exictence Skrevet 1. november 2023 #1 Skrevet 1. november 2023 Når husleien skal betales den 1. i hver måned. Betaler du litt før, så husleier har det på sin konto den 1. , eller betaler du akkurat på datoen?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #2 Skrevet 1. november 2023 Her står det i kontrakten at husleien skal betales mellom den 1 og 5, det er en grei løsning synes jeg og det funker selv om det er dager banken ikke kan overføre. Pengene er alltid inne på kontoen til rett tid. Anonymkode: 69a96...b15 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #3 Skrevet 1. november 2023 Har alltid betalt slik at det er på konto til utleier før 1. Det er slik jeg selv ønsker at NAV og arbeidsgivere skal gjøre det når de skal betale meg penger. Feks barnetrygden er senest inne på konto ved utgangen av siste dag i måneden. Lønna konmer senest inn den aktuelle datoen. Hvis det er 15 hver måned og dette faller på en søndag, så kommer lønna på fredag. Anonymkode: 16342...8d7
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #4 Skrevet 1. november 2023 Jeg satte opp fast trekk i nettbanken på den 1. i hver mnd. Vet ikke når huseier fikk penger på kontoen sin, men fikk adri noe klage på for sen betaling i allefall Anonymkode: 83afc...7e1
exictence Skrevet 1. november 2023 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg satte opp fast trekk i nettbanken på den 1. i hver mnd. Vet ikke når huseier fikk penger på kontoen sin, men fikk adri noe klage på for sen betaling i allefall Anonymkode: 83afc...7e1 Det var lurt av deg å gjøre. 1
Blåjojo Skrevet 1. november 2023 #6 Skrevet 1. november 2023 Brukte alltid å sette en fast trekk-dato. Fikk aldri klager om det kom noen dager for sent pga. helligdager/helg el.l. Så lenge huseier fikk inn leien hver mnd. var de fornøyd. 1
kri.star Skrevet 1. november 2023 #7 Skrevet 1. november 2023 Husleien min skal betales 15. mnd før. Altså skal husleien for desember betales 15. november. Jeg betalte den da jeg fikk lønn 30. oktober 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå