Gå til innhold

Noen som har blitt gravide av å hoppe av i svingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex to ganger med kort tids mellomrom. Vi var mellom prevensjon. Lurer på om noen her har blitt gravide av å hoppe av i svingen? 

Har ikke fått igjen mens etter p-pilleslutt enda 

Anonymkode: e0190...8d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp

Anonymkode: a25bc...408

• Liker 1
Skrevet

Å hoppe av i svingen var min eneste "prevansjonsmetode" i ca 5-6 år. (Tåler ikke p-piller o.l. ) Hadde 2-3 kjærester den tiden. Ble ikke gravid.
Flaks? kanskje. Men fulgte med på eggløsningsen og det var sjeldent jeg hadde sex på mine mest fertile dager.

Anonymkode: 64aeb...365

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å hoppe av i svingen var min eneste "prevansjonsmetode" i ca 5-6 år. (Tåler ikke p-piller o.l. ) Hadde 2-3 kjærester den tiden. Ble ikke gravid.
Flaks? kanskje. Men fulgte med på eggløsningsen og det var sjeldent jeg hadde sex på mine mest fertile dager.

Litt samme situasjon her. Aner ikke om hvor jeg var i syklusen pga pilleslutt nylig. 

Anonymkode: e0190...8d4

Skrevet

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har en datter født i 2018 for hoppe av i svingen, tror det skjedde innen 2 mnd 😂

men kanskje min kropp bare blir lettere gravid

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har en datter født i 2018 for hoppe av i svingen, tror det skjedde innen 2 mnd 😂

men kanskje min kropp bare blir lettere gravid

Eventuelt at mannen hadde en del sædceller i precumen.. 

Anonymkode: 9e7a2...f7a

Skrevet

Jeg har blitt gravid på kondom. Så jeg stoler ikke på noe lenger. Min mann sterilisert seg etter det skjedde. 

Anonymkode: 65d6c...20f

Skrevet

Jeg er et resultat av "å hoppe av i svingen", søsteren min også. 

Anonymkode: af3b6...a3d

Skrevet

Jeg har en graviditet fra hoppe av i svingen (og en på p-piller). Men jeg tror jeg har veldig lett for å bli gravid. Senere, da jeg ville bli gravid satt det på første og på andre forsøk. Dessverre har jeg mistet to ganger også da, for dere som blir trigget av at jeg «har det så lett»..

Anonymkode: fe4f2...248

Skrevet

Jepp! Denne metoden fungerte bra sånn 3-4 måneder som prevensjon, men nå venter vi et barn 😂

Anonymkode: 6f394...011

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...