Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #1 Skrevet 27. januar 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=136624 Og så knuser de deg som en mygg.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #3 Skrevet 27. januar 2006 Fy faen! Stakkars mann, og stakkars jentunge…
biuq Skrevet 27. januar 2006 #5 Skrevet 27. januar 2006 (endret) Det er sjeldent jeg beskylder folk for å være janter. Men Trondheim kommune har altfor mange ansatte som følger janteloven som om det skulle vært guds ord. Vet selv hvordan det er å hamle opp med kommunelogikken i Trondheim etter at jeg var på sosialen for et par år tilbake. Er liksom no way getting through to them. Endret 27. januar 2006 av biuq
NullHull Skrevet 27. januar 2006 #6 Skrevet 27. januar 2006 (endret) Herregud!!! "Siden faren tapte saken, må han betale kommunens saksomkostninger. Kommunen sikret seg omgående pant i hjemmet hans og truer nå med tvangssalg." På toppen av det hele, liksom! Jeg blir helt stum...av sinne! Endret 27. januar 2006 av NullHull
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #7 Skrevet 27. januar 2006 Det er sjeldent jeg beskylder folk for å være janter. Men Trondheim kommune har altfor mange ansatte som følger janteloven som om det skulle vært guds ord. Vet selv hvordan det er å hamle opp med kommunelogikken i Trondheim etter at jeg var på sosialen for et par år tilbake. Er liksom no way getting through to them. ← Det står "kommunen i Sør-Trøndelag", ikke Trondheim spesifikt, så det er ikke sikkert at det er Trondheim kommune. Uansett en skikkelig catch 22-sak som viser at man bør holde seg innenfor A4-normalen så man ikke blir mistenkt for det ene og det andre.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #8 Skrevet 27. januar 2006 Elendige kjerringer, sosialarbeidere og kommunelege i Trondheim - shame on you og shame on kommunlegen! Stakkars faren!!
Gjest baby-E Skrevet 27. januar 2006 #9 Skrevet 27. januar 2006 det er helt sykt! Fatter ikke hvordan det går seg til jeg!
Gjest Minne Skrevet 27. januar 2006 #10 Skrevet 27. januar 2006 Man blir veldig liten når kommune og sosialvesen går i mot en. Stygg sak!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå