg vil definitivt gjøre dette selv etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #5 Del Skrevet 5. november 2023 Jeg skal ikke blande meg inn i diskusjonen, jeg lurer bare på hvorfor man ikke vil ha linjer og smilerynker? Og hvorfor man vil ha fillers i leppene? Man ser jo eldre ut, mest fordi det ikke ser naturlig ut å være rynkefri og med fylte lepper (altså ser man at det har gjort noe). Og så koster det jo masse penger 🙈 Beklager om jeg kupper tråden, men det passet bare godt å spørre her. Man gjør selvsagt som man vil, men jeg er litt fascinert av hva som får folk til å gjøre dette. Og hva tenker man videre, når man blir enda eldre? Anonymkode: 18ad0...dab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #6 Del Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg skal ikke blande meg inn i diskusjonen, jeg lurer bare på hvorfor man ikke vil ha linjer og smilerynker? Og hvorfor man vil ha fillers i leppene? Man ser jo eldre ut, mest fordi det ikke ser naturlig ut å være rynkefri og med fylte lepper (altså ser man at det har gjort noe). Og så koster det jo masse penger 🙈 Beklager om jeg kupper tråden, men det passet bare godt å spørre her. Man gjør selvsagt som man vil, men jeg er litt fascinert av hva som får folk til å gjøre dette. Og hva tenker man videre, når man blir enda eldre? Anonymkode: 18ad0...dab For min del tenker jeg ikke å fjerne smilerynkene helt, ønsker bare å minimere hvor mye brynet trekkes ned når jeg smiler. Så det er ikke rynkene i seg selv(som jeg synes er sjarmerende) men at jeg ser dopa ut når jeg smiler fordi øyenbrynene trekker ned de allerede hooded øynene mine. Anonymkode: 79f79...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #7 Del Skrevet 5. november 2023 navlelo skrev (23 minutter siden): -du kan youtubesøke akkurat dette. Jeg har sett fine resultater ved brynløft. Jeg ville gjort det før andre løft. Nå vet ikke jeg hvor aldret du er og jeg er ikke helsevesen. Jeg vil definitivt gjøre dette selv etterhvert. Takk for svar! Ja jeg tørr ikke gjøre noe kirurgisk med det første. Anonymkode: 79f79...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #8 Del Skrevet 5. november 2023 Kråketær settes ved kråketærene, brynsløft i øyebrynområdet. Jeg synes ikke det er vondt-vondt, nålen er syltynn men det kan svi litt. Anonymkode: fb880...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå