Gå til innhold

Legg deg ikke ut med myndighetene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy faen!

Stakkars mann, og stakkars jentunge…

Skrevet (endret)

Det er sjeldent jeg beskylder folk for å være janter. Men Trondheim kommune har altfor mange ansatte som følger janteloven som om det skulle vært guds ord. Vet selv hvordan det er å hamle opp med kommunelogikken i Trondheim etter at jeg var på sosialen for et par år tilbake.

Er liksom no way getting through to them. :murvegg:

Endret av biuq
Skrevet (endret)

Herregud!!! :riste:

"Siden faren tapte saken, må han betale kommunens saksomkostninger. Kommunen sikret seg omgående pant i hjemmet hans og truer nå med tvangssalg."

På toppen av det hele, liksom! Jeg blir helt stum...av sinne!

Endret av NullHull
Skrevet
Det er sjeldent jeg beskylder folk for å være janter. Men Trondheim kommune har altfor mange ansatte som følger janteloven som om det skulle vært guds ord. Vet selv hvordan det er å hamle opp med kommunelogikken i Trondheim etter at jeg var på sosialen for et par år tilbake.

Er liksom no way getting through to them.  :murvegg:

Det står "kommunen i Sør-Trøndelag", ikke Trondheim spesifikt, så det er ikke sikkert at det er Trondheim kommune. Uansett en skikkelig catch 22-sak som viser at man bør holde seg innenfor A4-normalen så man ikke blir mistenkt for det ene og det andre.

Skrevet

Elendige kjerringer, sosialarbeidere og kommunelege i Trondheim - shame on you og shame on kommunlegen! :frustrert::sur:

Stakkars faren!! :overrasket:

Skrevet

det er helt sykt!

Fatter ikke hvordan det går seg til jeg!

Skrevet

Man blir veldig liten når kommune og sosialvesen går i mot en. Stygg sak! :kjempesinna:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...