AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #1 Skrevet 1. november 2023 Jeg er gravid for tredje gang, og lurer på hvordan halsbrann føles? Jeg har aldri hatt dette før Anonymkode: 956bf...e0b
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #2 Skrevet 1. november 2023 Brennende/sviende følelse øverst i brystet/halsen, kan også få vond/sur smak i munnen. Anonymkode: fa20b...846
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #3 Skrevet 1. november 2023 Hvor tidlig har dere opplevd å få dette? Jeg er bare 6+3 og har de siste 2 m/3 dagene kjent noe ubehagelig bak i svelget, men jeg har samtidig tenkt om det kan være en begynnende forkjølelse, men har ingen andre symptomer på det Anonymkode: 956bf...e0b
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #4 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvor tidlig har dere opplevd å få dette? Jeg er bare 6+3 og har de siste 2 m/3 dagene kjent noe ubehagelig bak i svelget, men jeg har samtidig tenkt om det kan være en begynnende forkjølelse, men har ingen andre symptomer på det Anonymkode: 956bf...e0b Ikke før 3. trimester. Det føles litt sånn som etter at du har kastet opp og det er litt magesyre igjen i halsen. At det brenner, er ubehagelig og kanskje litt vondt. Anonymkode: 2293e...b74
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #5 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvor tidlig har dere opplevd å få dette? Jeg er bare 6+3 og har de siste 2 m/3 dagene kjent noe ubehagelig bak i svelget, men jeg har samtidig tenkt om det kan være en begynnende forkjølelse, men har ingen andre symptomer på det Anonymkode: 956bf...e0b Det kan komme tidlig alt ettersom hvis du har refluks fra før. Det er magesyre som kommer opp fra magesekken via spiserøret og skaper brennende sviende følelse i øvre del av brystet og i halsen. Det føles som om den står i brann og svir og brenner. Så blir det provosert i enkelte situasjoner og noen kan bare ligge på ene siden pga det. Sterk mat provoserer det også. Anonymkode: 1a335...9f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå