Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den siste tiden følt på en ensomhet jeg ikke helt klarer å sette fingeren på. Har familie rundt meg, har kjæreste, har også noen venner. Likevel føler jeg meg ensom... hva skjer? 

Den siste tiden har jeg knapt sovet om nettene og jeg føler meg stresset? Når jeg tenker på ensomhet stikker det på en måte i kroppen (en slags merkelig følelse) - Jeg føler meg konstant utmattet. Hva er det som skjer med meg? 

Jeg er kanskje ikke den som blir kontaktet mest. Dama sin telefon kan plinge i ett sett (snapchat f eks), mens min kan ligge der hele kvelden uten et varsel.

Jeg føler jeg overtenker veldig, men klarer ikke å stoppe... 
Utad merker man ingenting på meg. Glad og hyggelig som alltid - er også en ivrig skribent her inne, men det er vel kanskje for å lette litt på trykket. 

Er jeg deprimert? Hva er jeg?... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å kjenne på ensomhet er en naturlig del av det å være menneske. Følelsen forteller oss at vi trenger mer nærhet i våre relasjoner. Kan du forsøke å åpne deg mer til de nærmeste? Fortelle dem om de tankene og følelsene du ikke forteller noen om? Om du tør å slippe folk ordentlig inn, føler man seg mindre ensom. Du kan jo feks begynne med å fortelle noen om den ensomheten du kjenner på nå... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...