Gå til innhold

Er det innenfor med meksikansk temafest med jobben??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Vi skal ha en avslutning før jul, og noen ønsker seg meksikansk temafest. Er dette egentlig innenfor?
Vi skal lage meksikansk velkomstdrink, middag og dessert. Akkurat det med maten tenker jeg er innenfor. 

Men når det gjelder pynt? At alle f.eks skal få en hatt er kanskje ikke helt innenfor?

Hva tenker dere? :) 

Anonymkode: c4b69...467

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er selvsagt helt innafor. Det er ingenting galt å kle seg i antrekk brukt av andre nasjonaliteter, kulturer, etc.

Komisk nok så er det folk som er utenfor disse kulturene som ofte reagerer på det og tror det er rasistisk osv. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Hva så om det anses som ikke innenfor?? Man skal da gi blaffen i det:) Herregud, ta tilbake normaliteten. Vær så snill!

• Liker 1
Skrevet

Kan dere ikke lage en julefest i stedet?

Anonymkode: d39d9...e63

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Kan dere ikke lage en julefest i stedet?

Anonymkode: d39d9...e63

Men de vil jo ha meksikansk tema?

• Nyttig 1
Skrevet

Hadde du blitt krenka om noen fra Nigeria hadde jobbfest med norsk tema, der det ble servert kinn-øl, smalahove og de gikk med bunad? Jeg hadde i alle fall ikke det, og jeg tviler sterkt på om noen meksikanere blir krenka over at dere spiser taco, går med sombrero og spiller i mariachi-band. 

Anonymkode: bae77...252

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Amerikanerne på jobb skulle ha svensk temafest:) Krenkehysteriet er mest oppdiktet.

Anonymkode: a786f...f19

Skrevet

Noen som har funnet «Lunsj»-juleheftet fra i fjor der Bodil arrangerer julebord med taco…

Anonymkode: c2f78...b43

Skrevet

Hva er det du tenker at dette ikke er innenfor da? Og hva er gale med hatter? 

Anonymkode: 79f58...ebb

Skrevet
visp skrev (5 timer siden):

Hva så om det anses som ikke innenfor?? Man skal da gi blaffen i det:) Herregud, ta tilbake normaliteten. Vær så snill!

TAKK!

Anonymkode: 5b066...11c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...