Majer Skrevet 1. november 2023 #1 Del Skrevet 1. november 2023 (endret) Hun har sikkert tjent greit som programleder, men hvordan kan hun ha råd til et hus til tjue millioner? Har hun jaktet på mann med penger eller skyldes det arv? Hun ble født i 1989. Endret 1. november 2023 av Majer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hraff Skrevet 1. november 2023 #2 Del Skrevet 1. november 2023 Ut fra foreldrenes hus og arbiedsplasser er det neppe noe forskudd på noen milionarv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 1. november 2023 #3 Del Skrevet 1. november 2023 «Leirdua» er vel rik da 😌 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasier Skrevet 1. november 2023 #4 Del Skrevet 1. november 2023 Syns vel ikke det er spesielt rart. Bare se på Helene Olafsen og Jørgen Nilsen som kjøpte seg hus til 16 millioner før de var 30. Har vel ikke hatt veldig godt betalte jobber de heller, men de får det til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 1. november 2023 #5 Del Skrevet 1. november 2023 Kasier skrev (1 time siden): Syns vel ikke det er spesielt rart. Bare se på Helene Olafsen og Jørgen Nilsen som kjøpte seg hus til 16 millioner før de var 30. Har vel ikke hatt veldig godt betalte jobber de heller, men de får det til. Ikke helt normen å kjøpe seg hus til 16 mill når man er rundt 30 år, uten hverken spesielt godt betalte jobber eller stor arv 🤔 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasier Skrevet 1. november 2023 #6 Del Skrevet 1. november 2023 Irja skrev (27 minutter siden): Ikke helt normen å kjøpe seg hus til 16 mill når man er rundt 30 år, uten hverken spesielt godt betalte jobber eller stor arv 🤔 Nei, det er jo ikke det. Men for "kjendiser" så virker det å være normen (var derfor jeg mente at det ikke var noe spesielt at Marte Bratberg hadde kjøpt hus til 20 mill, for det er jo ikke mye for en "kjendis"). Influensere som alene kjøper seg hus til flere millioner er jo heller ikke uvanlig. Lurer på om de har egen egenkapitalsgrense og lånegrense hos bankene....?!? 🤯 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 1. november 2023 #7 Del Skrevet 1. november 2023 Hun har vel ca. millioninntekt, han kan ha millioninntekt. Begge kan ha eid egne boliger i lang tid før de ble sammen og bygd seg opp egenkapital på den måten. Og de kan eventuelt ha fått hjelp av foreldre/arv. Trenger ikke være mer komplisert enn som så. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 1. november 2023 #8 Del Skrevet 1. november 2023 Kasier skrev (43 minutter siden): Nei, det er jo ikke det. Men for "kjendiser" så virker det å være normen (var derfor jeg mente at det ikke var noe spesielt at Marte Bratberg hadde kjøpt hus til 20 mill, for det er jo ikke mye for en "kjendis"). Influensere som alene kjøper seg hus til flere millioner er jo heller ikke uvanlig. Lurer på om de har egen egenkapitalsgrense og lånegrense hos bankene....?!? 🤯 Ja, men da har de rett og slett en inntekt langt over gjennomsnittet. Føles meget urettferdig, men sånn er det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 1. november 2023 Forfatter #9 Del Skrevet 1. november 2023 Irja skrev (2 timer siden): Ja, men da har de rett og slett en inntekt langt over gjennomsnittet. Føles meget urettferdig, men sånn er det. Men tror du de har så høye inntekter? Min første teori blir at Olafsen og Bratberg har gått for det vi på godt norsk kaller golddigging- altså det motsatte av feminisme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 1. november 2023 #10 Del Skrevet 1. november 2023 Majer skrev (7 timer siden): Men tror du de har så høye inntekter? Min første teori blir at Olafsen og Bratberg har gått for det vi på godt norsk kaller golddigging- altså det motsatte av feminisme. Aner ikke hva de eller partneren tjener. Heller ikke hvor mye hjelp de har fått av familie.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 1. november 2023 #11 Del Skrevet 1. november 2023 Majer skrev (13 timer siden): Hun har sikkert tjent greit som programleder, men hvordan kan hun ha råd til et hus til tjue millioner? Har hun jaktet på mann med penger eller skyldes det arv? Hun ble født i 1989. Tja. Jeg er to år eldre og bor i hus til 35 mill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vidamarie Skrevet 1. november 2023 #12 Del Skrevet 1. november 2023 Hun er vel ikke den eneste på 30 år som har hus til den prisen 😂 Flere har gode jobber og vært ti år på boligmarkedet og spart opp en ganske grei egenkapital. Trenger ikke være «kjendis» for det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 2. november 2023 #13 Del Skrevet 2. november 2023 Majer skrev (18 timer siden): Men tror du de har så høye inntekter? Min første teori blir at Olafsen og Bratberg har gått for det vi på godt norsk kaller golddigging- altså det motsatte av feminisme. Hvilket belegg har du for å mene noe slikt? Partneren til Olafsen jobber som snekker og danser og tjener nok neppe millioner på det. Olafsen var selv en suksessfull idrettsutøver og tjente nok godt som det, pluss at hun har stor reklameverdi. Hvem Bratberg er sammen med aner jeg ikke, men å antyde at hun kun er sammen med han pga hans tenkte økonomi er heller ikke særlig støttende av deg. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avispapir Skrevet 2. november 2023 #14 Del Skrevet 2. november 2023 Vi ønsker at de unge skal jobbe hardt, tjene penger og nå målene sine. Men når de faktisk gjør det skal de sables ned, man antar at de har fått det til vi andre, at det egentlig ikke er deres egen fortjeneste. Uansett hvordan hun og partner har fått det til så har de gjort det. De har et hus og det er deres til å disponere. Hva er det egentlig å bry seg med? Dama er smart (skaffer seg gode samarbeid), sjarmerende og virker til å være hardtarbeidende og hyggelig. I hennes bransje tenker jeg hun har gode forutsetninger for å gjøre det bra og dermed dra i havn både cash og gode avtaler. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 2. november 2023 #15 Del Skrevet 2. november 2023 Hallepalle2 skrev (4 timer siden): Hvilket belegg har du for å mene noe slikt? Partneren til Olafsen jobber som snekker og danser og tjener nok neppe millioner på det. Olafsen var selv en suksessfull idrettsutøver og tjente nok godt som det, pluss at hun har stor reklameverdi. Hvem Bratberg er sammen med aner jeg ikke, men å antyde at hun kun er sammen med han pga hans tenkte økonomi er heller ikke særlig støttende av deg. Er ikke mannen til Olafsen helikopterpilot? Ellers enig i alt du skriver. Til HI: Jeg er i samme alder som Marte og har hus samme prisklasse uten å få hjelp hjemmefra. Har kjøpt bolig oppover. Hus i den klassen er ikke overdådig eller luksus. Det er et helt vanlig hus som tilfeldigvis er på et dyrt område. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå