Gå til innhold

Herregud, jeg er ikke overtroisk, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har et familiemedlem av meg som ikke vet jeg er gravid ennå (men kanskje har hatt mistanker) drømt at jeg er gravid og at det er noe galt med barnet. Tror ikke på overnaturlige ting egentlig, men altså hva faen... Det er barn nr. 2 og jeg er ekstra stressa denne gangen, så dette hjalp ikke! Skal snart på TUL men vet ikke om jeg klarer å tro på at alt er bra selv om det ser sånn ut på ultralyden engang :(

Anonymkode: 5280c...01a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tenk på det overnaturlige.  Fokuser heller på at personen mangler en sosial antenne eller to.  Sjansen for at det er noe galt er nok ikke større enn hos folk flest vil jeg tro, men jeg forstår ikke hvorfor denne personen kommer med sånt snakk.  Det er lite følsomt

Anonymkode: a86e1...d5a

• Nyttig 1
Skrevet

Du må prøve å legge de tankene vekk. Det er kun en drøm og nå er det sånn at hjernen spiller oss noen puss.

Ville absolutt hatt mer tiltro til UL enn drømmer. Det går helt sikkert veldig fint denne gangen også.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke tenk på det overnaturlige.  Fokuser heller på at personen mangler en sosial antenne eller to.  Sjansen for at det er noe galt er nok ikke større enn hos folk flest vil jeg tro, men jeg forstår ikke hvorfor denne personen kommer med sånt snakk.  Det er lite følsomt

Anonymkode: a86e1...d5a

Ja, vedkommende sa det ikke til meg, altså. Noen andre sa det for å fortelle at personen som drømte sikkert har en mistanke om at jeg er gravid. Ikke så veldig gjennomtenkt, men jaja. Jeg vet jo at sjansen for at noe er galt ikke er større her enn hos andre heldigvis 😊 Bare veldig ubehagelig å høre noe sånt.

Anonymkode: 5280c...01a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...