AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #21 Skrevet 1. november 2023 Jeg har også dyr smak og synes de foreslåtte til 20 000 er finere enn den til 2000.😆 Men litt dårlig å sammenligne lamper til det tidoble av prisen. Svar på ts da vel, den eller den? Anonymkode: d2faf...05a 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #22 Skrevet 1. november 2023 Vanskelig å si, tror eg likte best nr 1 kvinne 35 ikke hør på de dustene i kommentarfeltet, de får ha sin stilrene overprisa lampe fordi det er trendy og leke trendhore, mens du velger det du vil Anonymkode: 48833...a63 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #23 Skrevet 1. november 2023 Nr 1! Synes bare den var pen, kan ikke begrunne det annerledes. 😄 2 er ikke min smak. Samme med alle de andre linkene som er lagt ut her. Spesielt de mer stilrene/minimalistiske eller hva det kalles, jeg synes de var helt grusomme 😅 Anonymkode: 012af...b92 1
Eva-Lena Skrevet 1. november 2023 #24 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor ikke? Liker du ikke den stilen, eller er det noe annet med akkurat de? Anonymkode: 4adb4...ab2 Det er mange lysekroner som er fine, men de du la ut er ikke noen jeg ville hatt. Lysekroner forbinder jeg med gamle folk som har eid de siden de flyttet hjemmefra og kunne aldri villet ha det selv - ennå.
Vera Skrevet 1. november 2023 #25 Skrevet 1. november 2023 Jeg har en gigantisk lysekrone (sikkert 10 ganger større enn den på første bilde) i et minimalistisk hus, hvor det er høyt under taket der den henger...da blir det et statement. Er ikke så veldig glad i små lysekroner - om ikke resten av inventar og interiør følger samme stil. Når ting er gjennomført blir det bra uansett. 3
Gjest Menelaos Skrevet 1. november 2023 #26 Skrevet 1. november 2023 Like ingen av dem egentlig, ikke helt min stil. Jeg liker bedre middelalder lysekroner.
Ullvott Skrevet 1. november 2023 #27 Skrevet 1. november 2023 Av de to i hovedinnlegget likte jeg best den første. Den er litt mer tidsmessig og stilren. Den andre ser noe utdatert ut. Den andre typen elsket jeg som barn, på slutten av -70-tallet og tidlig på 80-tallet. Skal du legge inn søk på finn: bruk også ordet prismekrone.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #28 Skrevet 1. november 2023 Jeg likte den første best. Jeg synes den var ganske fin og så var den ikke så kompakt, så den tåler å plasseres i mindre rom. Den andre synes jeg må ha mye plass rundt seg for å ikke bli altfor dominerende. Anonymkode: f49a8...5f8 1
Amossa Skrevet 1. november 2023 #29 Skrevet 1. november 2023 Jeg likte den første best. Leser at du har en minimalistisk stil. Da behøves noe som bryter opp, og som ikke alle andre har. En sånn lampe passer utmerket.
skrue Skrevet 2. november 2023 #30 Skrevet 2. november 2023 Lysekroner kan være fint. Jeg ville også ha tenkt på det praktiske: Hvor enkelt er det å hekte av glasset for rengjøring? Det vil legge seg støv på prismene. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #31 Skrevet 2. november 2023 skrue skrev (13 timer siden): Lysekroner kan være fint. Jeg ville også ha tenkt på det praktiske: Hvor enkelt er det å hekte av glasset for rengjøring? Det vil legge seg støv på prismene. Ja, det tenkte jeg og på. Har hatt prismelamper tidligere, og kvittet meg med pga rengjøring. Anonymkode: 5d8de...a7e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #32 Skrevet 3. november 2023 Begge lampene ser flotte ut! Jeg liker spesielt den første lysekronen, Merida, fordi den har en unik og elegant design med 5 lyskilder. Den gir en klassisk og luksuriøs følelse til rommet. Men det er også noe vakkert med den andre pendellampen, Casparia, med sine kromglinsende detaljer og krystaller. Det kommer virkelig an på hvilken stil og atmosfære du ønsker å skape i rommet ditt! Anonymkode: e0b74...7af 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #33 Skrevet 3. november 2023 Jeg ville valgt den nr 2 men det er sikkert fordi jeg har nr 1 selv, og er vel sikkert blitt litt lei den bare 😊 Fine klassiske lysekroner begge to 👍 Anonymkode: 5abba...955
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #34 Skrevet 3. november 2023 Jeg syns den øverste var finest. Den virker mer moderne, mens den nederste er noe jeg forbinder med besteforeldre. Men det kommer selvsagt helt an på stilen dere kjører ellers😊 Anonymkode: 99898...a47
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #35 Skrevet 3. november 2023 Begge er avleggs. Ser for meg et hus der alt er grått, jallasølvlysestaker, lysfat og kunstige blomster og juletre. Æsj! Anonymkode: f1c3a...304
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå