Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid for tredje gang, og lurer på hvordan halsbrann føles? Jeg har aldri hatt dette før

Anonymkode: 956bf...e0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brennende/sviende følelse øverst i brystet/halsen, kan også få vond/sur smak i munnen.

Anonymkode: fa20b...846

Skrevet

Hvor tidlig har dere opplevd å få dette? 

Jeg er bare 6+3 og har de siste 2 m/3 dagene kjent noe ubehagelig bak i svelget, men jeg har samtidig tenkt om det kan være en begynnende forkjølelse, men har ingen andre symptomer på det

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er bare 6+3 og har de siste 2 m/3 dagene kjent noe ubehagelig bak i svelget, men jeg har samtidig tenkt om det kan være en begynnende forkjølelse, men har ingen andre symptomer på det

Ikke før 3. trimester.

Det føles litt sånn som etter at du har kastet opp og det er litt magesyre igjen i halsen. At det brenner, er ubehagelig og kanskje litt vondt. 

Anonymkode: 2293e...b74

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det kan komme tidlig alt ettersom hvis du har refluks fra før. 
Det er magesyre som kommer opp fra magesekken via spiserøret og skaper brennende sviende følelse i øvre del av brystet og i halsen. Det føles som om den står i brann og svir og brenner. Så blir det provosert i enkelte situasjoner og noen kan bare ligge på ene siden pga det. Sterk mat provoserer det også.

Anonymkode: 1a335...9f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...